کوین دی‌بروینه با ضربه سری تماشایی برای سیتی گلزنی کرد، اولین ‏گلی که این ستاره بلژیکی با ضربه سر به ثمر می‌رساند. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی با خبری نگران‌کننده مواجه شده و ممکن است کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی‌اش را تا تا پایان سال جاری میلادی به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
منچسترسیتی قصد دارد کائورو میتوما، ستاره ژاپنی، را به عنوان جانشین ریاض محرز به خدمت بگیرد.
یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید چاپگرهای سه بعدی ساخت مدل‌های طلا و جواهر در کشور شد.
تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته که باعث حسرت خوردن رئال و بارسا شده است.
جوهر نمک یکی از محلول‌هایی است که می‌تواند کمک زیادی به از بین بردن شوره و رسوبات کولر کند. برای استفاده از آن کافیست جوهر نمک را در قسمت‌های شوره دار بریزید و با استفاده از یک برس سیمی یا فرچه، تمام بخش‌های کولر را تمیز کنید تا رسوب گیری کولر انجام شود.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در جلسه ۹۰ دقیقه‌ای با رضا درویش به اختلاف نظر شکل گرفته پایان داد و به کار در این تیم ادامه خواهد داد.
چلسی برای خرید آنجلو گابریل، مهاجم ۱۹ ساله باشگاه سانتوس با مبلغ ۱۵ میلیون یورو به توافق رسیده است.
سرقت یک کیلو طلا و جواهر با پوشش نظافتچی
یوونتوس با کریستیانو جونتولی بر سر قراردادی پنج ساله به توافق رسیده اما به هم ریختن وضعیت ناپولی باعث شده این انتقال عقب بیفتد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در هر دو زمینه ورزشی و مالی به جواهری برای این باشگاه تبدیل شده است.
یک مقام مسئول در وزارت صمت اظهار داشت: فرآیند ثبت معاملات سکه در سامانه جامع تجارت فقط مختص واحدهای صنفی طلا و جواهر و صرافی‌ها بوده است.
یک مقام مسئول در وزارت صمت اظهار داشت: فرآیند ثبت معاملات سکه در سامانه جامع تجارت فقط مختص واحدهای صنفی طلا و جواهر و صرافی‌ها بوده است.
مارکا دقایقی پیش خبر داد که دو باشگاه رئال مادرید و بروسیا دورتموند برای انتقال جود بلینگام به توافق رسیده اند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با انتشار عکسی از خودش به شیوه جالبی به حکم محرومیتش اعتراض کرده است.
سردار آزمون در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته های اخیر موفق شد یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کند.
درخشش اخیر آلوارو رودریگز با پیراهن تیم رئال مادرید در مقابل اتلتیکو توجه‌ها را به جذب ستاره‌های جوان کاتالان از سوی آکادمی باشگاه مادریدی جلب کرده است.
مقبره‌ی توت‌عنخ‌آمون پر از مجسمه‌هایی از جنس عاج و فلزات باارزش، جواهرات و حتی یک ارابه‌ی طلایی کامل بود. اما یکی از رازآمیزترین اشیاء این مجموعه، یک سوسک سنگی شفاف بود که بر روی یک سینه‌آویز قرار داده شده بود.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر گفت: سعی کنید سکه نخرید؛ الان سکه‌های ربع، نیم و تمام بهار آزادی هرکدام حدوداً ۵ میلیون حباب دارند.
پدری در لالیگا توانسته به تنهایی 13 امتیاز برای بارسلونا کسب کند و گلزن‌ترین هافبک لالیگاست.
جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، به سابقه دوستی‌اش با جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند، از دوران نوجوانی اشاره کرده و بلینگام را جواهر دنیای فوتبال خواند.
یکی از برترین دریبل‌زن‌های جام جهانی شب گذشته با یک سوپرگل به استقبال تولدش رفت.
تغییرات گسترده پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی و نیمکت‌نشینی چند ستاره از جمله کوین دی‌بروینه در مقابل تاتنهام هواداران سیتی را شگفت‌زده کرده است.
فدریکو والورده امشب برای سومین بازی متوالی موفق به گلزنی برای رئال مادرید شد. او یکی از ستاره های بی چون و چرای رئال در هفته های اخیر است.
کوریره دلو اسپورت در آستانه دربی شهر میلان از رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز به عنوان اسلحه‌های اصلی میلان و اینتر یاد کرد.
کوریره دلو اسپورت در آستانه دربی شهر میلان از رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز به عنوان اسلحه‌های اصلی میلان و اینتر یاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ