آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، تایید کرد که به لیورپول رفته و جانشین ‏یورگن کلوپ خواهد شد. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد نوراللهی و شجاع خلیل‌زاده با تصمیم امیر قلعه‌نویی در تهران ماندند تا دوران درمان خود را پشت سر بگذارند.
اگر تمایل به طعم شربت‌های میوه‌ای دارید، این نوشیدنی انتخاب خوبی است. توت‌فرنگی نیز همانند لیمو منبع خوبی از ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌هاست. برای تهیه این نوشیدنی، ۲۵۰ گرم توت‌فرنگی را خرد کرده و با چند برگ نعناع تازه و برش‌های لیمو در بطری دو لیتری آب بریزید و بگذارید چند ساعت بماند سپس آنرا میل کنید.
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس قهرمانی و کسب دو گانه در یک فصل را سخت دانست.
وزیر امور خارجه درباره روند گفتگو‌های اخیر با آژانس اظهار کرد: بگذاریم من ارزیابی خودم را نگویم. دو روز پیش که با آقای بورل گفتگو داشتم وی شاید بعد از مدت‌ها و برای اولین بار براساس گزارشاتی که اتحادیه اروپا از آژانس دریافت کرده بود ابراز رضایت می‌کرد و می‌گفت روند، روند بسیار خوبی است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال می دهم پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست بدهند برای همین استقلال باید دو هفته پایانی را با تمرکز پشت سر بگذارد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال می دهم پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست بدهند برای همین استقلال باید دو هفته پایانی را با تمرکز پشت سر بگذارد.
وقتی همه نخود‌ها را از غلاف درآوردید و آبی به سر و رویشان زدید، وقت آن است بروید سراغ پخت و پز. بگذارید از همین اول بگوییم که برای پخت این خورشت بسته به جنس نخودفرنگی ها، حدود یک و نیم تا دو ساعت، زمان لازم است و عملا می‌توان آن را در لیست خورشت‌های فوری گنجاند و با کمترین زمان و البته مواد ممکن، یک خورشت متفاوت درست کرد.
مدافع راست پرسپولیس بعد از ثبت هفتمین پاس گل این فصل خود در جدال با مس کرمان اکنون به دنبال این است تا در چهار بازی باقیمانده رکورد خاصی از خود به جا بگذارد.
منابع دولتی فرانسه می گویند این کشور به نفوذ چین بر روی روسیه و اوکراین برای پایان دادن به جنگ میان دو کشور امید دارد.
بخش‌های کوتاهی از مصاحبه اسحاق جهانگیری با آگاهی نو منتشر شده است که در آن جهانگیری به قصد خود برای کناره‌گیری از معاونت ریاست‌جمهوری پس از انتخابات ۹۶ اشاره کرد: به آقای روحانی گفتم شما یک معاون اول دیگری بگذارید، من نمی‌خواهم معاون اولی را ادامه بدهم. ایشان هم به من گفت شما کم‌انگیزه شدید. در همان دو، سه ماه بعد از انتخابات تا آغاز دولت دوازدهم بحث معاون اول شد و اقداماتی شد که خود ایشان هم دید من دیگر آن جهانگیری انگیزه‌دار نیستم.
امیرعبداللهیان، ضمن محکوم کردن این حادثه با اشاره به سوء استفاده دشمنان دو کشور از حادثه امروز تأکید کرد، نباید اجازه دهیم که این حادثه بر مناسبات دو کشور تأثیر منفی بگذارد.
وزیر خارجه ایران در تماس تلفنی با وزیر خارجه آذربایجان ضمن محکوم کردن حادثه پیش آمده در سفارت آذربایجان، گفت: نباید اجازه دهیم که این حادثه بر مناسبات دو کشور تأثیر منفی بگذارد.
مربی مس رفسنجان مدعی است که اتفاقات بین دو نیمه به دلیل دفاع از سرمربی تیم‌شان مقابل بی‌احترامی حریف بوده است.
اولین دربی قرن جدید چهارگل داشت که روی سه گل اشتباه دروازه‌بان های ملی‌پوش ایران یعنی حسینی و بیرانوند واضح بود. پرسپولیس بدون دو مهاجم خارجی‌اش، دربی ۹۹ را با دو ضربه سر گولسیانی بدون شکست پشت سر بگذارد.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کلسیتریول همچنین می‌تواند بر سلامت قلب و عروق از طریق تأثیراتش بر سایر سیستم‌های از جمله سیستم ایمنی بدن تأثیر بگذارد. در این تحقیق، به نظر می‌رسد شرکت کنندگان با سطوح پایین ویتامین D، در معرض خطر ابتلا به فشار خون و بیماری قلبی بالاتری بودند.
جلیل محبی، عضو هیأت علمی مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: دو طرف «یا» (در قاعده حقوقی) باید یک چیز باشد، ارعاب نمی‌تواند موضوع جرم باشد، چون «فعل» است، جان، مال و ناموس «موضوع» است. ارعاب همان قانون قبلی است ماده ۱۴۴ در کنار ماده ۲۷۹ تصویب شده شما نمی‌توانید ماده ۲۷۹ را کنار بگذارید البته آقای برهانی کوتاه آمدند نگفتند «لاخافة الناس».
حسین جلالی گفت: امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
شاگردان لوئیز فن‌خال موفق شدند با برتری قابل توجهی نیمه اول دیدار برابر آمریکا را پشت سر بگذارند.
دو تن از نمایندگان در تذکری خواستار حضور باشکوه مردم در یوم الله ۱۳ آبان شدند.
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
ایران دی ماه در نمایشگاه FITUR شرکت می‌کند زیرا باید بتواند دوران پساکرونایی گردشگری در ایران را به نمایش بگذارد اما متولی آن کدام شرکت زیرمجموعه میراث است، شرکت مادرتخصصی یا کانون؟
علی مبخوب پس از به ثمر رساندن دو گل در هفته اول لیگ امارات، در هفته دوم نیز هت‌تریک کرد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای بگذارد.
یک ایرانی توانسته مسیر 170 کیلومتری دوی ماراتن مون بلان در فرانسه را با دو روز و دو شب بی خوابی پشت سر بگذارد.
استراماچونی با الغرافه قرارداد دو ساله دارد و حتی اگر مدیران باشگاه هم بخواهند او‌ را کنار بگذارند، این مربی تیمی انتخاب نمی‌کند تا بتواند قرارداد سال بعدش را هم دریافت کند. این دقیقا کاری است که استراماچونی با استقلال هم انجام داد
ساخته آنجلینا جولی گامی رو به جلو در کارنامه فیلمسازی او محسوب می‌شود و او با نگاهی مستندگونه برای به تصویر کشیدن یک جنایت تاریخی، توانسته قابلیت‌های تازه‌ای از خود به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ