نماینده تهران در مجلس یازدهم، گفت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
انتقال احسان پهلوان به سپاهان‌ و علیرضا کوشکی به گل‌گهر سیرجان از فولاد، دلخوری بیش از حد سرمربی این تیم را به همراه داشته است.
زن جوان گفت: صبح همسرم به سرکار رفت و من و پسرش در خانه تنها بودیم که مادرش زنگ زد و شروع به توهین کرد و حرف‌هایش مرا از خود بی‌خود کرده بود و از خشم و عصبانیت نمی‌دانستم چه کار باید بکنم تا اینکه نگاهم به پسربچه افتاد و همان لحظه بود که در ذهنم فکر انتقام افتادم. از روی خشم و عصبانیت به سراغ پسرکوچولو رفتم و دستم را روی گلویش فشار دادم و بعد از لحظاتی ناگهان پسرکوچولو بی‌حرکت شد و وقتی دستم را از روی گلویش برداشتم دیگر هیچ حرکتی نمی‌کرد و نفس نمی‌کشید.
دیوید مویس، سرمربی وستهم پس از پایان بازی با لیورپول، اعتراض شدیدی را نسبت به داور مسابقه انجام داد.
اظهارات شکیرا در رسانه‌های مختلف و انتقاد از رفتاری که این دو نفر با او داشتند و همچنین آهنگ‌های پر از نیش و کنایه‌ای که در انتقاد از خیانت آن‌ها خواند باعث شد که پیکه بالاخره به این موضوع واکنش نشان دهد.
تاد بولی، مالک چلسی، بعد از شکست مقابل برایتون در رختکن از یکی از بازیکنان تیم به شدت انتقاد کرده و این باعث شده بازیکن مورد نظر از شرایط خود در چلسی به شدت ناراحت و عصبانی باشد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بار دیگر از سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران در نشست‌های خبری انتقاد کرد.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، به شدت از اظهارات مطرح شده توسط لوتار ماتئوس علیه خودش عصبانی و ناراحت است.
شریک زندگی کریستیانو رونالدو بار دیگر مورد حملات لفظی قرار گرفت و این بار مجری برنامه تلویزیون اسپانیا از او شدیدا انتقاد کرد.
سناتور آمریکایی از دولت برزیل بدلیل صدور مجوز پهلوگیری ناوهای ایرانی به تندی انتقاد کرد.
داریوش شجاعیان پس از شکست هوادار برابر مس رفسنجان با عصبانیت از حواشی زیاد فوتبال ایران انتقاد کرد.
کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سؤالات متعددی پاسخ داده است. طغیان دژاگه: بس است دیگر، کمی فوتبال بازی کنید
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
روزنامه کیهان از گزارش اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس انتقاد کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، از قضاوت تیم داوری بازی مقابل صنعت نفت آبادان انتقاد کرد وگفت: داوران در جریان مسابقه عملاً تمرکز بازیکنان نساجی رابرهم زدند و آنها را عصبانی کردند.
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
آنخل دی‌ماریا شایعات مربوط به انتقال به روزاریو سنترال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه را رد کرده است.
تیری آنری، مهاجم سابق بارسلونا، پس از شکست این تیم مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد.
اقدامات منفی مورد بررسی در این مطالعه شامل شکستن عهد و عدم عمل به قول از سوی همسر، نشان دادن عصبانیت یا بی‌صبری یا انتقاد از شریک زندگی بود.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 این تیم مقابل اشتوتگارت از عملکرد این تیم انتقاد کرد و گفت از تیمش عصبانی است.
دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی وستهم، پس از شکست تیمش در استمفوردبریج، ادوارد مندی، دروازه بان چلسی را مورد انتقاد قرار داد.
امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر در پایان بازی امروز مقابل مس رفسنجان به تندی از بازیکنان تیمش انتقاد کرد‌
وزارت امور خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از حمایت دبیرکل سازمان ملل از خلع سلاح اتمی این کشور، چنین اظهاراتی را فاقد انصاف و جانبدارانه توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ