یک دیوار بزرگ در این‌طرف ریخت و ما بین دیوار و کمد ماندیم. واقعا معجزه بود و اگر ۲۰ سانتی متر اینطرف یا آنطرف بودیم، زنده نمی‌ماندیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
تنها دو برنز حاصل کار تیراندازان ایران در مسابقات یونیورسیاد چنگدو چین بود.
دختر رکابزن کوهستان ایران گفت:بازی‌های آسیایی جایی نیست که یک سهمیه بانوان ایران به خاطر یک اشتباه از بین برود و دغدغه من حضور مربی‌ام یا یک فرد ماهر کنار من است.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
تنها مدال‌آور تیروکمان ایران در کاپ آسیایی با اشاره به اینکه پیش از این هم در این رقابت‌ها دو بار قهرمان شده بود، گفت: سومین طلایی که کسب کردم به لحاظ فنی، ارزش و اعتبار بالاتری دارد.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی برگزار شد که مثل پنج وزن اول تیم ملی ایران تنها یک ملی پوش را در فینال و شانس کسب مدال طلا دارد.
تنها ۵سال پیش بود که ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن‌سلمان، حاکم دوفاکتوی این کشور، تندترین انتقادها را علیه تهران به زبان راند. اما هفته گذشته در تحولی که جهان را به شکلی استعاری دو قطبی نشان داد، سعودی‌ها نه تنها روابط دیپلماتیک خود را با تهران برقرار کردند، بلکه وی دو کشور ایران و عربستان را دو بازیگری خواند که دارای سرنوشتی واحد هستند.
هشت دستگاه خودروی صفر کیلومتر بار این کشنده بودند که پس از واژگونی، ۶ خودرو آسیب جدی دیدند و تنها دو خودرو سالم ماندند.
نکته مهم درباره طیبی و اولادقباد این است که این دو بازیکن تنها فوتسالیست‌های ایرانی هستند که تا این اندازه به بارسلونا نزدیک شده‌اند.
فنرباغچه موفق به شکست حریف خود شد و به نیمه نهایی صعود کرد اما دو تیم دیگری که از ستاره های ایرانی بهره می برند شکست خوردند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم "زن"، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند عضویت زنان در یک سازمان بین المللی را لغو کنند.
سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تنها ملی پوشی بود که بین دو نیمه بازی با ولز در زمین باقی ماند.
در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، دو نماینده دیگر ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود موفق به زدن تنها نه گل شده است.
هافبک استقلال تنها بازیکن سوپرجام امروز است که پیش از این سابقه گلزنی در این دیدار را داشته است.
پس از دو روز رقابت هیجان‌انگیز در مسابقات رالی اژه ترکیه، تنها تیم ایرانی حاضر در این رالی در کلاس R1 برنده شد و روی سکو ایستاد.
تنها در فاصله زمانی ۴ ماه یعنی از اردیبهشت تا شهریور ۱۴۰۱ سه پاکبان در شهر‌های مشهد، شاندیز و تهران قربانی مرگ شدند.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
رئیس انجمن شرکت‌های خدمات انرژی ایران گفت: هیچ کشوری در جهان نیست که مشابه ایران، دو خط انرژی برق و گاز را به دوردست‌ترین روستاها رسانده باشد.
دو تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای تکواندو نوجوانان جهان با برتری مقابل رقبا موفق به کسب مدال طلا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ