«در شبکه‌های مجازی نطق قدیمی آقای رئیس جمهور فعلی را می‌بینیم که می‌خواهد به دولت قبلی طعنه بزند و خطاب به دولت قبل می‌گوید: "شما کاری کردید که قیمت دلار به ۵ هزار رسیده است"، ولی الان وقتی قیمت دلار را می‌بیند، چه حالی می‌شود؟ گزارش بدهد که چه تحویل گرفته، چه وعده داده و کارنامه‌اش چیست؟»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
وکیل باشگاه ناپولی به لوچانو اسپالتی بابت حضورش روی نیمکت تیم ملی ایتالیا هشدار داد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، به منچسترسیتی هشدار داد که زودتر برای پر کردن جای خالی ستاره‌هایش اقدام کند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
زیدآبادی نوشت: اگر گوش شنوایی برای شنیدن هشدار وحشت‌انگیز یک مقام رسمی هم در بین نهاد‌های تصمیم‌گیر کشور پیدا نمی‌شود، صدالبته که دیگر آنچه به جایی نرسد فریاد امثال ماست!
فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در رقابت با تیم قعرنشین جدول لیگ امارات هشدار داد.
سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنانش می‌خواهد در مقابل دیبا الفجیره مراقب باشند و هوشمندانه بازی کنند‌.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا به بازیکنانش در آستانه دیدار حساس با الوحده در لیگ امارات هشدار داد.
پیراهن شماره هفت استقلال بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی تنها به شیخ دیاباته وفا کرده است.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور با صدای بلند مشغول هدایت تیمش از کنار خط است.
متخصصین عفونی کشور نیز نسبت به «شیوع عفونت میکروبی با پنوموکوک در کودکان» که روی آنفلوآنزا سوار می‌شد، هشدار دادند. به طوری که دکتر فرهاد چوبدار- رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر در این زمینه، اعلام کرد که بیماری عفونت میکروبی با پنوموکوک که بر روی آنفلوآنزا سوار می‌شود، در کودکان از شش ماهگی تا ۱۵ سالگی دیده می‌شود و عمده علت بروز آن هم این است که از دارو‌های آنتی‌بیوتیک و کورتون‌ها به صورت نادرست استفاده می‌شود. این عفونت‌ها به صورت ثانویه با آنفلوآنزا ایجاد می‌شوند.
مالک باشگاه اتحاد کلباء با حضور در تمرین این تیم، به تمجید از عملکرد کادرفنی و بازیکنان پرداخت.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: فریب باخت سنگین تیم الظفره برابر العین را نمی‌خوریم.
به این نتیجه نمی‌رسید که بد جوری به خاکی زده‌ایم و راه را اشتباه می‌رویم؟ حتی غبار بلند شده به هوا هم ما را به تأمل وانمی‌دارد که زمین را اشتباه گرفته‌ایم. باید به فریاد، هشدارمان داد که، هیچ عاقلی برای دشمن سرباز تربیت نمی‌کند، ولی ما با سخاوتِ تمام، این کار را انجام می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ