«در پایان، تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح و امنیت به منطقه این است که شورای امنیت رژیم سرکش اسرائیل را مجبور کند تا فورا جنگ و نسل‌کشی در غزه را متوقف نموده، آتش‌بس فوری و دائمی برقرار کند و به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌اش در منطقه پایان دهد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پورتو تنها یک راه پیش روی مشتریان ستاره ایرانی گذاشت.
در مرحله سوم جام جهانی شطرنج، مقصودلو به پیروزی رسید و این درحالی بود که دانشور و طباطبایی بازی را به حریفان خود واگذار کردند.
هافبک الوحده تنها بازیکن ایرانی حاضر در رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب است.
علی عابدی این بار به عنوان سرمربی تیم زیر 17 ساله‌های زنان رم توانست قهرمان ایتالیا شود.
علی عابدی این بار به عنوان سرمربی تیم زیر 17 ساله های زنان رم توانست قهرمان ایتالیا شود.
تیم فوتبال استقلال پس از ۱۰ هفته در لیگ برتر ایران متحمل شکست شد و پرسپولیس توانست به روند پیروزی های آبی ها خاتمه بدهد.
تنها یک بازیکن از ایران در جدول اصلی مسابقات تنیس فیوچرز کیش باقی ماند.
یک دیوار بزرگ در این‌طرف ریخت و ما بین دیوار و کمد ماندیم. واقعا معجزه بود و اگر ۲۰ سانتی متر اینطرف یا آنطرف بودیم، زنده نمی‌ماندیم.
در نخستین روز از مسابقه گرندپری ایتالیا، تنها نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفت.
مهدی طارمی به انتخاب گاردین بالاتر از بازیکنانی سرشناس و گران‌قیمتی نظیر داروین نونیز به جمع 100 بازیکن برتر جهان در سال 2023 راه یافته است.
در جدول رنکینگ جهانی والیبال نشسته، تیم ملی ایران با کسب ۴۵۰۰ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های بوسنی و برزیل در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
تنها ستاره ایرانی تیم منتخب سال ۲۰۲۲ آسیا
ملی‌پوش بسکتبال ایران به عنوان پنجمین بازیکن امتیازآور، در جمع برترین‌های آسیا قرار دارد.
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در نشست دوره ای و عادی شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام افزود: امروز همانطور که انتظار می رفت، اعضای شورا بار دیگر حمایت خود را از احیای برجام ابراز کردند و اجرای کامل آن به عنوان تنها اقدام عملی خواستار شدند.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت
امارات علیرغم صرف هزینه‌های زیادی که برای ارتقای لیگ این کشور داشته، در جام جهانی تنها یک نماینده خواهد داشت؛ احمد نوراللهی!
تنها ایرانی حاضر در فینال جام جهانی، یکی از میهمانان ویژه مراسم رونمایی از کیت تیم ملی بود.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
سه گل به بایرن مونیخ زدم. بعد از بازی گفتند بازیکنان بایرن مونیخ مست بودند که گیج می‌زدند و سه گل خوردند. بکن باوئر به خبرنگار ایرانی گفت ما در مهمانی هم مشروب نمی‌خوریم، قبل بازی جای خود دارد
بیژن عبدالکریمی گفت: اقتدار تنها در کاربرد زور نیست؛ باید از ابزار‌های نرم هم برای فرو نشاندن خشم و نارضایتی بحق مردم استفاده کرد. این مواجهه یک ظرافت خاص می‌طلبد. من خواهان تضعیف قدرت سیاسی کشور نیستم. خطر تجزیه ایران برای من و هر ایرانی میهن دوستی جدی است، اما راه مقابله با تجزیه‌طلبی از طریق روش‌های سلبی نیست.
رئیس فدراسیون کشتی معتقد است تنها راه غلیه بر رقبای آمریکایی و روس، زیرگیری ناب ایرانی است و در همین خصوص می‌توان به تاکتیک اشتباه حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور اشاره کرد.
یک فرش شناس کتابی درباره قالی ایرانی دوره صفویه نوشته که اکنون در موزه کشور ایتالیا نگهداری می‌شود. او این قالی را تنها قالی امضادار می‌داند.
یک فرش شناس کتابی درباره قالی ایرانی دوره صفویه نوشته که اکنون در موزه کشور ایتالیا نگهداری می‌شود. او این قالی را تنها قالی امضادار می‌داند.
تنها یک آزادکار ایرانی در ۵ وزن نخست کشتی نوجوانان جهان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ