رئیس فدراسیون کشتی گفت: در بحث پاداش ها، اشتباهی در بالا صورت گرفته بود وگرنه فوتبالی ها مقصر نیستند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.
روزنامه جوان نوشت: ایشان (عبدی) معموماً از اینکه دولت و حکومت برنامه‌ای برای شادی دسته‌جمعی مردم ندارند، شاکی‌اند و اگر دست‌برقضا یک چنین شادی و شعفی جور شد، یاد دستاورد‌های علم جامعه‌شناسی می‌افتند تا آن را تخطئه کنند.
مصطفی یک مرد ۴۰ ساله در یک مغازه سلمانی در یکی از محله‌های استانبول می‌گوید: «اردوغان دوست دارد طوری رفتار کند که دلسوزی دیگران را جلب کند. حالا که نارضایتی از او زیاد است، می‌خواهد طوری رفتار کند تا نظر مردم را از عملکردش پرت و محبت طلب کند. تمام این داستان بیماری هم برای پرت کردن حواس مردم از عملکرد بد اقتصادی اوست. سال گذشته ترکیه رکورد تورم را در تاریخ خودش شکسته است. اما اردوغان باز هم می‌خواهد در قدرت بماند.»
رحمانی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری برای دلسوزی هایشان اظهار کرد: دولت علی رغم برخی ضعف‌ها، نقاط قوتی هم دارد.
کیهان نوشت: ای‌کاش این فریب‌خوردگانی که دلسوزی مصنوعی دشمن برای زن ایرانی را باور کرده‌اند از خود می‌پرسیدند چرا این دشمن که خود را دلسوز زنان ایرانی می‌داند فقط بر روی مسئله حجاب حساسیت دارد و چرا برای زنانی که به علت تحریم و نرسیدن دارو در ایران جان خود را از دست دادند ارزشی قائل نیست؟!
علیرضا پناهیان در یک برنامه تلویزیونی سوال جالبی مطرح کرد. او گفت:‌ «نماز که واجب تر است، چرا کسی نمی گوید نماز را اجباری کنیم! کسی به دنبال تحمیل عقیده نیست و بارها در روایات آمده دینداران باید با دلسوزی برخورد کنند نه با توهین و تمسخر و رفتار بد!»
سرمربی جدید فولاد، واکنش جالبی به حضورش در این تیم و برخی از انتقادات وارد شده داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند گفت: دلایل موفقیت این تیم در هفته های اخیر مشخص شده است.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
آیا کسانی که از روی دلسوزی حکم به اخراج این معلم داده‌اند و حتی پا را فراتر گذاشتند از لغو مجوز مدرسه حرف زدند به آوارگی این دانش آموزان و بلاتکلیفی آن‌ها در روز‌های پایانی سال فکر کرده‌اند؟ آیا اخراج معلم قائمشهری که به هر دلیلی ولو غلط توانسته بود همراهی دانش آموزانش را داشته باشد به سلامت روح و روان آنان ضربه نخواهد زد؟ آیا این دانش آموزان را متوجه اشتباه صورت گرفته می‌کند؟ اثراث آموزشی مثبت این اخراج و این لغو مجوز چه خواهد بود؟
وزیر کشور گفت: فرایند‌های اداری باید آسان شود و کار مردم با دلسوزی پیش برود. کارآمد بودن افراد مهم است در مجموعه انقلابی نباید مسئول ناکارآمد حضور داشته باشد.
سفیر ایران در دانمارک در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزرای خارجه زن، دلسوزی آنها برای زنان ایرانی را غیرصادقانه و دارای انگیزه سیاسی دانست.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: زمزمه هایی به صورت غیررسمی شروع شده که کسانی به اسم دلسوزی می خواهند دولت بودجه را بدون جداول اطلاعاتی ارائه دهد که دعا می کنم صحت نداشته باشد و فقط یک شیادی رسانه ای باشد. اگر کسانی فکر می کنند عدم شفافیت به دولت کمک می کنند تجربه احمدی نژاد در زمینه شفافیت گریزی چه کارنامه ای برای کشور رقم زد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بانیان قطعنامه، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر، از همراهی با تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف کنند.
وزیر امور خارجه آلمان باردیگر به صورت مداخله جویانه ای به طرح اتهامات علیه دولت ایران پرداخت و همزمان ادعای حمایت از اغتشاشگران را اعلام کرد.
دبیر شورای نگهبان اظهار دلسوزی حاکمان آمریکا برای مردم ایران را بیش از هرچیز برملاکننده تزویر آن‌ها دانست و گفت: آنها هیچگاه حاضر به جبران ظلم‌های خود نشده‌اند.
محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی اغتشاشات ظلم به مردم و آینده است.
رئیس قوه قضائیه در دیدار با جمعی از قضات روحانی دادگستری استان تهران گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.
محسنی اژه‌ای با اشاره به موضوع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است، ولی در عین حال باید برای افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند چند مرحله ارفاق لحاظ می‌گردد.
رئیس قوه قضائیه در دیدار با جمعی از قضات روحانی دادگستری استان تهران گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.
وزیر کشور گفت: مسئولان شبانه روز با مردم هستند و برای توسعه کردستان دلسوزی می‌کنند در حالی که این گروهک‌ها در تلاش هستند که شهر را تخریب کنند و به آتش بکشند، خدمات و امکانات شهرداری را تخریب کنند، این وضعیت برای مردم کاملا مشخص است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با خانواده شهید همدانی دیدار کرد و گفت: آن شهید با دلسوزی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و آبروی خود برای انقلاب جانفشانی می‌کرد.
حسینی بوشهری اهمیت عمل به وظیفه دینی و اسلامی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: مردم در مساله مشکلات اقتصادی باید دشمنان را نشانه بگیرند چراکه این چالش‌ها به خاطر مبارزه ما با مستکبرین و دفاع از افراد مظلوم و ستمدیده به وجود آمده‌است.
در پایان دومین هفته معاملاتی اسفند ۱۴۰۰ شاهد خروج پول حقیقی برای ششمین روز متوالی بودیم، اما میزان آن نسبت به هفته پیش کاهش یافت.
اگر دلسوزی توأم با تدبیر در راه بردن امور جامعه باشد از تعداد این حادثه‌های هول‌انگیز و زیان‌های مادی و معنوی آن کاسته نخواهد شد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ