معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: متأسفانه اصلاح طلبان و دوستان آقای خاتمی همه صف بستند تا در انتخابات از هنجارشکنی در موضوع حجاب به نفع باند و گروه خودشان استفاده کنند.
معاون رئیس جمهور در به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در خصوص تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد و درخصوص مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت ها، ‌تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره موضع دولت نسبت به ایجاد وزارتخانه‌ای جدید گفت: «ما در دولت با تشکیل وزارت موافق نیستیم. در دولت معاونت امور زنان و خانواده وجود دارد که مسئولیت فراسازمانی دارد و دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در این زمینه مسئولیت دارند. ایجاد وزارتخانه جدید و محدودکردن مسئولیت دستگاه‌ها در یک وزارت جدید به نفع کشور نیست.»
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درخصوص صدور دستور رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» گفت: حکم ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری با استناد به «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری» یک ایراد شکلی به تصمیم ریاست جمهوری بود که اگر این ایراد مرتفع شود، دیگر مانع قانونی هم وجود نخواهد داشت.
حسینی گفت: مشی رئیس‌جمهور این نیست که از فرد یا جریان خاصی در انتخابات حمایت کند، بلکه معتقد است حق انتخاب با مردم است و هرکسی را مردم انتخاب کنند، دولت به آن احترام می‌گذارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر موضع اروپایی‌ها نسبت به گروهک تروریستی منافقین نتیجه دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است.
فضای خاص حاکم بر مجلس، نشان می‌دهد این موضوع بیشتر ناشی از هراسی است که نمایندگان درخصوص افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده «شاسی بلند گیت» را دارند. پرونده‌ای که نه تنها پای قالیباف و ۷۵ نماینده را به موضوع باز کرد، بلکه باعث افشای دریافت خودرو خارج از چارچوب‌های قانونی توسط نهاد‌های دولتی، صدا و سیما و بسیاری از ارگان‌های دیگر شد.
برخی مواضع دولت سوریه به ویژه درخصوص اسلام سیاسی مورد تایید تهران نیست. عربستان سعی کرد مواضع تنش‌زا را با ایران در این نشست مطرح نکند. موضع قطر هم چندان غیرطبیعی نیست، قطری‌ها می‌گویند که هنوز بسیاری از مسائل سوریه حل و فصل نشده است و موضوع‌هایی مانند پناهندگان و گروه‌های معارض همچنان باقی است. بسیاری از بند‌هایی که علیه ایران آمده بود الان حذف شده و روابط ایرانی-عربی رو به پیشرفت است. عربستان سعی دارد بسیاری از مواد تنش‌زایی را که بوده است، کنترل کند. اساس ایدئولوژی حزب بعث اقتصاد اشتراکی و پان‌عربیسم است.
احسان صالحی تاکید کرد: وزیر رفاه تأکید کرده موضع مذکور، شخصی و مؤکداً بر خلاف سیاست‌های دولت و اقدامات این وزارتخانه برای حل ریشه‌ای و ساختارمند معضلات بجا مانده از گذشته است.
میرسلیم: دولت به فکر چاره جویی مسائل اقتصادی کلان کشور و از جمله سقوط ارزش پول ملی باشد
دولت مورد حمایت عربستان در یمن به موضع گیری درباره روابط میان عربستان و ایران پرداخت.
یک منبع مطلع به تایمز گفت: دولت از این اقدام حمایت می‌کند. سپاه باید تا الان تحریم می‌شد، اما کل روند آن فعلا متوقف شده است.
وزیر کشور گفت: دولت پشتیبان پلیس است و فراجا را در انجام ماموریت‌هایش یاری می‌کند.
سفیر دولت نجات ملی یمن در سوریه گفت: سوریه، عراق وایران با داعش مبارزه کردند و یمن هم با القاعده جنگیده و این نمایانگر وحدت نبرد است.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در دیدار با یک مقام سازمان ملل بر لزوم پایان محاصره یمن تاکید کرد.
مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای موضع این گروه مقاومت را نسبت به تشکیل دولت جدید عراق تشریح کرد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور به محض اطلاع از فوت مهسا امینی دستور پیگیری موضوع را دادند.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) به بحث درباره تازه ترین تحولات کشورش پرداخت.
دولت آمریکا مدعی پیگیری مذاکرات دو جانبه با افغانستان در جهت انتقال داراریی های بلوکه شده این کشور شد.
صدر اعظم آلمان با حمایت از یکی از مخالفان دولت روسیه، سعی کرد جوسازی ضد روسی غرب  را تشدید کند.
تا زمانی که روس‌ها از موضع قیم‌مآبانه خود در مبحث برجام دست برندارند و کاسبان داخلی تحریم دست از دخالت برندارند، مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید و گره زندگی مردم باز نخواهد شد. دولت سیزدهم باید شجاعت به خرج دهد و برخلاف نظر کاسبان داخلی و خارجی تحریم، مذاکره را به نتیجه برساند، کاری که امکان‌پذیر است.
تا زمانی که روس‌ها از موضع قیم‌مآبانه خود در مبحث برجام دست برندارند و کاسبان داخلی تحریم دست از دخالت برندارند، مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید و گره زندگی مردم باز نخواهد شد. دولت سیزدهم باید شجاعت به خرج دهد و برخلاف نظر کاسبان داخلی و خارجی تحریم، مذاکره را به نتیجه برساند، کاری که امکان‌پذیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ