یک کارشناس اقتصادی توضیح داد: باید دارایی‌های غیرمولد مالیات بیشتری پرداخت کنند و در شرایط که ریسک رکود سرمایه افزایش می‌یابد، احتمالاً صاحبان سرمایه به فکر می‌افتند که سرمایه‌های خود را به بخش‌های مولد اقتصاد سوق دهند تا مالیات کمتری بپردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
جانشین فرمانده‌ کل انتظامی کشور گفت: هدف دشمن، سوق دادن افراد ناآگاه به سمت بی‌حجابی و برهنگیست، اما عفاف و حجاب از اصلیترین مبانی اسلام و انقلاب است.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
رشت- رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به برپایی دوره‌های آموزشی برای تقویت سازه‌ها و کیفی سازی ساختمان گفت: سیستم نظام مهندسی باید به سمت دانش بنیان سوق داده شود.
علی بهشتی روی گفت: اگر به کارکرد بازار سرمایه به درستی پرداخته شود، می‌توان نقدینگی را به سمت توسعه بازار اولیه سوق داد و با جمع آوری سرمایه‌های خرد مردم از طریق پذیره نویسی و خلق شرکت‌های جدید، زمینه را برای اشتغال زایی و رشد تولید فراهم کرد. در نهایت هم سرمایه‌گذاران از محل این سرمایه گذاری خود، عایدی مناسبی کسب خواهند کرد.
رئیس‌جمهور برزیل می‌گوید تمرکز فشارها باید بر سوق دادن بحران اوکراین به سوی پایان باشد.
ما نمونه‌های موفقی مانند صادرات کاتالیست به روسیه، ساخت توربین‌های صنعتی و موارد دیگری را داریم که با اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی کشور به آن‌ها دست یافته ایم.
افزایش هزینه‌های زندگی در انگلیس، مردم این کشور را مجبور کرده تا برای تامین هزینه‌های خود به شرط‌بندی متوسل شوند.
پژوهشگر مطرح سوری با اشاره به اهداف ژئوپولتیک آمریکا از سوق دادن اروپا به جنگ اوکراین تاکید کرد که فرسایشی شدن جنگ در این کشور به نفع واشنگتن است.
فرمانده قرارگاه بقیه‌الله‌ با بیان اینکه مردم باید به اصلاح سبک زندگی تشویق و به سوی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی سوق داده شوند، گفت: برای ترویج "طب سنتی" در ایران، علم و دانش و زیرساخت‌های آن مهیا است.
وزارت اتحاد کره جنوبی از نقشه این کشور برای سوق دادن پیونگ‌یانگ به مسیر گفتمان و از سرگیری مذاکرات پرده برداشت.
نماینده پیشین مجلس گفت: اقتصاد ایران در آستانه فروپاشی است و رابطه دولت – ملت تقریباً قطع است و حتی به نوعی در تناقض و جدال با هم هستند.
کره جنوبی، آمریکا و ژاپن آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را تحریک آمیز عنوان کردند.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد، با هشدار نسبت به گسترش ناتو در اروپا، این وضعیت را باعث سوق دادن به سمت تقابل نظامی عنوان کرد و گفت: غرب تمایلی به شرکت در گفت‌وگو درباره اوکراین ندارد.
در شرایط حساس کنونی به چنین ظرفیت‌های نیاز داریم و باید مانع از ناامیدی و سوق دادن نخبگان به مهاجرت شویم. در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی و انواع چالش‌های بیرونی قرار دارد و دشمنان نظام از هر سو برای نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان نقشه می‌کشند، نباید یک مجموعه دولتی از داخل کشور به آن‌ها صدمه بزند.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی گفت: همراهی مردم در تحول سازی، اصلی ضروری است و نبود این همراهی، منشاء بسیاری از عدم موفقیت دولتمردان است؛ به طور مثال دکتر احمدی نژاد با وجود اینکه از معایب یارانه عمومی آگاه بود ناچار به تخصیص آن شد یا دکتر روحانی با وجود اینکه همه از هدفمندی یارانه‌ها و حذف دهک‌های بالایی و سوق دادن ارز حاصله از حذف این دهک‌ها به سمت تولید سخن می‌گفتند تنها به خاطر عدم همراهی عمومی همراهی نکرد.
وزارت خارجه روسیه صادر نشدن روادید برای نمایندگان خود از سوی آمریکا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
همزمان با نزدیک شدن هند به ایالات متحده و متحدان سنتی امریکا روابط آن کشور با چین و گروه‌های مورد حمایت روسیه متوقف شده است. بحران مرزی محدودیت‌های نهاد‌ها و سازمان‌هایی مانند بریکس (شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی)، سازوکار مثلث روسیه – هند - چین موسوم به ریک و سازمان همکاری شانگهای را آشکار ساخته است.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس تأکید کرد که مسئولیت کامل عواقب تعرض به مسجدالاقصی و سوق دادن کل منطقه به سوی یک جنگ دینی به عهده رژیم صهیونیستی است.
بجنورد-عضو کمیسیون آموزش مجلس استقبال از مدارس نظری را باعث ایجاد آثار منفی در کشور دانست و گفت: علاوه بر سوق دادن دانش آموزان به هنرستان‌ها، تقویت و تجهیز این نهادها در دستور کار خواهد بود.
شخصیت های عشایری استان دیاله عراق تاکید کردند که حشد شعبی سنگ بنای ثبات و امنیت عراق است و هدف قرار دادن آن با هماهنگی برخی طرف‌های خارجی صورت می گیرد.
هشام شرف وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعا تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و نقض حریم هوایی لبنان را محکوم کرد.
اقتصادان و تحلیل‌گر سابق مسائل اقتصادی نشریه وال‌استریت ژورنال می‌گوید کارزار تحریمی غرب علیه روسیه نتیجه عکس داده و موجب شده اقتصاد روسیه به سمت خودکفایی حرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ