تصاویری قدیمی از مراسم ازدواج پسر محمود احمدی نژاد با دختر اسفندیار رحیم مشایی در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است که در آن نماز جماعت به امامت رئیس جمهور پیشین برپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمازجمعه تهران نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، ۸ اردیبهشت۱۴۰۲ به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده؛ از جمله وعده‌های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آن‌ها را آباد می‌کند. گفتنی است پیش از خطبه‌های نماز جمعه امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت.
پنجمین جلسه قرارگاه قرآنی نور سپاه صبح یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین عالی درباره موضوع بصیرت و شناخت نیاز زمان به ایراد سخن پرداخت و آقای میثم مطیعی در رثای علمدار رشید کربلا حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام مرثیه‌سرایی و نوحه خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
مراسم تشییع پیکر همسر آیت الله اراکی با اقامه نماز بر پیکر مرحومه بانو علویه میرمهدی توسط آیت الله العظمی نوری همدانی برگزار شد.
نمازگزاران تهرانی همگام با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه، اهانت مکرر در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند. همچنین ظهر امروز جمعه ۳۰ تیرماه، نمازگزاران قمی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلی قدس قم به سمت چهارراه شهداء راهپیمایی کردند.
مسابقات کورس شتردوانی با حضور بیش از ۲۰ نفر شتر در پنج دور ۲۵۰ متر در روستای نصرت آباد شهر شاهدیه در مجاورت یزد برگزار شد. این مسابقات در محلی غیر استاندار برگزار می‌شود که ساخت محلی مناسب و ایمن برای برگزاری این مسابقات از مطالبات جدی مردم این منطقه است.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شب گذشته نشستی درباره حجاب و عفاف و حجاب برگزار کرده است که در آن هیچ زنی حضور ندارد.
نماز عید سعید فطر پس از وقفه سه ساله به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه رمضان نوشتند، کم نیستند افراد بی‌حجاب یا کم حجابی که نماز و روزه می‌گیرند و احیا را برگزار می‌کنند. حجاب را ابزاری برای سرکوب نکنید؛ مردم را بیشتر از دین فراری ندهید.
تصاویری از برگزاری مسابقات پاسور (ورق) در عربستان را منتشر شده که در فضای مجازی خبرساز شد است.
جشن نیمه شعبان در لبنان با مشارکت خیل عظیم دوستداران اهل بیت برگزار شد.
برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور بانوان و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار شد.
مراسم تشییع همسر آیت الله سبحانی، بانوی مومنه حاجیه خانم مخترع (از خاندان مجتهدی تبریزی) روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد. مجلس ختم آن مرحومه عصر امروز، پس از نماز مغرب و عشاء در دفتر حضرت آیت‌الله سبحانی واقع در میدان شهداء، ابتدای خیابان صفائیه برگزار می‌شود. مجلس ختم برای بانوان نیز در حسینیه شهداء، در خیابان صفائیه برگزار خواهد شد.
مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تهران (۱۱ آذر ۱۴۰۱) به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
کوزوو شامگاه گذشته شاهد بزرگترین تظاهرات اعتراضی از سال ۱۹۹۹ بوده است.
مردم تهران بمنظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت ۱۵ زائر و مجروحیت ۱۹ نفر از زوار دیگر شد پس از برگزاری نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و گام‌هایی استوار راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار خود از دشمنان را فریاد زدند.
قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفتگو پرداخت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
وسندروف در جنوب وین، منطقه‌ای که است که تیم ملی در آن اردو زده است. منطقه‌ای که توسط دهکده‌های زیبا و جنگل احاطه شده و به یک شهر بازار شناخته می‌شود
صبح امروز یکشنبه دهها شناور دریایی از بندر طرابلس لبنان به سوی منطقه الناقوره، در مرز این کشور با فلسطین اشغالی، روانه شدند تا بر لزوم بهره مندی لبنانی‌ها از ثروت های دریایی شان تاکید ورزند.
هزاران نفر از هواداران مقتدی صدر رئیس جریان صدر در منطقه سبز بغداد نماز جمعه برگزار کردند. حدود یک ماه است که حامیان صدر در داخل و اطراف ساختمان پارلمان عراق تحصن کرده و خواستار انحلال آن هستند. جنبش صدر خواستار انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام است.
مردم همدان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت هتک حرمت به شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه تا میدان شریعتی اعتراض خود را به اهانت کنندگان اعلام کردند.
مراسم تاسوعای حسینی با شور و حرارتی خاصی در جای‌جای افغانستان برگزار گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ