مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی با تبریک آغاز هفته «کاروکارگر» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، از زحمات کارگران جهادگر و سخت کوش صنعت مس کشور تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال به ۵۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان رسید که بیانگر رشد ۱۰۵ درصدی است.
نشست علمی از عدالت کیفری تا عدالت ترمیمی به همت مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین و با همکاری دادگستری کل استان قزوین و دبیرخانه سومین همایش بین المللی عدالت ترمیمی دانشگاه تربیت مدرس ظهر سه شنبه ۲۰ تیرماه در سالن سردار سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد.
با همه موانع موجود بر سر راه ابراهیم، بالاخره در سال ۶۰ به همسر مورد علاقه‌اش رسید و خطبه عقدشان با کمترین تشریفات و آداب و رسوم و تنها با یک مهریه ۱۵۰ هزار تومانی آن هم با اصرار پدر عروس، جاری شد. یکی از شرط‌های ازدواج همسر ابراهیم با او، نداشتن مهریه بود.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت ۱۳ همت تسهیلات ودیعه مسکن به ۲۲۴ هزار و ۴۶۰ متقاضی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت ۱۳ همت تسهیلات ودیعه مسکن به ۲۲۴ هزار و ۴۶۰ متقاضی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
با توسعه زیرساخت‌های بازار سرمایه در سال گذشته و با الزام سازمان بورس به شرکت‌های بورسی و فرابورسی برای واریز سود از طریق سجام به‌طور خودکار و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از مجموع ۸۴۱ هزار میلیارد تومان سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی در سال مالی ۱۴۰۰، بالغ بر ۶۰۳ همت از مبلغ مذکور که در سال گذشته به عنوان سود نقدی در مجامع تقسیم شده بود، از طریق سجام به حساب سهامداران واریز شد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با اینکه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ به سر می‌بریم، از ۱۰ همت بودجه مربوط به قانون جوانی جمعیت، هنوز هیچ ریالی برای اجرای این قانون تخصیص نیافته است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با اینکه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ به سر می‌بریم، از ۱۰ همت بودجه مربوط به قانون جوانی جمعیت، هنوز هیچ ریالی برای اجرای این قانون تخصیص نیافته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هزار میلیارد تومان به صندوق امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات خرد و قرض الحسنه به نیازمندان تخصیص دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را موظف به پرداخت ۳۱۵ هزار میلیارد تومان در سال آتی برای پرداخت یارانه نقدی و معیشتی کردند.
با تصویب مجلس، دو هزار میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر برای منظور پیش آگاهی، پیشگیری، امدادرسانی، بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه اختصاص می‌یابد.
مجلس در مصوبه‌ای با تخصیص ۱۵ هزار میلیارد تومان از اوراق به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با هدف تکمیل مدارس خیرساز و مدارس کانکسی و عشایری موافقت کرد.
مجلس به شرکت‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای دولت مجوز داد تا مبلغ هزار میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تحقق رشد و تولید و حمایت از ساخت داخل اختصاص دهند.
مجلس به شرکت‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای دولت مجوز داد تا مبلغ هزار میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تحقق رشد و تولید و حمایت از ساخت داخل اختصاص دهند.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، ۳۱ هزار میلیارد تومان به صورت حداقل ماهانه یک دوازدهم به حساب ملی پیشرفت و عدالت نزد خزانه داری کل کشور به نام وزارت امور اقتصادی و دارایی واریز می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک در اتوبانهای همت، حکیم، بابایی و زین الدین گفت: این در حالی است که در خیابان آزادی هم شاهد ترافیک در حال تردد هستیم.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: مرمت کل قنات کشور به ۲۶ همت (هزار میلیارد تومان) سرمایه نیاز دارد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: به وزارت اقتصاد اجازه داده شد به منظور حمایت از سهامداران خرد تا ۱۰ همت از سهام دولت در شرکت‌ها را در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار دهد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با عرضه کمتر از ۵۰ هزار خودرو در بورس کالا بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از جیب واسطه‌ها و دلالان خارج و به چرخه تولید و مردم بازگشت.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، ۱۱ هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.
معاون وزیر کار، مهم‌ترین هدف را ایجاد یک میلیون شغل در سال عنوان کرد و گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه کار و تولید در دولت سیزدهم اختصاص یافت.
همایش نقش اسناد بین المللی حقوق بشر در آرای قضایی و لوایح وکلا امروز با حضور مقامات قضایی، وکلا و کارآموزان وکالت به همت مرکز وکلای قوه قضائیه و مشارکت معاونت آموزشی دادگستری استان قزوین برگزار شد.
در صورت واریز منابع حاصل از مالیات معاملات اوراق بهادار و باقیمانده تعهدات صندوق توسعه ملی، حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار (بیش از ۲ برابر خروج پول از بازار سرمایه در مهر ماه) به این صندوق واریز خواهد شد.
در صورت واریز منابع حاصل از مالیات معاملات اوراق بهادار و باقیمانده تعهدات صندوق توسعه ملی، حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار واریز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ