اعضای هیئت مدیره و مدیران بارسلونا از تصمیم خوان لاپورتا، رییس این باشگاه، برای حفظ ژاوی راضی نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
حواسی عجیب و غریب تیم ملی والیبال وارد فاز جدیدی شده است.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که درگیری آندره اونانا با هری مگوایر اتفاق خوبی بوده و باید ادامه پیدا کند.
ایسکو به سکوتش درباره جدایی ناگهانی از سویا پایان داد و حقایق عجیبی را فاش کرد.
ساعتی پس از انتشار بیانیهدفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به درگیری دیروز ایران و طالبان گفت: از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد؛ اختلافی به وجود می‌آید و دعوا می‌شود.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
در نیمه دوم دیدار استقلال و صنعت نفت، اتفاقات عجیبی کنار زمین رخ داد و منجر به تنش میان نیمکت های دو تیم شد.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
روبرتو دی زربی و کریستین استلینی، سرمربیان ایتالیایی برایتون و تاتنهام، به شکل عجیبی پیش از آغاز بازی و در حین برگزاری مسابقه با هم درگیر شدند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اللّهمّ زَینّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ» می‌گوید: خدایا روزی کن من را در ماه رمضان و به دو چیز و زینت بده، ستر و عفاف، ستر یعنی اینکه گناهان مردم را مخفی کنم. به ما چه ارتباطی دارد که فلانی عیب دارد؟ خوش به حال بنده‌ای که به عیب خودش می‌پردازد و به عیب دیگران کاری ندارد.
غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
بازیکنان منچسترسیتی و نیوکسل بعد از خطایی که روی جک گریلیش انجام شد با هم درگیر شدند و ارلینگ هالند در این دعوا نقش پررنگی داشت و خنده او در میانه درگیری مورد توجه قرار گرفت.
در دقایق پایانی نیمه اول دیدار سایپا و استقلال خوزستان، حاشیه‌ای عجیب کنار زمین رخ داد.
درگیری عجیب و غریب کادر دو تیم سایپا و استقلال خوزستان لحظاتی باورنکردنی در زمین دستگردی رقم زد.
چالهان اوغلو و اونانا در مورد دعوای عجیب بازیکنان اینتر در جریان بازی با پورتو توضیحاتی را ارائه کردند.
تصاویری که از دیدار دیشب اینتر و میلان منتشر شده و بگو مگوی چند نفر از بازیکنان روسونری با دروازه‌بان این تیم را نشان می‌دهد با اعتراض هواداران روبرو شده است.
در اواسط نیمه اول مسابقه استقلال و تراکتور یک درگیری عجیب میان اعضای دو تیم پیش آمد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه/ تاوان ارتباط شیطانی!/ سرقت عجیب زن سارق از همسایه/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ رگبار کلاشنیکف پایان درگیری در پروژه ساختمانی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل پدر با پیدا شدن کاشپن بچگانه
در طراحی لاکهید، این هواپیما قابلیت جا به جایی ۹۰۰ مسافر در دو کلاس را داشت. این هواپیما دارای دو عرشه بود که در هرکدام ۴۵۰ مسافر جا می‌گرفت. مسافران به ترتیب ۳-۴-۳-۴-۳ می‌نشستند (بله درست خواندید!) و عرض بعضی از ردیف‌ها به ۱۷ صندلی هم می‌رسید. به نظر برای دسته وسط صندلی دعوا بود! عرض ۱۰-صندلی بوئینگ ۷۷۷ در برابر این هواپیما بسیار دنج و کوچک به نظر می‌رسد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد نانوا مظنون به قتل همسر/ راز قتل هولناک/ شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر/ بیت کوین جان گرفت!/ محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت/ جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا/ تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر/ نورافکنی در حکایت عجیب یک جنایت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ