روستوف بدون حضور مهاجم ایرانی خود پیروزی ارزشمندی مقابل اورال به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
مالك صرافى شربيانى مدعى شد رسيد جعلى منتشر شده در رسانه ها در ماجراى انتقال محبى صحت ندارد و اصلا جعلى در اين روند اتفاق نيافتاده است.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کنند.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌‌ها را اجرا می‌کنند. نبود سرمربی قطعا به تیم ایران ضربه می‌زند.
لوییس انریکه مذاکراتش با ناپولی را به حالت تعلیق در آورده چرا که باشگاه ایتالیایی نتوانسته پروژه‌ای جذاب و خاص را به او پیشنهاد بدهد.
او درباره احتمال جدایی محبی و قایدی گفت: شایعات هر روز وجود دارند. این حرف رسانه‌هاست و من چه می‌توانم بگویم. اکنون ما می‌خواهیم نساجی را شکست دهیم و همه تمرکزمان روی این بازی است.
جعفر سلمانی که در بازی پایانی استقلال در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، در همکاری با محمد محبی یک گل زیبا به ثمر رساند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تأکید کرد، آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی جدی و نگران‌کننده نیست.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تأکید کرد، آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی جدی و نگران‌کننده نیست.
در روزی که تیم استقلال در مصاف پرسپولیس آن تیم همیشگی نبود، محمد محبی هم نتوانست آن چهره پرفروغ همیشگی را به نمایش بگذارد و فرشته نجات استقلال لقب بگیرد.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
محمد آبشک می گوید شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و سبک بازی تیم به شکلی است که هوادار را راضی نگه می‌دارد.
برای آرش برهانی سرمربی تیم ملی همیشه قابل احترام است و او سعی می کند در صحبت هایش به حمایت از این مربی بپردازد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در بازی نخست جام جهانی برابر انگلیس دنبال تساوی بوده است، گفت: ممکن است به خاطر گل‌های این بازی در کتاب رکوردها باشیم!
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی با حمایت از سرمربی تیم ملی آزاد عنوان کرد: پژمان درستکار سزاوار اتفاقاتی که در آمریکا رخ داد، نبود.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
مسئولان برگزارکننده بازی‌ها ظاهرا خیلی استقلالی بودند و فقط همین کم بود که در کنار زمین لباس آبی پوشیده باشند.
مربی گل گهر می‌گوید امیر قلعه نویی برای موفقیت تیم از جان و دل تلاش می‌کند.
در ابتدای فصل استقلال با وجود در اختیار داشتن امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی و همین طور بخدمت گیری پیمان بابایی و سجاد شهباززاده اصرار شدیدی روی جذب محمد محبی داشت.
در فصلی که شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری محمود فکری در لیگ یک جولان می داد بازی یک جوان همه نگاه ها را نسبت به خود جلب کرده بود.
آلفرد شرودر، مربی آژاکس، انتقال 100 میلیون یورویی آنتونی به منچستریونایتد را زیر سوال برد و از رفتار این بازیکن برزیلی انتقاد کرد.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: نمی‌خواهم تمام تقصیرها را گردن داور بیندازم اما تصمیمات داوری در نتیجه بازی ایران قطر در کشورهای اسلامی بی‌تاثیر نبود.
سجاد بازگیر زننده اولین گل فصل ملوان گفت می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه استقلال کنیم.
تیم استقلال اولین شکست فصلش را در حالی پشت سر گذاشت که عملکرد مهاجمان این تیم امیدوار کننده نبود.
از زمانی که به تیم آمدم ، من به دنبال این بازیکن بودم و چون محبی بازیکن آزاد نبود، هم باشگاه می‌جنگید و هم من خیلی صبوری کردم روی این بحث.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ