معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بازسازی روستاهایی که بافت فرسوده دارند امسال در اولویت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.
مرکز مقابله با بحران پاسیفیک(PDC) در آمریکا اعلام کرد که بازسازی ایالت هاوایی پس از حریق جنگلی ویرانگر در این ایالت، حدودا ۶ میلیارد دلار هزینه دارد.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از مرمت و بازسازی خانه‌های موزه میراث روستایی استان خبر داد و گفت: این پروژه با اختصاص ۲.۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.
تیم داوری مسابقه پرسپولیس و تراکتور بعد از حدود 30 سال دوباره در کنار هم قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیازطبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد.
اهواز- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بازسازی منازل شادگان و بندر امام با سرعت انجام شود.
آخرین تصاویری که از ورزشگاه آزادی منتشر شده نشان می‌دهد این استادیوم آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیست.
شادگان- رئیس گروه بازسازی ذخایر اداره کل شیلات خوزستان گفت: اولین مرحله رهاسازی انواع بچه ماهیان بومی در استان در تالاب شادگان واقع در روستای گردشگری صراخیه اجرایی شد.
یک زوج دانمارکی در هنگام بازسازی خانه‌شان در روستای ماسکر در نزدیکی شهر راندرز، یک قطعه سنگ عظیم ۹۰۰ کیلویی را پیدا کردند که نوشته‌هایی با خط «رونی» بر روی آن حکاکی شده بود.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا شهریورماه تعداد واحدهای تکمیلی و تحویلی در روستاها به ۱۹۰ هزار واحد خواهد رسید.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولویت ساخت روستاهای فرسوده کشور در سال ۱۴۰۲ خبرداد.
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به دلیل مشکل برخی روستائیان در باز پرداخت، سقف تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، امسال افزایش نمی‌یابد.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زلزله‌ای که در کشور‌های ترکیه، سوریه و لبنان رخ داده است و آنچه که باید در کشور در مقابله با زلزله انجام شود، گفت: این موضوع یک حرکت جمعی و عمومی را می‌طلبد. در کشورمان روستا‌هایی که زلزله به وقوع پیوسته پس از بازسازی که توسط بنیاد مسکن و یا توسط خود مردم براساس یک طرح مقاوم سازی صحیح انجام شده قطعا در زلزله‌های بعدی خرابی‌های آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که بازسازی و نوسازی صحیح انجام شده بود.
ارومیه - رئیس جمهور در جمع مردم روستای زلزله زده بدلان خوی گفت: از سه ماه قبل در زمین لرزه خوی دولت برای بازسازی این مناطق تلاش های زیادی کرده و این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.
نیکزاد درباره مدت زمان بازسازی واحد‌های تخریب شده اظهار کرد: نوسازی واحد‌های روستایی که عموما یک طبقه هستند است حدود شش ماه زمان می‌برد؛ بنابراین با دریافت تسهیلات و وام بلاعوض به دست متقاضیان انتظار داریم تا پایان شهریورماه سال آینده فرآیند نوسازی واحد‌های روستایی به اتمام برسد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۱۲ تیم از کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان خوی به ادامه روند بازسازی واحد‌های مسکونی احداثی آسیب دیده از زلزله ۱۳ مهر در این شهرستان نظارت دارند.
یک فعال گردشگری در روستای باغو کیش درخواست کرد تا قنات های جزیره احیا شود.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
معاون بازسازی روستایی بنیاد مسکن گفت: مبلغ وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان و سود آن، پنج درصد است.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه حدود ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۴ درصد در دست ساخت قرار دارد.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را ۶۰ درصد عنوان کرد.
ساکنان روستا‌های خرسون که بر اثر حملات ارتش روسیه تخریب شده تاکید کردند که با حمایت دولت تلاش خواهند کرد تا خانه‌های تخریب شده را بازسازی کنند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:در سیل مرداد ۵ هزار و ۶۶۰ واحد شهری و روستایی تخریب شدند و ۱۰ هزار و ۹۲۰ واحد باید تعمیر و بازسازی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ