مجلس در مصوبه‌ای با تخصیص ۱۵ هزار میلیارد تومان از اوراق به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با هدف تکمیل مدارس خیرساز و مدارس کانکسی و عشایری موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چه باشد، همه می‌دانیم چیزی که ماکارونی را به یک غذای خوشمزه تبدیل می‌کند، رنگ قرمز و اشتها آور آن است؛ و البته که ترکیب ادویه‌ها و شل و سفت نبودن و خمیر نبودن رشته‌های ماکارونی را هم باید در نظر داشته باشید.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام برجسته‌نگار هوشمند در اختیار نابینایان مناطق محروم قرار گرفت.
کاروان اربعینی ۱۵ هزار نفره «رهسپاران عصر ظهور» به همت خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکشنبه (۲۹ مرداد) به عتبات عالیات اعزام می‌شود.
مدیر عامل توزیع برق استان تهران گفت: بالاترین میزان مصرف برق در کشور ۱۵ مرداد با ۳ هزار و ۷۰۰ مگاوات رقم خورد.
رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان باید توجه داشته باشند که این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه خواهد بود.
یک قایق مسافربری که بیش از حد بارگیری شده بود در نزدیکی جزیره سولاوسی اندونزی واژگون شد که بر اثر آن دست کم ۱۵ نفر کشته و ۱۹ نفر دیگر مفقود شدند.
آتش سوزی در الجزایر شمار زیادی کشته و مصدوم برجای گذاشته است.
در این مقاله قرار است تصاویر دسر‌های شیرینی را با هم مرور کنیم که آن‌قدر زیبا، هنرمندانه و بی‌نقص هستند که حتی تماشای تصاویر آن‌ها هم لذت‌بخش است.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام کتاب «یک دشت سیب سرخ» رونمایی شد.
به دنبال سفر وزیر امور خارجه کشورمان به امارات و رایزنی با مقامات اماراتی، ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: پانزدهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ است.
در حالی دولت از حدود ۱۵ ماه پیش به دنبال واگذاری خودروسازان است که زیان انباشته شرکت های مادر -منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱- به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
منابع عبری از انجام 15 عملیات مقاومت فلسطین طی یک هفته اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.
یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ برگ زرینی در صنعت دفاعی کشورمان رقم خورد و به همت و تلاش متخصصان وزارت دفاع موشک صیاد ۴B رونمایی شد.آزمون سامانه ارتقایافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: الگوی کشت برای ۱۵ محصول اساسی نیاز به ۷۲ همت منابع مالی و ۶۰ همت تسهیلات دارد.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار در سراسر کشور به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، ۱۱ هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.
طی نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان رشد ۱۰۰ درصدی را نشان داده به نحوی که تنها در شهریور ماه ۱۵ همت تسهیلات واریز شده است.
در هفته منتهی به ۱۵ مهر ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته گذشته از لحاظ حجم رشد ۱۷ و از لحاظ ارزش رشد ۳۴ درصدی را تجربه کرد.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ، مرحله اجرایی پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا رسما آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ