خطیب نمازجمعه تهران گفت: تمام تصمیمات ما در حوزه فردی، اجتماعی، سیاسی، خانوادگی و… باید بر اساس دانش بنیان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریات صبح امروز تیتر اصلی خود را به فینال جام جهانی زنان بین دو تیم انگلیس و اسپانیا اختصاص دادند.
محبی گفت: به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات جدی دارد. مسئولان باید نگران باشند و توجه کنند جامعه به تغییرات ریشه‌ای نیاز دارد.
حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
عسگری کارشناس داوری: اکثر داوران پنالتی برای استقلال در دربی را تایید کردند جز کمیته داوران! اینگونه تصمیمات وقیحانه است، در تمام کلاس ها مشابه این صحنه را پنالتی اعلام می‌کردند؛ اگر داور پنالتی اعلام می‌کرد کمیته داوران بازهم دفاع می‌کرد
رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه حفظ حقوق عامه سنگ محک تمامی اقدامات و تصمیمات مرکزی است، گفت: در مقابل ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور حدود ۱۰۰ هزار وکیل دادگستری وجود دارد.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
سابقۀ پرفرارونشیب تعاملات ایران و آژانس هر ناظر بی‌طرفی را نسبت به گام‌های آینده کاملا محتاط می‌کند. روال گذشته نشان می‌دهد که هر اتفاق کوچک و یا سخن تحریک‌آمیز چه‌بسا دو طرف را از امضای قراردادی که تمام اجزاء آن نیز مشخص شده است، بازدارد و به نقطۀ نخست بازگرداند. واقعیت این است که شرایط داخلی ایران بیش از حد تصور پیچیده شده و شمار نهاد‌ها و افراد تأثیرگذار در تصمیمات کلان دیگر به‌راحتی قابل شناسایی نیست.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت‌: احدی در دولت سیزدهم از تخلف مصونیت ندارد و به همین دلیل تمام تصمیمات هیأت مولدسازی پیش روی چشم ۸۵ میلیون ایرانی اتخاذ خواهد شد
طبق تصمیماتی که در جلسات متعدد کمیسیون جمع‌آوری ولگردان و گدایان تهران اتخاذ شده بود صبح امروز به تمام کلانتری‌ها دستور داده شد که پاسبان‌ها موظفند ولگردان را جمع‌آوری و به ماموران شهرداری تحویل دهند.
دانش‌آموزان و دانشجویان سه سالی هست که تمام و کمال پشت میزهای درس مدارس و دانشگاه نمی‌نشینند. داستانی که ویروس کرونا آغاز‌گر آن بود و به نظر می‌رسد آلودگی هوا ادامه‌دهنده این رسم غلط نانوشته شده است. همین چند روز پیش بود که روزنامه فرهیختگان در گزارشی خبر داد که دانش‌آموزان امسال از ۴ماه سال تحصیلی تنها ۳۸روز مدرسه رفته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد ادامه آلودگی هوا که چاره‌ای برای آن از سوی دولت‌مردان متصور نیست، راه را برای ادامه فعالیت مرسوم مدارس بسته است.
حسن انتظاری، کمک داور دیدار پر حاشیه استقلال و تراکتور سرانجام سکوت خود را شکست.
با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و تصمیمات اتخاذ شده ستاد مدیریت بحران شهرستان زابل، روز شنبه مورخ ۲۴ دی‌ماه تمام دستگاه‌های اجرایی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان تعطیل اعلام شده است.
برخلاف اعتراض‌هایی که استقلالی‌ها به قضاوت کاظمی داشتند، کارشناس‌ها تمامی تصمیمات اصلی داور را صحیح اعلام کردند تا شکست دوم ساپینتو برای او گران تمام شود و در آستانه ترک باشگاه قرار بگیرد.
هرچند این تصمیمات محدود به دو کشور اروپایی می‌شود، اما همین هم نشانگر آن است که جنگ اقتصادی میان ایران و غربی‌ها وارد فاز جدیدی شده است و که شدت و حدت بسیار بالاتری دارد. چراکه از دست دادن بازار‌های عراق، سوریه و لبان قطعا اقتصاد ایران را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد
تقریبا شب گذشته تمام آبادانی ها یک حرف واحد داشتند و آن، اعتراض به تصمیمات داور بازی با استقلال بود.
رهبران هر دو کشور در مواجهه با چشم انداز بازنگری در سیاست ها، از نو طراحی و برنامه ریزی کردن یا عقب نشینی از تصمیمات خود با یک معضل مواجه هستند که چالش تمام خودکامگان است: چگونه از نشان دادن هرگونه نشانه‌ای از ضعف یا آسیب پذیری اجتناب کنند.
لیونل مسی در حالی نیمه اول بازی مقابل هلند را تمام کرد که به بعضی از تصمیمات لاهوز، داور اسپانیایی مسابقه اعتراض داشت.
کمیته انضباطی باید تصمیمات شدیدتری بگیرد، چون ساپینتو سابقه چنین کارهایی دارد. تمام جنجال‌ها از اینجا شروع شد که داور به سمت کمک داور رفت. آنها باید از طریق سیستم رادیویی با هم حرف می‌زدند.
زمان جدید بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نهایی شده اما هنوز «ستاد عالی» که محل نهایی کردن تمام تصمیمات پیرامون این دو رویداد است تشکیل نشده است.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: نمی‌خواهم تمام تقصیرها را گردن داور بیندازم اما تصمیمات داوری در نتیجه بازی ایران قطر در کشورهای اسلامی بی‌تاثیر نبود.
خرید مهدی قایدی به صورت قرضی یکی از تصمیمات درست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات بود؛ تصمیمی که هم به سود مهدی تمام می شود و هم باشگاه استقلال.
با هماهنگی و نظارت دامپزشکی، مرغ‌های زنده و سالم در واحدهای گرفتار سیلاب، تفکیک و به کشتارگاه ارسال می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ