باهدف حمایت ویژه وزارت نیرو از تولید گسترده الکتروموتورهای پربازده«استاندارد ملی جدید برچسب انرژی کولرهای آبی»با حضور وزیرنیرو و رئیس سازمان ملی استاندارد در ابتدای هفته آتی رونمایی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: خودروسازی که تاییدیه استاندارد را برای محصول خود دریافت کرده حق ندارد خودرو را در انبار و کف کارخانه دپو کند.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: مطابق هدفگذاری انجام شده، تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد استانداردهای اجباری برای قطعات خودرو به یک‌هزار قطعه می‌رسد.
رئیس سازمان ملی استاندارد از برگزاری جلسه شورای عالی استاندارد با حضور رئیس جمهور خبر داد.
هیأت جدید بازرسی جهت استقرار در سازمان ملی استاندارد معرفی شدند.
استاندارد ملی ایران به شماره ۱۰۶۳۸ با عنوان «دستگاه های تهویه مطبوع مشخصات فنی و روش آزمون تعیین معیار مصرف انرژی و دستورالعمل برچسب انرژی» مشمول مقررات اجرای اجباری است.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
سازمان ملی استاندارد از غیر استاندارد بودن آب آشامیدنی با نام تجاری «تبرک» خبر داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد از آغاز همکاریهای سازمان ملی استاندارد ایران و استاندارد ملی مالزی خبر داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استاندارد و برچسب مصرف انرژی لوازم برقی از جمله آسانسور، پله‌برقی، یخچال، جاروبرقی، بخاری برقی و هود آشپزخانه در سال ۱۴۰۲ مورد بازنگری قرار می‌گیرد.
بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو استاندارد «فناوری نانو امپدانس (رهبندی) بدون برچسب برای ارزیابی برون تنی سمیت نانو مواد» به تصویب رسید.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: آسانسور شورای شهر استاندارد ندارد و نمی‌دانم به چه جراتی اعضای شورای شهر سوار این آسانسور می‌شوند.
سازمان ملی استاندارد طی نامه ای درخواستی تبعیض آمیز در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در این سازمان را از دیوان عدالت اداری تقاضا کرده بود که این درخواست مورد پذیرش دیوان قرار نگرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد به مناسبت روز ملی هوای پاک در صحن شورای شهر حاضر می شود.
رئیس‌جمهور مصوبات شورای عالی استاندارد را ابلاغ کرد که براساس آن، استاندارد ملی برای کاهش آلاینده‌های منابع متحرک و خدمات پس از فروش لوازم خانگی اجباری شد.
رییس سازمان ملی استانداردایران برای شرکت در هفدهمین نشست مجمع عمومی و بیست و چهارمین نشست هیات مدیره فنی موسسه استاندارد واندازه شناسی کشورهای اسلامی در شهر استانبول امروزبه ترکیه سفر کرد.
مشهد ـ رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از آغاز به روزرسانی استاندارد لوازم خانگی در سازمان ملی استاندارد خبر داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ضمن اشاره به تدوین استانداردهای جدید در حوزه لوازم خانگی گفت: حدود 70 قلم لوازم خانگی که تعدادی از آنها قاچاق هستند نشان استاندارد ندارند.
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در حین این‌که وظیفه دارد به نظام کیفی و صنعتی و نظام انطباق بر استانداردسازی خودروها ورود داشته باشد، حامی و پشتیبان صنعت و تولید با کیفیت در کشور است.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد آزمایشگاه‌های به روز و مجهز در سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد می‌تواند به شفافیت، مقابله با فساد و رفع تعارض‌ها در کشور کمک کند.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: در دولت سیزدهم دولت استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان و نوظهور برای تسهیل تجاری‌سازی فعال و همچنین شورای عالی استاندارد پس از ۲۰ سال احیا شد.
معاون تدوین و ترویج استانداردسازمان ملی استاندارد ایران از اجباری شدن استاندارد «خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر» در کشور خبر داد.
ملی پوش رویینگ ایران به فدراسیون جهانی اعلام کرد که با توجه به اینکه در پیست استاندارد تمرین نداشته، عملکردش خیلی خوب بوده است.
سازمان ملی استاندارد ایران طرح جدید نشان ملی استاندارد ایران را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ