نماینده ادوار مجلس با اشاره به ادعای اخیر کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران گفت: نقطه ضعف دیپلماسی عمومی ایران این است که افراد تریبون هایی را در نقاط مختلف در اختیار دارند که بهانه ای برای تحمیل فشار بر کشور ایجاد می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
مدیر فنی کشتی آزاد استان تهران با انتقاد از روسای هیات‌های کشتی غیر فعال در سطح کشور، گفت: در همین استان تهران ۸۰ درصد روسای هیات‌های کشتی در خواب هستند و اصلا معلوم نیست برای چه آمده‌اند.
رقم درخواستی باشگاه‌ پیکان برای صدور رضایتنامه سامان فلاح باعث شده تا انتقال این ستاره جوان به تیم‌های دیگر به تعویق بیفتد.
مذاکرات پیکان و استقلال بر سر انتقال سامان فلاح به جمع آبی‌پوشان به نتایج تازه‌ای رسیده؛ حالا شاید یک معاوضه در راه باشد.
به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به مثلث قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر منتفی شده و باید شاهد حضور او در تراکتور یا گل گهر باشیم.
پیشنهاد مشوق‌های مالی بخش آب شرب طرح‌های تامین و انتقال آب و چگونگی اجرای آن در نشست بررسی طرح‌های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
قائم مقام باشگاه پیکان توضیحاتی را درباره شایعات مربوط به انتقال سامان فلاح به باشگاه‌های دیگر ارائه کرد.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
اکبر فلاح اعتقاد دارد با وجود رفع مشکلات باید از پژمان درستکار و تیمش تا المپیک 2024 پاریس حمایت کرد.
بسترهای حقوقی و تامین مالی و برخی موانع اجرایی طرح های انتقال آب دریا در چهاردهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
سیزدهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی در دفتر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
نماینده و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از زمانی که بحث احیای برجام مطرح شده است منافع ملی ما قربانی کشور‌های دیگر شده است، تا سخن بگویید فریاد می‌زنند این‌ها غربگرا هستند، خود من معتقدم خیلی از کشور‌های غربی خبیث هستند و شکی در آن ندارم و اگر ایران قدرت نظامی نداشت حتما از گزینه نظامی علیه ایران استفاده می‌کردند. حمله ما به پایگاه عین الاسد ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی باعث شد گزینه نظامی را از میز بردارند.
مگر در دوره یازدهم نماینده منتقد وضع موجود هم وجود دارد؟ من نگاه انتقادی از دل این مجلس ندیده‌ام. البته این طبیعی است که در مجلس برخی از نمایندگان به‌صورت مرتب برخی دیگر را به ردصلاحیت تهدید می‌کنند، ولی به‌صورت کلی نگاه متفاوتی ندیده‌ام. با یک سخنرانی و مصاحبه نگاه متفاوت شکل نمی‌گیرد.
آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران
افتتاح خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران
بررسی‌های انجام شده حکایت از وجود ۱۲۰ گسل فعال در کشور دارد و رخداد‌های لرزه‌ای در ایران ناشی از فعالیت بعضی از گسل‌های فعال ایران هستند که در قسمت بالایی پوسته قرار دارند. به اعتقاد دکتر ندیم، محقق حوزه زلزله‌شناسی، مرز بین صفحه عربستان و صفحه اوراسیا از فلات ایران در زیر رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران و در امتداد دریای عمان در جنوب ایران می‌گذرد. علاوه بر این گسل بزرگ، بسیاری از گسل‌های فعال دیگر در فلات ایران وجود دارند که می‌توانند زمینلرزه ایجاد کنند.
جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و اعلام شد تا پایان سال ۱۴۰۳، آب مورد نیاز صنایع و معادن به اصفهان خواهد رسید.
هاجر چنارانی، درباره پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، بیان کرد: بنده امروز هشدار می‌دهم که همان طوری که مافیا‌های بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان بیرون زد، مافیا‌های بزرگ آب در پشت پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی وجود دارد.
محققان دریافتند که در یکی از شاخه‌های خشک شده رودخانه نیل به نام شاخه خوفو، افراد به دنبال آبراهی برای انتقال ابزار‌ها و مصالحی مثل سنگ به فلات جیزه برای ساخت اهرام ثلاثه جیزه بوده‌اند.
تیم فوتبال ملوان در دو هفته اولیه فصل بیست و دوم لیگ برتر با شکست مواجه شده است. مازیار زارع اعتقاد دارد، هنوز تیمش تکمیل نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ