برچسب شیشه هیوندای، فیلم شفافی است که روی شیشه خودرو نصب می‌شود و به کاهش دمای کابین کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانیه تند و تیز پرسپولیس علیه الکس هادی، طرفدار ثروتمندی که مدعی حمایت مالی از این باشگاه است.
این کراس اوور اقتصادی به نسبت برچسب قیمت خود، ویژگی‌های مطلوبی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. طراحی روز شامل چراغ‌های اصلی باریک و به اصطلاح خطی در جلو و عقب خودرو، شیب تقریبا کوپه سقف و همچنین کیفیت بالای کابین همگی از مواردی هستند که بسترن تی ۹۰ را به یک گزینه مناسب تبدیل می‌کنند.
برچسب‌های ریزسوزن به طور کلی به شکل ورقه‌های پلیمری کوچک با مجموعه‌ای از سوزن‌های ریز، تیز و حاوی دارو در قسمت زیرین هستند. بدین ترتیب هنگامی که برچسب بر روی بدن فشار داده می‌شود، سوزن‌ها بدون درد به لایه بالایی پوست نفوذ می‌کنند. سپس به شکلی بی‌ضرر حل می‌شوند و محموله دارویی خود را در بدن آزاد می‌کنند.
دروازه‌بان آلومینیوم اراک که با نمایشی درخشان در این تیم به تیم ملی دعوت شده بود، در فصل آتی با پیراهن تراکتور در لیگ حاضر خواهد شد.
هافبک دفاعی پرسپوليس تمایل دارد برچسب لژیونر را در این فصل روی نام خود ببینید و به این واسطه هنوز پاسخ روشنی برای تمدید قرارداد نداده است.
معاون وزیر نیرو گفت: با هماهنگی وزارت صمت، سازمان استاندارد و ساتبا، تمامی گریدهای کمتر از A از برچسب انرژی لامپ‌های الکتریکی حذف می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی‌ها و پایانه‌ها و ادامه این روند در روزهای آتی خبر داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استاندارد و برچسب مصرف انرژی لوازم برقی از جمله آسانسور، پله‌برقی، یخچال، جاروبرقی، بخاری برقی و هود آشپزخانه در سال ۱۴۰۲ مورد بازنگری قرار می‌گیرد.
باهدف حمایت ویژه وزارت نیرو از تولید گسترده الکتروموتورهای پربازده«استاندارد ملی جدید برچسب انرژی کولرهای آبی»با حضور وزیرنیرو و رئیس سازمان ملی استاندارد در ابتدای هفته آتی رونمایی می شود.
باوجود درخواست‌ها برای جذب ریکاردو آلوز اما باشگاه تراکتور به هیچ وجه قصد ندارد او را از دست بدهد.
تیک تاک اعلام کرد استفاده از برچسب برای حساب های کاربری متعلق به دولت ها در پلتفرمش گسترده تر می شود. در همین راستا رسانه های دولتی چینی نیز برچسب دریافت می کنند.
چلسی قصد دارد تا رحیم استرلینگ را با مبلغی بالغ بر 100 میلیون یورو به فروش برساند.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
مکان: لیگ حرفه‌ای ایران! زمان: یک هفته بعداز جام‌جهانی قطر / ارتباط تلفنی داوران فوتبال با برچسب و ایرپاد!
طبق قوانین جدید کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، تهیه کنندگان پهنای باند باید اطلاعاتی مشابه برچسب ترکیبات محصولات غذایی را نمایش دهند تا مشتریان راحت تر سرویس های اینترنتی را انتخاب کنند.
پزشکیان تصریح: اگر شاهد رفتارهای غلطی از برخی دانشجویان هستیم پس مقصر خود ما هستیم؛ فرهنگ را روحانیت به آنها اموزش داده است و ما به عنوان استاد با آنها ارتباط داشتیم پس ما چه کردیم که به این شکل رفتار می کنند؟
عباس عبدی نوشت: ناجوانمردانه‌ترین و خطرناک‌ترین برچسبی که به مردم بلوچستان زده می‌شود، تجزیه‌طلبی است. موضوعی که با فرهنگ و رفتار بلوچ تطابقی ندارد، زیرا پیمایش‌های ملی نشان داده که بلوچ‌ها بیشترین تعلقات ملی را دارند.
در شب درخشش کیم مین جائه، ناپولی اختلاف خود با میلان را به هشت امتیاز افزایش داد.
توییتر بالاخره نقص مهم ارائه تیک آبی با سرویس بلو را پذیرفته و به همین منظور می‌خواهد از برچسبی تحت عنوان Official به همراه یک تیک خاکستری جدید استفاده کند.
اداره‌کل استاندارد استان تهران اعلام کرد: برچسب و نشانه‌گذاری فرش‌های ماشینی مشمول مقررات استاندارد اجباری است.
رئیس پلیس پایتخت از راه‌اندازی پلیس مدارس از ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: برای سرویس‌های مدارس برچسب‌های ویژه ای تدارک دیده‌ایم.
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز طرح برخورد با تاکسی های فاقد برچسب نرخ کرایه در سطح پایتخـت خبر داد.
او به خاورمیانه رفته تا پول بیشتری در بیاورد؛ این عادی است اما لوکادیا شش ماه پیش می‌گفت قصد بازگشت به هلند ندارد و می‌خواهد به لیگ بزرگتری برود!
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: هرگونه وسایل توزین و سنجش بدون برچسب آزمون استاندارد در واحدهای صنفی جمع‌آوری و توقیف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ