اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.
مرکز مقابله با بحران پاسیفیک(PDC) در آمریکا اعلام کرد که بازسازی ایالت هاوایی پس از حریق جنگلی ویرانگر در این ایالت، حدودا ۶ میلیارد دلار هزینه دارد.
۲ متهم یک پرونده جنایی که مردی را در مسیر دادگاه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جرم ابعاد تکان‌دهنده دیگری از این جنایت هولناک را فاش کردند.
تیم داوری مسابقه پرسپولیس و تراکتور بعد از حدود 30 سال دوباره در کنار هم قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیازطبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد.
اهواز- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بازسازی منازل شادگان و بندر امام با سرعت انجام شود.
آخرین تصاویری که از ورزشگاه آزادی منتشر شده نشان می‌دهد این استادیوم آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیست.
رشت- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از بازسازی بناهای تاریخی در ماسوله و قلعه رودخان با اعتبار ۵.۵ میلیارد تومانی خبر داد.
اصلاحات نیوز عکس هایی از بازسازی کودکی مراجع شیعه با هوش‌مصنوعی را منتشر کرد .
میثم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: برادر بزرگم ۲۰ سال بود که به مواد مخدر معتاد شده و زندگی‌مان را تباه کرده بود. او همیشه پدر و مادرم را اذیت می‌کرد. چندین مرتبه او را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما هربار از کمپ بازمی‌گشت دوباره سمت مواد مخدر می‌رفت و اعتیادش را از سر می‌گرفت و رفتارهایش مرا خسته کرده بود.
در ابتدا قرار بود که بنایی برای سرای سالمندان در این زمین طرح‌ریزی شود، اما این تصمیم هرگز به اجرا در نیامد و به سود ساختن پارک عمومی و استفاده همگانی از صحنه کنار رفت. سال ۱۳۵۶ این منطقه شمایل یک پارک عمومی را پیدا کرد و به یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم پایتخت تبدیل شد. پارک سنگی جمشیده را دو بار بازسازی کرده‌اند. یک بار هم ۱۶ هکتار به وسعت آن افزوده شد. این قسمت اضافه شده که به بوستان سنگی فردوسی مشهور است دارای جذابیت‌ها و البته ابتکاراتی در ساخت آن است تا بتواند برای جذب گردشگر با پارک اصلی رقابت کند.
گاز گرفتن یک بازیکن ویارئال توسط ایوان آلخو، وینگر اسپانیایی کادیز، در دیدار دیشب دو تیم خبرساز شده و باعث مقایسه شدن آلخو با لوئیس سوارز شده است.
تغییرات، موضوع جدانشدنی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود.
مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: چشم انداز ما اورهال ۵۰۰ دستگاه تا دو ماه آینده است.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بازسازی روستاهایی که بافت فرسوده دارند امسال در اولویت است.
شهردار تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین تا پایان شهریورماه بازسازی و به ناوگان اضافه خواهد شد.
سارق مسلح که به شعبه توانیر یکی از بانک‌های خصوصی دستبرد زده بود صحنه سرقت را بازسازی کرد. این سارق روز نهم فروردین امسال با ورود به بانکی در منطقه توانیر تهران با شلیک گلوله از آنجا سرقت کرد.
فراری قرار است اولین مدل الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند. استفاده از موتور الکتریکی باعث می‌شود خودرو تقریبا بی‌‌‌صدا باشد. اطلاعاتی که از اختراع جدید منتشر شده است، نشان می‌دهد که فراری قصد دارد بین دو چرخ عقب بلندگو بگذارد تا صدای مشهور موتورش را پخش کند.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
برسی صحنه جرم وقوع جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده شهرک اکباتان انجام شد.
برسی صحنه جرم وقوع جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی ورردی با حضور بازپرس پرونده شهرک اکباتان انجام شد.
نماینده دادستان: با توجه به شکایت اولیای دم شهید عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
عاملان یک نزاع مسلحانه هولناک که با شلیک گلوله به سمت یکدیگر، مرگ دلخراش پاکبان بی گناهی را رقم زده بودند، با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به محل وقوع جنایت هدایت شدند تا صحنه قتل را مقابل دوربین قوه قضاییه بازسازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ