ایلان ماسک اعلام کرده که برای مقابله مشکل بات‌ها و کاهش اسپم در پلتفرم ایکس، قصد دارد از تمام کاربران جدیدی که می‌خواهند پست بفرستند یا پست‌ها را لایک کنند، هزینه‌ای دریافت کند، هرچند هنوز میزان پول و زمان اجرایی شدن این کار را اعلام نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
یک دستگاه خودرو درپی حرکت مارپیچ تصادف وحشتناکی را در وسط اتوبان خلق کرد. منبع: خبرآنلاین
خوش‌آمدگویی متفاوت سعودی‌ها به نیمار
فرزاد بادپا با حسن یزدانی و محمدرضا گرایی دیدار کرد
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
شرکت «اسپیس اکس» به مدیریت ایلان ماسک، از جدیدترین مدل سرویس اینترنت استارلینک رونمایی کرد. از این پس گیرنده‌های جدید استارلینک قادر خواهند بود در حال حرکت و تقریبا در هر نقطه‌‌ای از زمین، اینترنت پر سرعت در اختیار کاربران قرار دهد. این دریافت‌کننده اینترنت که «استارلینک موبیلیتی» نام دارد می‌تواند سطح دسترسی به اینترنت در جهان را دگرگون کند.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
روز دوشنبه شرکت اسپیس ایکس با پرتاب ۶۰ ماهواره استارلینک به کمک راکت فالکون ۹ دو رکورد جدید بر جای گذاشت. ساعاتی پس از پرتاب این ماهواره‌ها که در واقع روتر‌های اینترنتی کوچک هستند، کاربران رژه نورانی آن‌ها را در آسمان شب رصد کردند. این منظره زیبا شبیه حرکت قطاری است که چراغ‌هایی به طور نامنظم روی آن نصب شده اند.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
این ویدیو زمانی فیلمبرداری شد که موشک محموله دو ماهواره مخابراتی خود را برای شرکت «SES» لوکزامبورگ به مدار «Geosynchronous Transfer Orbit» یا به اختصار «GTO» می‌برد. از این نکته می‌توان فهمید احتمالاً در ویدیو، زمین را از ارتفاعی در حدود ۳۵۷۰۰ کیلومتری از سطح مشاهده می‌کنیم.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
تکنو موبایل (Tecno Mobile) یک شرکت چینی مستقر در شهر شنژن است که به تازگی با معرفی محصولی خاص، دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است.
ایکر کاسیاس جام قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی را به ورزشگاه لوسیل آورد.
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
روتور اکس مدعی است که دراگون یک هواگرد بسیار ایمن و پایدار بوده و شاید جذاب‌ترین نکته درباره آن عدم نیاز به گواهینامه خلبانی برای پرواز با آن باشد.
شرکت آمریکایی اسپیس ایکس روز سه شنبه موشک سنگین خود فالکون هوی را که در حال حاضر قدرتمندترین در جهان محسوب می‌شود و اولین برخاست آن از سال ۲۰۱۹ است، از فلوریدا پرتاب کرد.
شهروز سخنوری ملقب به الکس، متهمی است که به اتهام سرکردگی شبکه فساد به اعدام محکوم شده است، فردی که تا دهه ۹۰ مقیم آمریکا بود، اما پس از آن ریپورت شد. «شهروز سخنوری» چطور بیش از ۸۰۰ زن و دختر ایرانی را برای بردگی جنسی به خارج از کشور برد؟
مجموعه جدید ماهواره‌های استارلینک ارسالی احتمالاً در مسیری دور زمین مدار می‌زنند که در معرض برخورد با زباله‌های فضایی قرار دارند. این زباله‌ها مربوط به عملیات پرتاب موشک ضد ماهواره روسی هستند که در نوامبر ۲۰۲۱ انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ