حسن بیت سعید بازیکن فصل پیش صنعت نفت آبادان قراردادش را تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حریف روسی حسن یزدانی از طعم تلخ سه شکست برابر این ستاره کشتی ایران گفته و می گوید که در فکر انتقام است.
دارنده مدال برنز کشتی المپیک می‌گوید که یک روز در مبارزه با حسن یزدانی از او انتقام می‌گیرد.
حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت، صحبت نمی‌کنم، چون گفتنی‌ها را گفته‌اند و فایده‌ای ندارد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
حسن یزدانی با 4 طلا، 2 نقره و یک برنز که یک طلا و یک نقره آن المپیکی است، عنوان دومین کشتی گیر برتر تاریخ کشورمان را در اختیار دارد
مراسم وداع با پیکر آیت الله حسن صانعی، با حضور اعضای بیت حضرت امام در حسینیه جماران برگزار شد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
ستاره کشتی آزاد ایران در تمرینات نشان داده خیلی خوب می تواند فنون فرنگی را هم اجرا کند.
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد.
ستاره کشتی آزاد ایران در حاشيه تمرينات تيم ملى، توانايى خود در دروازه بانى را هم به رخ كشيد.
فرزانه فصیحی و حسن تفتیان در فینال دوی ۱۰۰ متر قهرمانی آسیا به ترتیب مدال نقره و برنز کسب کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی، ریوندی توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی در خصوص آسیب‌های احتمالی در سانحه انجام می‌شود.
حسن روشن یکی از اولین کسانی بود که بیمه ورزشکاران را از طریق وزارت ورزش دریافت کرد.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای 10 لغایت 21 تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، با پیشنهادهای بیشتری مواجه شده است.
مراسم نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی (ره)، با حضور اعضای بیت مرحوم دعایی و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
منابع عراقی از مشارکت شمار زیادی از دوستداران اهل بیت(ع) در مراسم  عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرمین عسکرین در سامراء خبر دادند.
افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر چهارشنبه ( نهم شهریور ۱۴۰۱) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس در این‌باره می‌گوید: «تکیه آقا توسط کامران‌میرزا، فرزند ناصرالدین‌شاه ساخته شد. این شاهزاده قجری ارادت خاصی به اهل بیت (ع) و به ویژه امام حسن مجتبی (ع) داشت. به همین دلیل وقتی باغی بزرگ در محدوده آبادی حصاربوعلی خرید، دست به ساخت تکیه‌ای برای برگزار مراسم عزاداری زد.»
حسن بیت سعید مهاجم و وینگر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بدلیل مصدومیت چند هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داد.
دومین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با هفتم محرم‌الحرام صبح امروز در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) و برخی فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام محمود رستگاری به ایراد سخنرانی پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. / خبرآنلاین
آبادان- «حسن بیت سعید» بازیکن فصل پیش صنعت نفت آبادان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمود رستگاری در سخنانی به شرح مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. این مراسم فردا نیز برگزار خواهد شد. علی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافت.
منابع ارزی صندوق توسعه ملی حق همه ایرانیان است؛ اما در این شرایط، گروهی خاص در دولت‌های گذشته با نام های مختلف، حدود ۱۵ میلیارد دلار دولتی به عنوان وام ارزی دریافت کرده اند، ولی حالا برای بازپرداخت این وام‌ها، ساز مخالف کوک کرده اند و می‌گویند بگذارید وام‌های ارزی، ریالی تسویه شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ