براساس برآورد‌های مؤسسه تحقیقاتی کانترپوینت، پس از کاهش ۱۹ درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی در چین، اپل صدرنشینی فروش در این بازار را از دست داد و حالا در جایگاه سوم قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
به رغم مزیت‌های صنعت نساجی و پوشاک، سهم ارزش افزوده این صنعت از کل ارزش افزوده صنعتی از ۲۵.۵ درصد به کمتر از ۵ درصد طی سه دهه گذشته کاهش یافته است.
کارشناس سیاست‌گذاری انرژی گفت: بعد از تحریم‌های آمریکا در سال ۹۷، بخش نفت و گاز دچار بیشترین افت اقتصادی و رشد منفی شد تا جایی که در سال ۱۳۹۹ فروش نفت خام ایران به کمترین میزان فروش در یک دهه اخیر خود رسید.
تنها دو برنز حاصل کار تیراندازان ایران در مسابقات یونیورسیاد چنگدو چین بود.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۱۲ درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم امسال شاید ۲ نمره معدل دانش آموزان پایین آمده است چراکه امتحانات را به صورت کنکور برگزار کردیم و علت این امر آن است که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد تاثیر نمره این امتحانات در کنکور ۴۰ درصد و به صورت قطعی باشد.
شاخص کل بورس امروز هم مانند دو روز قبل وضعیت ریزشی دارد.
به دنبال کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار مسکن شهر تهران، نرخ‌های پیشنهادی فروش آپارتمان در شهر‌های اطراف از جمله پرند دچار افت تا ۳۰ درصد شده و در بسیاری موارد به محدوده ۹۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است؛ بنابراین با وام ۶۴۰ میلیون تومانی اوراق می‌توان بخش قابل توجهی از هزینه خرید مسکن در شهر جدید پرند را تامین کرد، منوط به اینکه آپارتمان مورد نظر دارای سند باشد.
بررسی میزان صادرات ملی مس نشان می‌دهد که در سال‌های 1396 و 1397 نسبت درآمد صادرات به کل فروش کاهش یافته و در سال 1401‌درصد صادرات آن از 55درصد به 30درصد رسیده که در این سال‌ها کشور با تلاطم ارزی مواجه بوده است.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
نرخ ارز در واکنش به سیاست‌های تثبیتی بانک مرکزی (حذف ارز ترجیحی، تعیین قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی ارز نیمایی و فروش پنج‌هزار یورو به متقاضیان) کاهش قیمت مداومی داشته  و با افت ۲ تا سه هزار تومان در کانال ۴۳ هزار تومان در نوسان است.
سرپرست اداره کل فرودگاه‌های فارس گفت: پرواز شماره ۴٠٠٧ کیش - کرمانشاه متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس به علت افت فشار کابین در فرودگاه شیراز به زمین نشست.
با توجه به اینکه هر چهار تا پنج سال قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم نسبت به رشد قیمت خانه دچار افت می شود.
مالک یک رستوران معروف در تهران از کاهش شدید مشتری می‌گوید، کاهشی که فروش آن‌ها را به یک‌هشتم رسانده است، یعنی بیشتر از افت ۲۰ تا ۳۰‌درصدی فروش غذا‌های رستورانی که رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس از آن خبر داده است.
عملمرد بد مکزیک در جام جهانی 2022 و حذف در مرحله گروهی باعث افت فروش وحشتناک پیراهن‌های این تیم شده است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار برای سفر گران شد، افت ارزش سهام عدالت همسو با نزول شاخص کل، چند نفر سهام بورسی خود را بیمه کردند؟، پالایشی‌ها صدرنشین خروج پول، بیشترین پول حقیقی به کدام نماد‌ها وارد شد؟، سه نمادی که از صف فروش به صف خرید رسیدند!، سهامداران سیمانی بخوانند، افزایش سرمایه ۱۷۵۰۰ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هشدار مهم درباره فروش سهام عدالت!، پیش بینی مهم از بورس فردا، طلا بخریم یا گواهی سپرده طلا؟، ده خبر مهم برای بورس فردا دوشنبه ۲ آبان، افت چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هر دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۱۱۰۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۶ هزار و ۹۳۴ تومان به فروش رسید.
بلینکن گفت: مطمئناً اوکراینی‌ها نمی‌توانند پاسخ دهند، مبادا حادثه وحشتناکی در مورد نیروگاه هسته‌ای رخ دهد. اقدامات روسیه فراتر از استفاده از "سپر انسانی" است و می‌توان آن را "سپر هسته‌ای" نامید.
تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت‌ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.
تمهیدات ترافیکی تعطیلات عید فطر اعلام شد
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند
عدم استقبال مخاطبان به سینما در فروردین سال 1401 ربطی به پاندمی کرونا ندارد و فروش فیلم ها در بازده زمانی آبان تا اسفند 1400 و فروش نزدیک به 130 میلیارد تومانی سینماها و استقبال حدود 6 میلیون نفری از فیلم ها این فرضیه را که پاندمی کرونا یکی از دلایل افت فروش فیلم های فروردین سال 1401 است را باطل می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ