تا زمانی که روس‌ها از موضع قیم‌مآبانه خود در مبحث برجام دست برندارند و کاسبان داخلی تحریم دست از دخالت برندارند، مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید و گره زندگی مردم باز نخواهد شد. دولت سیزدهم باید شجاعت به خرج دهد و برخلاف نظر کاسبان داخلی و خارجی تحریم، مذاکره را به نتیجه برساند، کاری که امکان‌پذیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن، بر خلاف ادعای آزادی بیان مصداق «جاهلیت مدرن» است.
روزنامه ایران نوشت: رفتار دولت امارات قطعاً برخلاف سیاست همسایگی بوده و لازم است دستگاه دیپلماسی، خطیبان محترم و فعالان رسانه‌ای، متهم ردیف اول این اتفاق را از یاد نبرند. چه آنکه تبلیغات جریان غربگرا علیه روابط راهبردی ایران بعضی از کم‌سوادان عرصه روابط بین‌الملل را به این سخن واداشته که حرف از «تجدیدنظر» در برخی روابط بزنند.
روزگذشته رئیس دیوان عدالت اداری به رغم مخالفت‌های دولت بار دیگر تأکید کرد که «انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است» حال باید دید با اصرار دیوان عدالت اداری و انکار دولت، لطیفی همچنان سکان استخدام در کشور را در دست خواهد داشت یا خیر؟
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
این اقدام ثابت کرد که برخلاف ادعاها و تبلیغات اولیه، هیچ تغییری در ماهیت، ذات و عملکرد این گروه تروریستی ایجاد نشده و طالبان جدید، همان گروه تکفیری و افراطی است که با داعش و القاعده همفکری و همبستگی دارد.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
سایت رسمی حسن روحانی نوشت: ادعای افزایش ۷۶ درصدی پرداخت‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که برخلاف تبلیغات دو ساله، خزانه‌ای که تحویل دولت سیزدهم شد خالی نبود و طرح‌های عمرانی بسیاری در آستانه بهره‌برداری به دولت بعد سپرده شد.
استدلال نظریه‌پردازان دولت این است که گویا برخلاف همه یافته‌های علم اقتصاد و تجربه بشری، نرخ تورم تابعی از تغییرات نرخ برابری ارز است، نه برعکس. این کشفیات جدید که باید ملت رنج‌دیده ایران هزینه آن را بپردازد نه‌فقط محصول بی‌خبری و بی‌اعتنایی به اولیات علم اقتصاد بلکه به چالش کشیدن این واقعیت بدیهی است که حتی در یک اقتصاد کاملا بسته و منزوی از دیگر کشور‌ها که نرخ برابری ارز در آن اصلا مطرح نیست
دولت چین برخلاف رویکرد خصمانه کاخ سفید، با شرکت‌های تراشه سازی که کمک مالی از داخل خاک ایالات متحده دریافت کنند، برخورد نکرده و آنها را تعطیل نمی‌کند.
داوری نوشت: «با بلبشو و بی‌تدبیری حاکم در دولت، نگرانم که امسال را برخلاف اسم سال، به سال “مهار تولید و رشد تورم” تبدیل کنند.»
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درست نیست که در بودجه نرخ ارز به صورت غیرواقعی پایین و قیمت نفت و میزان فروش نفت هم برخلاف احتمالات بالاتر در نظر گرفته شود.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: این دیدگاه که آقای جلیلی در سایه نشسته و دولت را مدیریت می کند برخلاف ساختار نظام جمهوری اسلامی و برخلاف آن چیزی است که در میدان عمل اتفاق می افتد.
خبرگزاری رسمی دولت در کانال تلگرامی خود نوشت: برخلاف شایعات رسانه‌های معاند، هیچ فردی در تجمعات پراکنده دیروز [یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱]تهران کشته نشده است.
رفتار‌های تبعیضی محصول این تفکر است که ما خوب هستیم و دیگران بد. برخلاف جمله مشهور امام علی (ع) که فرد را با حق می‌شناسند و نه حق را با فرد؛ این تفکر حق را با فرد که خودشان باشد می‌سنجد. اصولا در این نگرش حق یعنی خودشان. هیچ اصل ثابتی ندارند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سال گذشته رئیس جمهور و اعضای کابینه‌ برخلاف رویه رئیس جمهور سابق با حضور پرتکرار در صحن و کمیسیون‌های مجلس، سعی در پاسخگویی به سوالات نمایندگان داشتند.
بیش از ۵۰ وعده ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت اقتصاد، حالا در معرض قضاوت عمومی قرار گرفته است. برخلاف تبلیغات رسانه های دولتی، مردم کوچه و خیابان از کوچک تر شدن سفره خود در این مدت ناراضی هستند.
تا زمانی که روس‌ها از موضع قیم‌مآبانه خود در مبحث برجام دست برندارند و کاسبان داخلی تحریم دست از دخالت برندارند، مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید و گره زندگی مردم باز نخواهد شد. دولت سیزدهم باید شجاعت به خرج دهد و برخلاف نظر کاسبان داخلی و خارجی تحریم، مذاکره را به نتیجه برساند، کاری که امکان‌پذیر است.
یک مطالعه جدید بر روی دندان‌های یک انسان باستانی نشان می‌دهد که ویروس عامل تبخال از ۵۰۰۰ سال پیش انسان‌ها را مبتلا می‌کرده است.
مدیریت صحیح و هوشمندانه تولید، توزیع و مصرف برق و تلاش برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در صنعت برق به یکی از دستور کار‌های جدی در بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده است، موضوعی بسیار مهم که به واسطه افزایش میزان مصرف برق و نیز تشدید مشکلات در حوزه تولید مطرح و دنبال می‌شود.
مرگ ۳ کودک و یک معلم داخل هوتک در دشتیاری
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.
اینکه وزیر محترم اطلاعات، برخلاف مشی برخی سیاسیون و اصحاب رسانه، دشمن را بیرونی خوانده و انگشت اتهام را به سمت منتقدان داخلی (که سهم بزرگی در آرامش این روز‌های کشور دارند) نگرفته‌اند، جای خوش‌وقتی دارد. اگر این تعبیر را اصلاح روندی بنامیم که سال‌هاست نخبگان جامعه را از نظام جدا می‌کند، رویکردی ارزشمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ