جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، می‌گوید پس از یک هفته دشواری که پشت سر گذاشته واقعا خسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ اعتراف کرد که تیمش هیچ شانسی برای پیروزی مقابل ایران نداشته است.
یکی از متهمان پرونده قتل‌های سریالی تهران و کردستان می‌گوید از دزدی‌های مرگبار پول زیادی به دست نیاوردند.
هافبک سنگالی سابق لیورپول در دو بازی ابتدایی نتوانسته مانع شکست النصر در لیگ عربستان شود.
ستاره آرژانتینی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن و حضورش در اینترمیامی توضیح داد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی مقابل وردربرمن، درباره وضعیت تیمش صحبت کرد.
شماری از فرماندهان سرویس‌های امنیتی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کاهش توانایی نظامی و آمادگی جنگی ارتش این رژیم اذعان کردند.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.
ارنستو والورده معتقد است شکست دادن رئال مادرید با این هافبک های تنومند و با تغییر سیستمی که داده اند، بسیار سخت شده است.
مارک آندره تراشتگن اعتراف کرد که نگران میزان آمادگی تیمش برای فصل جدید است.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتراض جدی و نگرانی شدید باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس به خاطر برگزاری بدون تماشاگر بازی سرخپوشان را اعلام کرد.
یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
اسنادی نویافته نشان می‌دهد ناصر‌الدین شاه قاجار در آستانۀ سفر دوم خود به فرنگ نگران تأثیر منفی اعدام 10 نفر بر افکار عمومی در اروپا بوده است. این 10 نفر به اتهام سنگ‌اندازی به کالسکه شاه و در پی اعتراض به تأخیر در پرداخت به سربازان دستگیر و مجازات شده بودند.
اسنادی نویافته نشان می‌دهد ناصرالدین شاه قاجار در آستانۀ سفر دوم خود به فرنگ نگران تأثیر منفی اعدام ۱۰ نفر بر افکار عمومی در اروپا بوده است. این ۱۰ نفر به اتهام سنگ‌اندازی به کالسکه شاه و در پی اعتراض به تأخیر در پرداخت به سربازان دستگیر و مجازات شده بودند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی فاش ساخت «اسرائیل» پیشتر در یک جبهه با دشمنان خود می‌جنگید اما اعتراف می‌کنم ارتش بایستی اینک خود را برای چالش بزرگ نبرد در همه جبهه‌ها و همزمان آماده کند.
90 دقیقه حساس پیش از دربی در انتظار پرسپولیس است و آنها با 10 بازیکن در آستانه محرومیت از جدال با استقلال با نگرانی بزرگی برابر مس کرمان قرار خواهند گرفت.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
شهرک سازی های غیرقانونی رژیم صهیونیستی، اعتراض متحد همیشگی این رژیم را هم برانگیخت.
مصوبات کنکوری یکی پس از دیگری باعث شکل‌گیری اعتراض در میان داوطلبان این مسابقات علمی و سرنوشت‌ساز می‌شود. این روز‌ها نیز نوبت به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رسیده است که نسبت به سرنوشت خود در آزمونی که پیش رو دارند، نگران باشند.
گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات اشتباه داوری بشود چرا که معتقد است در بازی مقابل ایران روی مگوایر خطای پنالتی رخ داده است.
کریستوف گالتیه اعتراف کرد نگران مصدومیت لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در بازی پاری سن ژرمن قبل از جام جهانی بوده است.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، عملکرد این تیم را نگران کننده توصیف کرده است.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان ایتالیایی و باتجربه یوونتوس، اعتراف کرد که نگران شرایط این تیم است.
محقق داماد در واکنش به ابراز نگرانی درباره افزایش دین‌گریزی در جامعه گفت: دین‌گریزی اگر از روی اندیشه باشد، خطری ندارد. اما مشکل اینجاست که هم دینداری و هم دین‌گریزی برخی توام با جهل است. این که کسی به واسطه عملکرد ضعیف چند روحانی، کل دین را کنار بگذارد جاهلانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ