اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی گلزنی کرد برابر حریف خود به تساوی دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد کلباء یک بار دیگر با گلزنی مهدی قایدی در دیداری دوستانه پیروز شد.
پس از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، مصدومیت رضا میرزایی و پیوستن حسین‌زاده به تراکتور، به احتمال فراوان یامگا در کنار مهرداد محمدی مهاجمان کناری استقلال خواهند بود.
میان بازیکنان استقلال، اما مهدی قایدی از بعد فنی یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان است و به همین دلیل او در فاز هجومی تبدیل به تکیه‌گاه فنی استقلال شده است. در بازی‌های اخیر مهدی قایدی به عالی‌ترین شکل ممکن نقش خود را به‌عنوان یک بازیکن طراح و گلزن در استقلال پیاده کرده که مؤید آن نمایش فوق‌العاده او مقابل تراکتور است.
مهدی قایدی در مصاف با نساجی اگر چه موفق به گل زنی نشد اما یکی از خوب های استقلال بود و بارها خط دفاعی نساجی را آزار داد.
مهدی قایدی با 11 گل بهترین گلزن آبی ها در فصل جاری لقب گرفت. او شانس آقای گلی در این فصل از بازی ها را هم داشت اما گل شهریار مغانلو به تیم مس کرمان در دقایق پایانی مانع از آقای گلی مهدی شد.
شهریار مغانلو با گلزنی در دقیقه 90 بازی با مس کرمان کفش طلای لیگ برتر را به تنهایی صاحب شد.
مهدی قایدی، ستاره استقلال، که در هفته های اخیر موفق به گلزنی نشده بود گل اول تیمش در بازی امروز را به ثمر رساند.
هر چند که مهدی قایدی نتوانست در رفسنجان گلزنی کند ولی باز هم امضایش را پای یکی از گل های تیمش نوشت.
در دو بازی اخیر استقلال در لیگ برتر که 5 امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز از دست داد، مهدی قایدی و محمد محبی موفق به گلزنی نشده اند.
ریکاردو ساپینتو در حاشیه تمرین روز گذشته استقلال از مهدی قایدی بابت گلزنی مقابل آلومینیوم اراک تشکر کرد.
مهدی قایدی دو نیمه کاملا متفاوت در لیگ بیست و دوم داشته است، بازیکنی که موتور گلزنی او از هفته هفدهم روشن شد.
قایدی در شرایطی موفق به گلزنی شد که از لیست اخیر تیم ملی خط خورده بود و این موضوع باعث شد خیلی از هواداران استقلال هم از امیر قلعه‌نویی انتقاد کنند.
پس از گلزنی در دیدار روز گذشته برابر فولاد، مهدی قایدی با تیپ و ظاهر جالب توجهی در تمرین استقلال ظاهر شد.
مهدی قایدی اعلام کرد در لحظه گلزنی رضا میرزایی به گل‌گهر از او خواسته شوت نزند.
رسانه های هواداری شباب الاهلی نسبت به گلزنی مهدی قایدی در بازی دیروز واکنش نشان دادند.
مهدی قایدی با گلزنی در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوب خود در روزهای اخیر ادامه داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل مس همانند دیدار برابر ملوان یک بازی خوب و منطقی را انجام داد، گفت: مهدی قایدی به روزهای خوبش بازگشت و توانست برای استقلال گلزنی کند.
پیروزی در کرمان و گلزنی دوباره مهدی قایدی باعث شده که فعلا پروژه جذب یک مهره خارجی در آبی‌ها به تعویق بیفتد. اما دقیقا ایده ساپینتو برای نخواستن مهاجم خارجی چه بود؟
مهدی قایدی پس از گذشت مدت ها توانست با لباس استقلال گلزنی کند.
مهدی قایدی با گلزنی در دیدار استقلال – ملوان فاصله ای نداشت، اما محاسبات او در باز کردن دروازه تیم میهمان تنها چند میلی متر اشتباه بود.
از مهدی قایدی تا پایان هفته یازدهم ۵۴۸ دقیقه حسرت گلزنی باقی مانده است. او بعد از نمایش درخشان مقابل ملوان دیگر در ترکیب استقلال ندرخشید و به رغم آنکه ساپینتو او را بار‌ها به ترکیب تیمش فرستاد و حتی ۶ بار در ترکیب اصلی بود، اما نتوانست آن تکنیک ناب و فرصت‌طلبی دوران اوج خود را دوباره روی پرده نمایش لیگ بیاورد.
قایدی به شدت در هنگام خروج از زمین ناراحت بود و مشخص نبود این ناراحتی بابت تعویض شدنش است یا اینکه نتوانسته در مدت زمان ۵۸ دقیقه حضورش درون ترکیب استقلال اقدام مثبتی برای پیروزی تیمش و یا گلزنی خودش انجام بدهد.
جدال حساس استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که مهدی قایدی برعکس بازی‌های گذشته تیمش، این بار به طور کامل برای آبی‌ها به میدان رفت.
«مهدی قایدی» بعد از ۴۱۸ روز برای استقلال گلزنی کرد و همین موضوع بازتاب خوبی در رسانه‌های اماراتی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ