بادمجان شکم‌پر یکی از انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که طی آن شکم بادمجان را با موادی از گوشت و سبزیجات پر می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوکو گوشت و بادمجان غذای ناب و اسان و لذیذی است که در کمترین زمان آماده و بسیار مقوی است.
برای تهیه مشته بادمجان خوشمزه در ابتدای کار بادمجان‌ها را شسته و پوست شان را کاملا جدا می‌کنیم و به صورت ورقه‌ای برش می‌زنیم. در ادامه برای رفع تلخی بادمجان‌ها مقداری نمک روی آن‌ها می‌پاشیم.
بادمجان‌ها را با گوشت کوب یا غذاساز به طور کامل له و به تابه اضافه می‌کنیم، سپس مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه اضافه می‌کنیم و بادمجان‌های له شده را به خوبی تفت می‌دهیم تا آب اضافی موجود در تابه تبخیر شود.
بادمجان‌های قدیمی و خراب ممکن است تلخ شوند. بهتر است برای پخت خورشت بادمجان، بادمجان‌های تازه و جوان را انتخاب کنید.
بیورینگ بادمجان یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و بین‌المللی است که از ترکیب بادمجان با مرغ، گردو، جعفری و... تهیه می‌شود.
خوراک دارچین و بادمجان که گوشت و پنیر پیتزا هم دارد؛ غذایی خوش قیافه و البته پرخاصیت است.
یکی از مشخصه‌های قصر یاقوت حضور آشپزان بود و ضرب‌المثل رایج امروز یعنی «بادمجان دور قاب‌چین» از این مکان متولد شد.
سالاد بادمجان کبابی یکی از انواع سالاد‌های سرد است که به دلیل داشتن مرغ و بادمجان کبابی در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد و یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود.
لازانیا قارچ و بادمجان غذایی بسیار خوشمزه است که می توانید آن را در دسته غذاهای فست فودی قرار بدهید.
برای تهیه سس خورش بادمجان، آب گوشت را از صافی بگذرانید تا پیازهایش جدا شود، زعفران آب شده، رب گوجه، آب غوره، نمک و یک قاشق روغن حیوانی را به آب گوشت اضافه کنید و در ماهیتابه که گوشت و بادمجان هست آب زیادی نباشد.
بادمجان لاپلو غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است که اگر شما هم طرفدار پلو‌های قاطی هستید می‌توانید از خوردن آن لذت ببرید.
گراتن بادمجان یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و امروزی است که از ترکیب بادمجان با گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا تهیه می‌شود. در این مطلب طرز تهیه گراتن بادمجان همراه با نکات مهم برای تهیه این غذای خوشمزه را می‌خوانید.
ترکیب بادمجان و مرغ چرخ شده بسیار خوشمزه می شود و شما می توانید کباب بادمجان با مرغ را خیلی راحت تهیه کنید، همان طور که پیداست مرغ چرخ می شود و داخل بادمجان خالی شده قرار می گیرد و بعد مانند کتلت ها سرخ می شود و در انتها به همراه یک پلوی خوشمزه زعفرانی میل می شود.
واقعیت این است که برای بسیاری از مردم فرقی نمی‌کند که کدام دولت یا شخص موفق شود، مساله مردم موفقیت است. موفقیت هم چیزی نیست که بتوان آن را با تبلیغات جا انداخت یا از میان بُرد. بود و نبود تبلیغات حداکثر تا چند درصد بر ندیدن یا دیدن موفقیت تاثیر منفی یا مثبت می‌گذارد.
این غذا بسیار جدید و خوش طعم است و اگر می‌خواهید یک غذای ابتکاری جدید در خانه تهیه کنید حتما کباب بادمجان با مرغ را تست کنید.
خورش گوجه بادمجان یکی از خورشت‌های سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که می‌توانید آن را بدون گوشت تهیه کنید و از خوردن این خورش خوشمزه لذت ببرید.
اگر تلخی بادمجان همیشه مزه غذاهایتان را بد می‌کند، راهکار‌هایی که در این مطلب گفته‌ایم را به کار گیرید و تلخی بادمجان‌ها را بگیرید.
بورانی از پیش غذا‌های گیاهی پرطرفدار بین ما ایرانی‌هاست که تهیه آن ریشه‌ای تاریخی دارد و به گذشته‌های دور برمی‌گردد و انواع مختلفی دارد؛ مانند بورانی اسفناج، بادمجان، کدو و لبو.
بگذارید خیالتان را راحت کنم و بگویم که پختن آش بادمجان، کار سخت و پیچیده‌ای نیست، مخصوصا اگر اهل آشپزی هستید و از این کار لذت می‌برید. البته این غذا هم مثل همه غذا‌های خوش رنگ و لعاب ایرانی، فوت و فن‌هایی دارد که آن‌ها را از شما دریغ نخواهیم کرد؛ بالاخره شما قرار است، سفیر ما لر‌ها در خانواده تان باشید!
زاهدان- مدیر جهادکشاورزی خاش گفت: تا کنون بیش از ۲۵۳ تن محصول بادمجان تولیدی این شهرستان به کشور روسیه صادر شده است.
امروز به راحتی میتوانید یک میان وعده کاربردی و خوشمزه را با بادمجان که یکی از محبوب‌ترین سبزیجات است، درست کنید.
کوکو بادمجان نوعی از کوکوهای گیاهی است که بادمجان از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است، به همین دلیل غذایی بسیار خوشمزه و مقوی است.
خوراک بادمجان و قارچ یکی از انواع غذاهای گیاهی است که بدون استفاده از مرغ و گوشت و با ترکیب سبزیجاتی مانند قارچ و بادمجان تهیه می‌شود.
همچنان همه می‌دانیم که مقصر شرایط فعلی حسن روحانی است و احتمالا اعتراضات اخیر و هنوز که هنوز است، بادمجان‌های دولت سیزدهم نرسیده‌اند! اگر یادتان باشد برخی از حامیان رییس جمهور می‌گفتند در ۵ ماه بادمجان هم رشد نمی‌کند چه برسد به کارهای دولت.
بادمجان شکم پر یکی از غذاهای خوشمزه امروزی است که شکم بادمجان سرخ شده با موادی از گوشت یا ترکیب سبزیجات پر و داخل سسی از گوجه پخته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ