بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنفس هوای قابل قبول در تهران
هوای امروز در ۱۰ نقطه از پایتخت در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.
هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.
آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
افزایش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد، بااین حال افزایش دما در ساعات بعدازظهر سبب تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.
تنفس هوای ناسالم برای گروه‌های حساس
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حال حاضر تهرانی ها هوای قابل قبولی را تنفس می کنند.
براساس اعلام سرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حال حاضر شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۹۲ قرار دارد.
پایتخت‌نشینان از ابتدای سال تاکنون ۱۷۴ روز هوای قابل قبول، ۱۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۳۴ روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه، دو روز هوای بسیار ناسالم، دو روز هوای خطرناک و تنها سه روز هوای پاک را تجربه کردند.
پس از ۱۱ روز تنفس هوای پاک و یا قابل قبول در پایتخت، با کاهش سرعت باد و به‌دنبال آن عدم تصفیه آلاینده‌ها، هوای تهران بار دیگر در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار گرفته است و هم‌اکنون عدد ۱۷۵ را نشان می‌دهد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (۲۱ بهمن) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «قابل قبول» قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۵۶ یعنی شرایط قابل قبول قرار دارد.
تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
کیفیت هوای تهران در اولین ماه زمستان ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در دی‌ماه سال گذشته ۱۴ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۱۱ روز کاهش یافت.
در شرایط ادامه آلودگی هوا، افزایش قابل توجه خطر بیماری‌های قلبی و عروقی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان ایجاد می‌شود و افزایش قابل توجه علائم تنفسی در کل جمعیت رخ خواهد داد.
تنفس هوای آلوده می تواند خطرناک تر و مرگبارتر از ویروس های شایع روزهای سرد سال باشد. بنابراین، باید مراقب باشیم تا سُرب وارد ریه های ما نشود.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
وضعیت هوای تهران در اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در مهرماه سال گذشته ۲۲ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۲۵ روز افزایش یافت. در مهرماه سال ۱۴۰۰ هشت روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال تنها به چهار روز رسید، اما امسال تهران یک روز هوای بسیار ناسالم برای همه را تجربه کرد که در سال گذشته چنین وضعیتی که را نداشتیم.
تنفس هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت
وضعیت هوای تهران در سومین ماه تابستان ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در شهریورماه سال گذشته ۲۸ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۲۵ روز کاهش یافت. در شهریورماه سال ۱۴۰۰ تنها سه روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال به شش روز رسید.
تنفس هوای مطلوب در پایتخت
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.
تنفس هوای قابل قبول در تهران
عضو هیات مدیره سازمان بورس گفت: طبق قانون بودجه، ضمانت اجرایی برای الزام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به واریز سود سهامداران از طریق سجام وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ