ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد: ۵۵ شرکت ایرانی بیش از ۹۰ درصد از کل حجم بازار نانوفناوری ایران در سال ۱۴۰۰ را در اختیار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی مرکز پزشکی میدانی لیبی گفت: در نتیجه درگیری در طرابلس، پایتخت لیبی، تعداد کشته‌ها به ۵۵ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۱۶۴ تن افزایش یافته است.
مقامات روز یکشنبه اعلام کردند که در اثر باران های سیل آسای دو هفته ای که باعث سیل و رانش زمین در جنوب شرقی بنگلادش شد، دست کم ۵۵ نفر کشته و بیش از یک میلیون نفر دچار خسارت شده اند.
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۵ ماده به لایحه حجاب و عفاف افزوده شده است
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت : اولین واحد از نیروگاه ۱۷۶ مگاواتی چمشیر به ظرفیت ۵۵ مگاوات به تولید برق کشور اضافه شد.
مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:تاکنون ۵۰ شرکت، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران حسینی اعلام کرده‌اند.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه محصولات تولیدی استان نیازمند حمایت و برنامه ریزی برای صادرات است، گفت: ۵۵ درصد اعتبارات حوزه کشاورزی محقق شده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۵۵ یعنی در بازه قابل قبول و در مرز پاکی قرار دارد.
بنا بر آمارهای شرکت منابع آب ایران، در حال حاضر ۵۵ درصد از ۹۸ میلیارد مترمکعب آبی که به صورت سالانه در کشور به مصرف می‌رسد.
بنا بر آمارهای شرکت منابع آب ایران، در حال حاضر ۵۵ درصد از ۹۸ میلیارد مترمکعب آبی که به صورت سالانه در کشور به مصرف می‌رسد.
وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت رشد شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت گفت: در بخش دانش بنیان ها رشد ۵۵درصدی را شاهد بوده ایم و ۴۰درصد از تجهیزات پزشکی را دانش بنیان ها تولید می کنند.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه،۵۵ درصد گنجایش اقامتی آماده‌سازی شده برای میزبانی در این استان تکمیل شده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۵ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۵ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: ۳۲۰ هزار تراکتور فرسوده در کشور فعالیت دارد که ۵۵ درصد ناوگان ماشینی بخش کشاورزی را شامل می شود.
شرکت کروز پنجاه و پنجمین شرکت برتر ایران در بیست و پنجمین ارزیابی پانصد شرکت برتر شد.
جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
۵۵ هزار هوادار فوتبال در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس که در ورزشگاه بصره برگزار شد، شرکت کردند.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشروترین قطعه ساز، در سال ۱۴۰۰ به رکورد تولید ۵۰ میلیون قطعه‌ خودرویی دست پیدا کرده با این حال، این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است.
درایو الکتروموتورهای صنعتی یک شرکت دانش بنیان ایرانی اکنون قادر به تحمل رطوبت ۱۰۰ درصدی و دمای ۵۵ درجه سانتی‌گراد است و بر اساس برآوردها می‌تواند تا ۱۰ سال عمر مفید داشته باشد.
امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد (حتوکا) با حضور ۵۵ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: روزانه در ایام پروازهای اربعین، ۵۰ تا ۵۵ سورتی پرواز به عتبات عالیات انجام خواهد شد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که به رغم محدودیت‌های شدید رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، دست کم ۵۵ هزار نفر در نماز جمعه امروز در مسجد الاقصی شرکت کردند.
ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ