رئیس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روزجهانی قدس حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که امروز بیش از ۳۰۰ نوع مشتقات سنگین داریم که هر گرم از آن گاهی ده‌ها هزار دلار می‌ارزد.
محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به اینکه گفته شده است که در اصفهان دوربین بیش از تعهدات نصب شده است؟ گفت: خیر، اینطور نیست.
محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را تسلیت گفت.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
محمد درویش گفت: امارت اسلامی افغانستان در روز روشن دارد دروغ می‌گوید که آب نداریم و نمی‌توانیم آبی به ایرانی‌ها بدهیم، ولی یک‌میلیارد مترمکعب آب را در گودزره خالی می‌کنند!
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور، با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله حجاب بی تفاوت بود، به تقسیم بندی افراد بی حجاب اشاره و تاکید کرد: کسانی که به صورت سازمان یافته ترویج بی حجابی می کنند مجرم هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت ابوالشهدا مرحوم حاج محمد ضیایی را تسلیت گفت.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نائب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زاید آل نهیان نائب رئیس دولت و نائب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزو‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.
دور نخست مذاکرات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این سازمان آغاز شد.
محمد اسلامی گفت: از مدیرکل به ویژه این انتظار را داریم که رفتار حرفه‌ای را همچنان حفظ کند و بخشی از جریان فشار علیه کشور ما نباشند و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علی‌محمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر طی دیدار خود در تهران در خصوص مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.
محمد ربیعی به دنبال جذب مهاجم موردعلاقه‌اش و حضور کریم اسلامی در مس رفسنجان است.
محمد اسلامی: نمی‌شود که از یک طرف مذاکرات را نهایی و از طرف دیگر درهای جدیدی را برای فشار آوردن به ملت ایران و وضع کردن دوباره تحریم ها باز کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت پدر محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش ملی «منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» در واکنش به حوادث اخیر کشور از قصور امثال خود و لزوم عذرخواهی و جبران سخن گفت. / خبرگزاری دانشجو
محمد اسلامی بیان کرد: بر این باوریم که پیشرفت در حوزه‌های نوین و فناوری‌های نوظهور با مخالفت‌سرسختانه قدرت‌ها مواجه است و آنها به هیچ‌وجه برنمی‌تابند که ما کشوری مستقل در حوزه‌های فناوری‌های پیشرفته و صاحب‌نام باشیم.
مهاجری گفت: آقای قالیباف احساس می‌کند که نظام جمهوری اسلامی یک ریاست جمهوری به ایشان بدهکار است و از هر روشی استفاده می‌کند تا ان‌شاالله بتواند در یک انتخاباتی پیروز شود من فکر می‌کنم این صحبت‌هایی که آقای قالیباف انجام می‌دهد، فقط مصرف سیاسی و انتخاباتی دارد.
محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
محمد اسلامی گفت: اساس مذاکرات برجامی برای دفع اتهامات و گرفتن بهانه از دشمن است که مرتب علیه کشور اخبار و مدارک ادعایی را مطرح می‌کند.
محمد اسلامی گفت: دوربین‌های فرابرجامی جمع‌آوری شده و اگر طرف مقابل به برجام برنگردد دوربینی نصب نخواهد شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر اراده‌ای در طرف مقابل برای بازگشت به برجام وجود دارد نباید اتهامات واهی که پرونده آن بسته شده است را مطرح کنند و اگر که نمی‌خواهند به برجام بازگردند وقت طرفین را نگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ