اتحاد کلباء یک بار دیگر با گلزنی مهدی قایدی در دیداری دوستانه پیروز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم مجیدی باوجود گلزنی قایدی، بازی برده را باخت
پس از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، مصدومیت رضا میرزایی و پیوستن حسین‌زاده به تراکتور، به احتمال فراوان یامگا در کنار مهرداد محمدی مهاجمان کناری استقلال خواهند بود.
مهدی قایدی در مصاف با نساجی اگر چه موفق به گل زنی نشد اما یکی از خوب های استقلال بود و بارها خط دفاعی نساجی را آزار داد.
در دو بازی اخیر استقلال در لیگ برتر که 5 امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز از دست داد، مهدی قایدی و محمد محبی موفق به گلزنی نشده اند.
پای ستاره بی‌نظیر این روزهای فوتبال ایران در بهترین بازی فصل خود به گلزنی باز شد.
ریکاردو ساپینتو در حاشیه تمرین روز گذشته استقلال از مهدی قایدی بابت گلزنی مقابل آلومینیوم اراک تشکر کرد.
مهدی قایدی دو نیمه کاملا متفاوت در لیگ بیست و دوم داشته است، بازیکنی که موتور گلزنی او از هفته هفدهم روشن شد.
قایدی ستاره میلیون دلاری استقلال که دوران خوبی را همراه با آبی پوشان پشت سر می‌گذارد، بعد از درخشش در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن، حالا در تقابل با آلومینیوم نیز پس از خلق موقعیت‌های خوب گلزنی، در دقیقه ۵۵ به شکلی زیبا تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند و آن‌ها را در کورس قهرمانی نگه داشت.
قایدی در شرایطی موفق به گلزنی شد که از لیست اخیر تیم ملی خط خورده بود و این موضوع باعث شد خیلی از هواداران استقلال هم از امیر قلعه‌نویی انتقاد کنند.
دو گلزن استقلال در دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان در حاشیه تمرینات این تیم گفتگوی جالبی با دوربین باشگاه داشته‌اند.
پس از گلزنی در دیدار روز گذشته برابر فولاد، مهدی قایدی با تیپ و ظاهر جالب توجهی در تمرین استقلال ظاهر شد.
برد محکم و پوکر استقلال با گلزنی قائدی
تیم فوتبال استقلال نیمه اول دیدار برابر پیکان را با پیروزی به پایان برد تا روند خوبش در لیگ برتر را ادامه دهد.
مهدی قایدی با گلزنی در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوب خود در روزهای اخیر ادامه داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل مس همانند دیدار برابر ملوان یک بازی خوب و منطقی را انجام داد، گفت: مهدی قایدی به روزهای خوبش بازگشت و توانست برای استقلال گلزنی کند.
پیروزی در کرمان و گلزنی دوباره مهدی قایدی باعث شده که فعلا پروژه جذب یک مهره خارجی در آبی‌ها به تعویق بیفتد. اما دقیقا ایده ساپینتو برای نخواستن مهاجم خارجی چه بود؟
مهدی قایدی پس از گذشت مدت ها توانست با لباس استقلال گلزنی کند.
مهدی قایدی با گلزنی در دیدار استقلال – ملوان فاصله ای نداشت، اما محاسبات او در باز کردن دروازه تیم میهمان تنها چند میلی متر اشتباه بود.
قایدی که در طول مسابقه چالش‌های زیادی با رامتین سلیمان‌زاده و سایر مهره‌های تدافعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش روی زمین، مدافعان بلندقامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه هم در این کار موفق بود، اما در نهایت، بخت با او و یارانش برای گلزنی یار نبود.
از مهدی قایدی تا پایان هفته یازدهم ۵۴۸ دقیقه حسرت گلزنی باقی مانده است. او بعد از نمایش درخشان مقابل ملوان دیگر در ترکیب استقلال ندرخشید و به رغم آنکه ساپینتو او را بار‌ها به ترکیب تیمش فرستاد و حتی ۶ بار در ترکیب اصلی بود، اما نتوانست آن تکنیک ناب و فرصت‌طلبی دوران اوج خود را دوباره روی پرده نمایش لیگ بیاورد.
قایدی به شدت در هنگام خروج از زمین ناراحت بود و مشخص نبود این ناراحتی بابت تعویض شدنش است یا اینکه نتوانسته در مدت زمان ۵۸ دقیقه حضورش درون ترکیب استقلال اقدام مثبتی برای پیروزی تیمش و یا گلزنی خودش انجام بدهد.
جدال حساس استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که مهدی قایدی برعکس بازی‌های گذشته تیمش، این بار به طور کامل برای آبی‌ها به میدان رفت.
«مهدی قایدی» بعد از ۴۱۸ روز برای استقلال گلزنی کرد و همین موضوع بازتاب خوبی در رسانه‌های اماراتی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ