بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در بیانیه ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم به دلیل حضور در برنامه های تدفین و ترحیم وی و همراهی با بازماندگان قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
بانک استاندارد چارترد انگلیس پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار افزایش خواهد یافت.
مراسم نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی (ره)، با حضور اعضای بیت مرحوم دعایی و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم پارسا، حضرت آیت‌الله محمدتقی مجلسی را به حوزه‌های علمیه، مردم قدرشناس اصفهان، شاگردان، علاقه‌مندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم پارسا، آیت‌الله محمدتقی مجلسی را به حوزه‌های علمیه، مردم قدرشناس اصفهان، شاگردان، علاقه‌مندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پیرغلام اباعبدالله، مرحوم «حاج قاسم مستوفی» را تسلیت گفت.
مهاجم نفت آبادان در روزهای پایانی فصل یکی از عوامل امیدوارکننده این تیم برای فرار از سقوط محسوب می‌شود.
مهاجم نفت آبادان از تلاش این تیم تا آخرین لحظه برای موفقیت در این فصل و حفظ سهمیه خبر می دهد.
عباس آخوندی گفت: «نه من به بیت رهبری رفتم و نه هیچ پیشنهادی به ایشان دادم. آنچه من کردم تایید انتخابات و تدوین پیش‌نویس متن تبریک جناب آقای ناطق نوری به جناب آقای خاتمی بود.»
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: مداحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث شیعه است و مداحی امروز یک هنر ترکیبی است.
در آستانه سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و نیز سالگرد ولادت حضرت امام خمینی، جمعی از مداحان اهل‌بیت با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
امیر بیت المال داعش و ملقب به «ابو آسیا» که توسط نیروهای اطلاعات عراق دستگیر شده بود، به اعدام محکوم شد.
رئیس جمهور درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم الرضا(ع)، حاج سید رضا موید را به خانواده، یاران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.
با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت‌الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند.
محمدرضا خلعتبری، مرد تمام نشدنی فوتبال ما که در سن ۳۹ سالگی همچنان درون زمین خوش می درخشد به زودی تیم جدیدش را اعلام خواهد کرد‌.
رئیس جمهور گفت: گمشده امروز بشریت عدالت است و اهل بیت جلوه عدالت و رمز وحدت هستند.
مهاجم جنوبی نفت آبادان قادر به همراهی این تیم در جدال مقابل پرسپولیس نخواهد بود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت خود به مناسبت رحلت آیت الله ناصری گفت: آن مرحوم در طول عمر پر برکت خویش اهتمام ویژه‌ای به نشر معارف اسلامی و شعائر اهل بیت (ع) داشتند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حسن بیت سعید بازیکن فصل پیش صنعت نفت آبادان قراردادش را تمدید کرد.
فرمانداری ایالت کالیفرنیا صبح امروز به دلیل شیوع آبله میمون در این ایالت، وضعیت اضطراری در آنجا اعلام کرد.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: میانگین سنی تیم ملی بالا است و باید کم کم جابجایی را انجام دهیم تا تیم به شرایط آرمانی برسد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.
مسائل دیگری از قبیل شناخت و دانش سینمایی فیلمسازان ایرانی هم در این ماجرا دخیل است که باز هم نتیجه آن به همین عدم ارتباط برقرار کردن با مخاطب منجر می شود. بطور کلی می توان گفت که مردم از سینمای ایران جلوتر هستند و فیلمساز بعنوان هنرمندی که باید نه فقط فرزند زمانه خود باشد، بلکه جلوتر از زمانه هم حرکت کند، در اصل از زمانه خود، عقب هم افتاده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ