امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار وزرای خارجه سریلانکا و ایران
فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه صبح امروز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ با حسین امیر عبدالهییان وزیر امور خارجه ایران دیدار گفتگو کرد.
وزرای امور خارجه ترکیه و چین پیرامون روابط دو جانبه دیدار و گفتگو کردند.
آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان ظهر امروز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
دیدار وزرای خارجه عربستان و ایران
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
دولت چین اعلام کرد که احتمال اندکی برای دیدار وزیر دفاع این کشور و آمریکا وجود دارد.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در مسکو در حال برگزاری است.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با ژنرال «لی شانگ فو» وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
وزرای دفاع روسیه و چین پیرامون همکاری نظامی- فنی بین دو کشور در مسکو دیدار و گفت‌وگو کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه شب گذشته در پکن با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
سرگئی آلینیک وزیر خارجه بلاروس ظهر امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
وزرای دفاع عربستان سعودی و انگلیس پیرامون روابط راهبردی دوجانبه و تقویت همکاری های نظامی دیدار و رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر طی دیدار خود در تهران در خصوص مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای پاکستانی خود در تاشکند دیدار و گفتگو کرد.
وزرای دفاع ترکیه و انگلیس در خصوص توسعه همکاری‌ های دوجانبه و دفاعی دیدار و گفتگو کردند.
بر اساس اعلام رسانه های ژاپنی، وزرای دفاع و خارجه ژاپن و آمریکا چهارشنبه و پیش از دیدار «فومیو کیشیدا» و «جو بایدن» با یکدیگر نشستی را برگزار می کنند.
وزرای دفاع ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان در استان کایسری گردهم آمدند.
وزیر دفاع ترکیه امروز با همتای انگلیسی خود در استانبول دیدار و گفتگو کرد.
وزرای دفاع ترکیه و جمهوری آذربایجان درباره مسائل دفاعی و امنیتی از جمله همکاری‌های آموزشی نظامی و صنایع دفاعی گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می‌برد با عبدالله دیوپ وزیر امور خارجه مالی دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ