رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر گفت: سعی کنید سکه نخرید؛ الان سکه‌های ربع، نیم و تمام بهار آزادی هرکدام حدوداً ۵ میلیون حباب دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ایفمارک نکات پزشکی مهم را به باشگاه‌های لیگ برتری یادآور شد.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تهران ضمن ارائه چند توصیه برای نگهداری و مراقبت از کولر گازی، تاکید کرد که حتما چند وقت یکبار باید یک متخصص در امور تعمیرلت کولر گازی، یونیت بیرون را شست‌وشو دهد.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهادهای مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند.
رئیس سازمان بورس، گفت: الزام صندوق‌های درآمد ثابت به خرید بیشتر سهام، تبدیل به تهدید جدی برای بازار شده بود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها، توصیه ها و باید و نباید های ترافیکی روز طبیعت را تشریح کرد.
رئیس اتحادیه قنادان تهران توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی‌های معتبر خریدرای کنند.
رئیس اتحادیه قنادان تهران توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی‌های معتبر خریدرای کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا این هیئت‌ها هر چه سریعتر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنند و در همین روزهای اعیاد دینی و ملی، حلاوت و شیرینی به کام مردم بنشیند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارفاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ۱۰ توصیه راهبردی در خصوص مدیریت بازار ارز ارائه کرد.
رئیس جمهوری مصر به نخست وزیر رژیم صهیونیستی توصیه کرد که از هر گونه اقدامی که منجر به شعله ور شدن تنش ها در منطقه می شود، دوری کند.
عصر امروز جلسه هیئت دولت به ریاست سیدابراهیم رئیسی تشکیل و با رأی هیئت وزیران «محمدرضا فرزین» به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی انتخاب شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه با اِعمال ابتکار و خلاقیت، در راستای مفاهیم و معانی و مصادیق موجود، طرحی نو دراندازد و ما از این طریق بتوانیم در نظم نوینی که در دنیا در حال ترسیم و وقوع است، ابتکار عمل و رویکردی آفندی داشته باشیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه با اِعمال ابتکار و خلاقیت، در راستای مفاهیم و معانی و مصادیق موجود ، طرحی نو دراندازد و ما از این طریق بتوانیم در نظم نوینی که در دنیا در حال ترسیم و وقوع است، ابتکار عمل و رویکردی آفندی داشته باشیم
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در جمع کارکنان بازرسی استان گلستان توصیه هایی را به بازرسان داشت و گفت.: اگر می خواهیم سازمان بازرسی در تمامی ابعاد از جمله پیشگیری از سوءجریان و فساد موفق باشد باید تک تک احساس مسئولیت کنیم.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ۷ توصیه راهبردی پیرامون امور نخبگان ارائه کرد.
رییس مرکز پژوهش های مجلس در راستای ضرورت ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه امروز ایران اسلامی، ۱۰ توصیه راهبردی ارائه کرد.
ماه گذشته توافقات مختلفی بین ایران و روسیه امضاء شد و به گفته وزیر راه و شهرسازی، ایران می‌خواهد حلقه اتصال این کشور برای صادرات و ترانزیت کالا به آسیای میانه و هند باشد.
حقیقت‌پور گفت: پول ها و سرمایه های زیادی امروز در کشور دپو شده تا تکلیف برجام مشخص شود بنابراین باید زودتر مشخص شود برجام احیا خواهد شد یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ