دخالت‌های دولت اسپانیا در امور فدراسیون فوتبال اسپانیا باعث واکنش جدی یوفا و فیفا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در طول چند هفته اخیر با کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در ارتباط بوده و از او خواسته که نگران شرایط نباشد.
مدیران سویا قصد دارند از شرایط رئال مادرید و مصدومیت تیبو کورتوا برای فروش یاسین بونو به صورت ویژه استفاده کنند.
جود بلینگام، خرید بزرگ تابستانی رئال مادرید در حاشیه تمرین این تیم در یک مصاحبه کوتاه شرکت کرد و درباره شرایط خود در این تیم توضیح داد.
رئال مادرید در حالی موفق به جذب آردا گولر شد که دکو تصور می کرد شرایط را برای انتقال او به بارسلونا مهیا کرده است.
رئالی‌ها سیاست انتظار برای خرید امباپه به عنوان بازیکن آزاد را در پیش گرفته اند و این بهترین استدلال آن‌ها برای شرایط فعلی است. در سمت مقابل ناصر الخلیفی هم خوب می‌داند که هر روز که به پایان قرارداد ستاره فرانسوی نزدیک‌تر می‌شویم، ارزش او در بازار نیز کمتر می‌شود.
در مارکا معتقدند در شرایط کنونی ناچو نمی تواند رهبر مناسبی برای رئال باشد و بهتر این بود باشگاه سرخیو راموس را بر می گرداند.
رئال مادرید در تلاش است تا با جو هیجانی ایجاد شده پیرامون موضوع کیلیان امباپه بجنگد و کنترل شرایط را در دست بگیرد.
اونای امری، سرمربی اسپانیایی استون‌ویلا، که با این تیم نتایج درخشانی گرفته است در مصاحبه‌ای با روزنامه آاس درباره شرایط خود و آینده‌اش صحبت کرد.
رئال مادرید در 17 روز آینده هر سه روز یک بازی خواهد داشت و در این شرایط به بازی رفت برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد رسید.
وینیسیوس و تونی کروس در تمرین امروز رئال حضور نداشتند و قطعا بازی با کادیز را از دست خواهند داد. تا دوشنبه شرایط هر دو برای بازی با چلسی بررسی می‌شود.
پلیس برای اثبات ادعای فده والورده در مورد توهین الکس بائنا در حال بررسی تصاویر دو بازی قبلی رئال مادرید و ویارئال در ماه ژانویه است ولی هنوز تصویری یافت نشده است.
رافا گِرِرو، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، معتقد است در ال‌کلاسیکوی دیشب، گاوی باید اخراج می‌شد و گل مارکو آسنسیو نیز در شرایط آفساید نبود.
تونی کروس در مصاحبه جدید خود و در مورد وضعیت بد ادن هازارد در رئال مادرید صحبت کرد و گفت از شرایط او احساس تاسف نمی کند.
رئال مادرید به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای کریم بنزما، ستاره فرانسوی، است و حالا شرایط هری کین را زیر نظر دارد.
بارسا می‌توانست دیشب آلمریا را شکست دهد تا ضمن افزایش فاصله با رئال به 10 امتیاز، در شرایط روحی مطلوبی به ال‌کلاسیکوی کوپادل‌ری برسد، ولی حالا همه چیز برای ژاوی و تیمش متفاوت شده است.
وینیسیوس، مهاجم برزیلی رئال، امروز در مایورکا شرایطی کابوس‌وار را تجربه کرد و درحالیکه کاپیتان مایورکا بارها او را تحریک کرد در نهایت وینیسیوس بود که از داور کارت زرد گرفت.
تیبو کورتوا شرایط رئال در آستانه بازی برابر والنسیا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را خوب و مطلوب عنوان کرد.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
روبرتو کارلوس، اسطوره برزیلی سابق دنیای فوتبال، در مورد شرایط اینتر در فصل جاری صحبت کرده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است اگر شرایط پیوستن کیلیان امباپه به رئال فراهم شود، او با استقبال هواداران این باشگاه روبرو می شود و موج مخالفت‌ها علیه او کم خواهد بود.
آنتونی رودیگر، مدافع جدید رئال مادرید، شرایط را در این باشگاه بسیار راحت و خوب توصیف کرده است.
تعداد زیادی از بازیکنان رئال در جام جهانی حاضر خواهند بود و مشخص نیست در چه شرایط بدنی و روحی بر می‌گردند. رئال پس از جام جهانی باید در پنج رقابت مختلف به میدان برود.
طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز بین‌المللی تحقیقات ورزشی، رئال مادرید در 10 سال گذشته برای خرید بازیکن، بیش از ارزش واقعی‌شان هزینه کرده اما در بارسا شرایط برعکس است.
لوکا یوویچ، مهاجم سابق رئال مادرید، که امسال به فیورنتینا پیوست در این تیم ایتالیایی هم شرایط خوبی نداشته و می‌گوید برای بازگشت به روزهای خوب به زمان نیاز دارد.
رودریگو، ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید، مدعی شد در نیمه دوم بازی مقابل مایورکا شرایط برای این تیم خوب پیش رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ