اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوای تهران در ۸۰۰۰ روز گذشته، ۲۱۸۱ روز ناسالم برای گروه‌های حساس، ۲۲۳ روز ناسالم برای عموم شهروندان، ۱۵ روز بسیار ناسالم و سه روز خطرناک بود.
هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
نمایندگان تنیس ایران حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را با برتری برابر نمایندگانی از سوریه و قطر آغاز کردند.
در حالی که تهرانی‌ها از ابتدای بهمن ماه هوای مطلوب تنفس کرده‌اند، هم‌اکنون میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای همه قرار گرفته است.
براساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از اول تا دهم بهمن تهرانی‌ها هوای آلوده‌ای را تنفس کرده‌اند. در این ۱۰ روز شش روز هوا برای گروه‌های حساس و چهار روز برای تمامی گروه‌ها آلوده بوده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۵۶ یعنی شرایط قابل قبول قرار دارد.
تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
تداوم تنفس هوای مطلوب برای تهرانی‌ها
تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
تداوم تنفس هوای مطلوب برای تهرانی‌ها
تنفس هوای مطلوب در ۷ کلانشهر
تنفس هوای مطلوب برای تهرانی‌ها
تداوم تنفس هوای مطلوب برای تهرانی‌ها
تنفس هوای مطلوب در پایتخت
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.
تنفس شش روز هوای مطلوب در پایتخت
تنفس هوای مطلوب برای تهرانی‌ها
صندوق های سرمایه گذاری همواره تحلیلگران خوبی دارند و در نتیجه سهامی که برای صندوق خریداری می کنند عمدتا سهام خوبی است. چگونه می توان پشت دست صندوق های سرمایه گذاری معامله کرد؟
روز گذشته، رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد یک میلیون و ۴۰۰ هزار کارتخوان بلاتکلیف هستند که بانک مرکزی تا یک ماه آینده آن‌ها را غیرفعال می‌کند. حال امروز مدیرعامل شاپرک از غیرفعال شدن ۳۵۰ هزار کارتخوان در بیست و چهار ساعت آینده خبر داده است.
نرخ‌های روز اجاره مسکن در تهران و حومه
تداوم هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ