نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار می رود بانک شهر علاوه بر نقش آفرینی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی پایتخت به اجرای پروژه های بزرگ دیگر همچون بزرگراه سازی نیز ورود کند،گفت: خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است.
ستاد اقتصاد دیجیتال همواره نقش پررنگی در توسعه کاربرد فناوری‌های نوظهور و رساندن این فناوری‌ها به مرحله تجاری‌سازی و درآمدزایی داشته و دارد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از نقش مصرف کودهای یارانه‌ای در افزایش معنادار تولید محصولات اساسی در سال ‌جاری خبر داد.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
فاز نخست پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان افتتاح شد.
حسین امیرعبدللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر و نشست کنفرانس خلع سلاح به ژنو سفر کرده بود،‌ در حاشیه این نشست‌ها با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو کرده و به سوالاتی درباره ادعاهایی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در ایران، برنامه هسته‌ای ایران، ادعای غرب مبنی بر حمایت ایران از جنگ روسیه در جنگ اوکراین، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش زنان در ایران پاسخ داد.
بیسنته لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است توییت حمایتی سریع کیلیان امباپه در مورد زیدان نقش مهمی در عقب نشینی و عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی آماده حمایت از فعالیت های نیروی دریایی ارتش برای تقویت نقش این نیرو در سواحل مکران است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به نقش بی بدیل زنان در عرصه‌های مختلف جامعه، گفت: منع قانونی برای مدیریت زنان در مباحث کلان مدیریتی وجود ندارد.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
رئیس ائتلاف فتح عراق گفت: فرماندهان شهید؛ حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نقش مهمی در آزادسازی مناطق عراق از لوث داعش داشتند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایجاد و حمایت از فتنه‌های داخلی در سال‌های ۷۷، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه‌ای که امروز درگیر آن هستیم با برنامه‌ریزی و یا حمایت و نقش‌آفرینی امریکا شکل گرفته است و نقش آن در چنین جنایت‌هایی به خوبی مشهود است
سازمان غذا و دارو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نقش آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از همکاری آزمایشگاه‌ها در حوزه ارزیابی کیت‌های تشخیص طبی حمایت می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هدف برخی رسانه‌ها و مقامات خارجی از طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران در جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش می‌کند، این است که علیه جمهوری اسلامی تنش‌زایی کنند.
این روز‌ها می‌بینیم افراد و عناصر وبعضی برنامه‌های تلویزیونی که چشم خود را برکثیفترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و... بسته‌اند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف وفریب افکار عمومی و دادن آدرس‌های غلط برای حواس مردم را پرت کردن از متن واصل ماجرا‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده
یک نماینده مجلس با اشاره به نقش کلیدی دستگاه‌های اجرایی در رشد و توسعه شرکت‌های خلاق گفت: این نهادها باید در راستای حمایت از این شرکت‌ها نگاه خود را تغییر دهند و به اصطلاح پوست اندازی کنند.
وام فرزندآوری از جمله تسهیلات تکلیفی دولت در بودجه ١٤٠١ بوده که در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طراحی شد که در سال جاری عملیاتی شده و اقداماتی در این خصوص انجام‌شده است.
مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نقش آموزش و حمایت مسولین را در مدیریت پسماند بسیار مهم ارزیابی کرد.
بم- رئیس جمهور با اشاره به نقش کلیدی تولید در اقتصاد کشور گفت: دولت از تولیدکنندگان و کشاورزان حمایت می کند.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ