به نظر می‌رسد دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران که قرار بود در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر نباشند از تصمیم خود عقب نشینی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو روز گذشته قیمت دلار نوسان محدودی را پشت سر گذاشته و در هر روز یک پله عقب‌نشینی کرده است. با وجود اینکه امروز سیگنال‌های مساعدی از اخبار سیاسی روانه بازار شد، اما معامله‌گران معتقدند بازار، اثر خبردرمانی را پیشخور کرده است.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
رئیس هیات فوتبال استان خوزستان از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بازدید کرد.
یک عضو گردان‌های قسام در جنین تاکید کرد: در جریان حمله دو روزه علیه جنین، مبارزان مقاومت از مسافت صفر با صهیونیست‌ها درگیر شده و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از ویرانی‌های شدید در شهر جنین پس از دو روز عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
معاون وزیر خارجه سوریه در بیستمین نشست آستانه اعلام کرد که تنها راه برقراری روابط میان ترکیه و سوریه، عقب‌نشینی نیروهای ترکیه از اراضی سوریه است.
با اینکه رسانه‌های دولت ادعا کرده بودند وزیر پیشین خارجه، در قرارداد‌های انرژی، زنگنه را خائن خوانده است، (و ظریف آن را تکذیب کرد) روزنامه دولت روایت دیگری از آن منتشر کرد.
پکن با وجود اختلاف‌هایش با واشنگتن اعلام کرد که با بازگشت امریکا به یونسکو مخالفت نخواهد کرد. به گفته سفیر چین در یونسکو، کشورش آماده همکاری با همه کشور‌های عضو این سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ازجمله امریکا خواهد بود.
یک سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی گفت که لفاظی‌های اخیر رئیس ستاد ارتش این رژیم درباره ایران و محور مقاومت، به معنای آمادگی تل آویو برای جنگ علیه ایران یا حمله به لبنان نیست.
رئیس ستاد نیروهای مسلح گفت: عقب‌نشینی فرارگونه آمریکا از افغانستان و عراق و فرسودگی ارتش آمریکا را مشاهده کردیم و آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده است.
رئیس ستاد نیروهای مسلح گفت: عقب‌نشینی فرارگونه آمریکا از افغانستان و عراق و فرسودگی ارتش آمریکا را مشاهده کردیم و آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده است.
با انتشار خبر دستگیری دو عضو جنبش حسینیون در ایران، برخی فعالان فضای جمهوری آذربایجان، استرداد این افراد را به‌عنوان نشانه‌ای از حسن‌نیت ایران عنوان کرده و شروطی را برای عادی‌سازی روابط تهران و باکو مطرح می‌کنند. این در حالی است که برخی دیگر از ناظران معتقدند تجربه روابط با همسایه شمالی نشان داده، حتی یک قدم عقب‌نشینی تهران، باکو را به بیان مواضع و انجام اقدامات خصمانه‌تر مُصر می‌کند.
با انتقاد بازیکنان و اعضای تیم چلسی، عضو تیم پزشکی پس از 7 ماه دوباره به رختکن این تیم بازگشت.
مربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به صحبت‌هایش در پایان داربی واکنش نشان داد.
از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند به بهره‌های فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند.
یک روز پس از انتشار خبر برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی پس از تعطیلات نوروز، این دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد.
مخالفان اردوغان یک ائتلاف شش نفره با عنوان «ائتلاف ملت» میان شش حزب مخالف اردوغان تاسیس کرده‌اند. دو هفته قبل زمانی که این ائتلاف، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق را به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد، مرات آکشنر، رهبر حزب خوب اعلام کرد که از این ائتلاف کناره‌گیری می‌کند. با این حال زمانی که مقرر شد اکرم امام‌اوغلو و منصور یاواش معاونان او باشند، آکشنر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر به ائتلاف موسوم به میز شش نفره بازگشت.
تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی، تایید کرد که خواهان بازگشت هرچه سریع‌تر گری لینه‌کر است.
آرسن ونگر از عقب نشینی فیفا از طرح برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار خبر داد.
با گذشت بیش از دو هفته که نیروهای روسی مجبور به عقب‌‌نشینی از شهر خرسون شدند، نیروهای ویژه اوکراین اکنون در حال نبرد با روس‌‌ها در جزایر و باتلاق‌‌های جنوب غربی هستند و سعی می‌کنند آنها را از یک شبه‌‌جزیره استراتژیک حیاتی در دهانه رودخانه دنیپرو بیرون برانند. اینجا جایی است که به دریای سیاه می‌‌رسد.
مردم در شهر خرسون در جنوب اوکراین با خواندن "Chervona Kalyna" یک آهنگ میهن پرستانه اوکراینی دور آتش می‌رقصند و ورود نیرو‌های مسلح کشورشان به شهر را پس از عقب نشینی روسیه جشن می‌گیرند. مسکو روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰۰۰۰ سرباز را در منطقه جنوبی خرسون به ساحل شرقی رودخانه دنیپرو خارج کرده است. روسیه حدود دو ماه پیش با برگزاری رفراندوم، چهار منطقه از شرق و جنوب اوکراین از جمله خرسون را به خاک خود ضمیمه کرد. نیروهای روسیه اکنون به سوی کرانه شرقی رودخانه دنیپرو که خرسون را به دو قسمت تقسیم می‌کند، عقب‌نشینی کرده‌اند.
سرخپوشان پرسپولیس که در دو دیدار اخیر خود امتیازات حساسی را از دست داده‌اند و در صدر جدول شریک پیدا کرده‌اند، برای پایان دادن به این شرایط باید از سد تیمی بگذرند که باخت نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ