ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، خطیب نماز جمعه این هفته تهران را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطیب نمازجمعه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی هویت خود را از مدرسه عاشورا دارد گفت: به واسطه مدرسه عاشورا است که امروز سوریه را از چنگال امریکا خارج کرده است.
خطیب نماز جمعه مشهد با بیان اینکه اجتماع مردم در ایستگاه‌های صلواتی باید با حضور پرشور پای منبر‌ها ختم به بصیرت افزایی شود، گفت: امت هوشیار باشد که مبادا ایستگاه‌های صلواتی ما از جمعیت موج بزند، اما پای منبر‌ها کسی نباشد.
خطیب نمازجمعه تهران گفت: جشن بزرگ غدیر خلق یک جبهه گسترده فرهنگی بود که این جبهه قطعاً می‌تواند چالش‌های بزرگ فرهنگی کشوری را به یک فرصت تبدیل کند.
خطیب نمازجمعه تهران گفت: تمام تصمیمات ما در حوزه فردی، اجتماعی، سیاسی، خانوادگی و… باید بر اساس دانش بنیان باشد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظرها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند.
خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: ما فراموش نکرده‌ایم که آمریکا می‌خواست کشور‌های همسایه را علیه ما متحد کند، اما دیدیم که کشور‌های همسایه مسابقه دارند برای اینکه با ما روابط برقرار کنند و این نصرت خداست.
خطیب جمعه تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: در تمام ادواری که در مجلس حضور داشتم در حد توانم اصرار داشتم که ما نباید بر نهادها و دولت تکالیفی را تحمیل کنیم که قادر بر انجام آن نیستند.
سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: از اظهارت استاندار مازندران تعجب می‌کنم که در مصاحبه اولیه خود گفت که این اقدام تروریستی نیست، اگر تروریستی نیست پس چیست؟
خطیب نماز جمعه قم با تأکید بر اینکه فرایند اقتصادی در کشور برای تاجران و سرمایه گذاران قابل اعتماد نیست، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند. مسئولان همیشه در جلسات هستند، ولی خروجی آن‌ها معلوم نیست؛ تصمیمات باید جدی، اجرایی و پیگیری شود.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشمن در یک جنگ شناختی تلاش داشت چهره‌ای مخدوش از ایران و نظام انقلابی به نمایش بگذارد تا بتواند سر میز مذاکرات میوه بگیرد، گفت: برنامه دشمن این بود که سراغ برجام ۲، ۳ و ۴ بروند که برنامه ریزی‌هایشان به نتیجه نرسید.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به واکنش دولت آلمان در برابر حکم جمشید شارمهد گفت: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود برخورد عزتمندانه‌ای در خور کار وقیحانه آلمان به عمل بیاورند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: امروز کشوری که حتی در زمینه دارو به ملت ایران رحم نکرد و حتی به بیماران خاص ما رحم نکرد داعیه‌دار ملت ایران شده است. بنده به آن‌ها می‌گویم که شما دروغگوی عالم و بی‌رحم‌ترین جریانی هستید که تاریخ به خود دیده است.
خطبه‌های نماز جمعه تهران به اقامت آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در محل دانشگاه تهران پس از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه آغاز شد.
خطیب نماز جمعه مشهد به مسوولان آموزش و پرورش توصیه کرد برای بازگشت و توبه نوجوانان فریب خورده برنامه ریزی کنند و مطمئن باشند همین نوجوانان و جوانان خودشان تبدیل به بمب و انرژی فراوان علیه آمریکا و دشمنان ایران خواهند شد.
دقایقی پیش خطبه‌های خطیب موقت نماز جمعه تهران آغاز شد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: در ماجرای این اجتماعات، مردم بر وحدت خود تاکید کردند و خواستار اشد مجازات برای آشوبگران و فتنه انگیزان نیابتی شدند که امیدواریم دستگاه قضایی برخورد قانونی با آن‌ها داشته باشد. مردم از نیروی انتظامی و مجاهدت‌های آن‌ها برای تامین امنیت کشور، عاشقانه تشکر کردند و خواستار رفع ابهام و رسیدگی به مرگ مشکوک آن بانوی جوان شدند.
منابع افغان از انفجاری در هرات و جان باختن خطیب نماز جمعه مسجد گازرگاه خبر دادند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران درباره برجام خطاب به مردم گفت: مذاکره کنندگان از جنس شما هستند و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید ذره ای به دشمن باج نخواهند داد.
خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد: ان شاءالله تیم مذاکره‌کننده که برای رفع تحریم‌ها عازم شده‌اند با مواجهه عاشورایی قاطعانه از منافع کشور و مردم پاسداری خواهند کرد و ما نیز به طرف‌های برجامی می‌گوییم که بهتر است با شرایط ملت ایران کنار بیایید.
نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ