اردوی تیم‌ملی با حضور سه بازیکن مصدوم دنبال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند پس از بازی تراکتور استوری‌های جالبی منتشر کرد.
گلر تیم پرسپولیس با این انتقال یک بار دیگر انتقال مهدی هاشمی‌نسب را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. اختر در خصوص این انتقال اینطور می‌گوید: «بیرانوند از اول استقلالی بود و قبل از اینکه به پرسپولیس برود با استقلال مذاکره کرد و حالا هم به جایی برمی‌گردد که علاقه اولش بود. به نظرم بیرو بهترین گلر آسیا است و قطعاً حضور او می‌تواند به استقلال کمک زیادی بکند.
سوال مردم این است که منبع این پول‌‌ها کجاست؟ این باشگاه اگر چنین پول‌هایی داشت چرا بدهی‌های خود را پرداخت نکرد تا از آسیا حذف نشود؟
اکانت رسمی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که عبدالله المعیوف دروازه بان الهلال از سال ۲۰۱۲ تاکنون بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. دروازه بان الهلال با ۲۵ کلین شیت، خالد عیسی اماراتی و کلود امین قطری با امتیاز ۱۸ کلین شین در رده‌های بعدی قرار گرفتند. علیرضا بیرانوند نیز با ۱۵ کلین شیت در رتبه سوم قرار دارد.
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌گویم این قهرمانی برایم کوچک است ولی می‌خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.
من هم در فینال آسیا گل زده‌ام. بحث دربی است. من هم در دربی گل زده‌ام. بیرانوند هم پنالتی رونالدو را گرفته و آن یکی هم در بازی قبلی فلان کار را کرده است؛ الان که چی؟
این روزها در فضای مجازی همه جا صحبت از احتمال برخورد النصر عربستان با پرسپولیس است.
دروازه‌بان تیم ملی می‌گوید بازیکنان همه پشت یکدیگر هستند تا در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنند.
باشگاه آلومینیوم تصویری از پای آسیب دیده کاپیتان خود در برخورد با علیرضا بیرانوند را منتشر کرد.
باشگاه آلومینیوم تصویری از پای آسیب دیده کاپیتان خود در برخورد با علیرضا بیرانوند را منتشر کرد.
گلر تیم ون پارس که در دیدار مقابل پرسپولیس از ناحیه بینی آسیب دید، این روزها با ماسک در تمرین و بازی‌های تیمش شرکت می‌کند.
یکی از مربیان مشهور لیگ برتر در مورد بیرانوند یک جمله جالب دارد: مگه گل می‌خوره این بیرانوند؟!
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که در دیدار مقابل انگلیس دچار آسیب دیدگی شده بود، اکنون مهیای بازی در دربی می‌شود.
تصمیم برای بازی کردن بیرانوند بعد از این مصدومیت، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف جهان داشت و تصویر آسیب دیدگی دروازه بان ایران، به سرعت منتشر شد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس دچار آسیب دیدگی شد.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
دروازه‌بان شماره یک ایران در یکی از بخش‌های پرفشار تمرین امروز از ناحیه سر دچار آسیب شد تا برای دقایقی فضای تمرینی با نگرانی بزرگی همراه شود.
با توجه به آسیب دیدگی بیرانوند باید دید یحیی به احمد گوهری برای اولین بازی فصل اعتماد می‌کند یا خیر.
رقابتهای دسته ۹۶ کیلوگرم مردان قهرمانی آسیا در بحرین با کسب رتبه پنجمی برای رضا بیرانوند و مقام هشتمی علیرضا معینی پایان یافت.
رقابتهای دسته 96 کیلوگرم مردان در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا با کسب رتبه پنجمی برای رضا بیرانوند و رتبه هشتمی علیرضا معینی پایان یافت.
انتشار تصاویری از مصدومیت علیرضا بیرانوند نشان می دهد آسیب دیدگی او از ناحیه کمر است.
علیرضا بیرانوند در تمرین امروز تیم ملی فوتبال دچار آسیب دیدگی شد.
بیرانوند در سطح جوانان بسیار خوب درخشید و امتیازاتی که کسب کرد باعث تعجب و استقبال مسئولان برگزاری مسابقات، کنفدراسیون آسیا و به خصوص شیخ سلمان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ