تیم‌های بسکتبال کلیولند، نیویورک و دنور به دومین پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله پلی‌آف لیگ NBA رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد قرار است کاوه رضایی به عنوان رقیب شهریار مغانلو در ترکیب سپاهان فعالیت کند.
موشک‌های قدیر و نصیر تولید شده در صنایع دفاعی وزارت دفاع تحویل نیروی دریایی سپاه شد.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر در تلاش برای تطبیق هر چه سریعتر با اندیشه‌های مورایس هستند.
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به میدان رفت؛ این تیم در لیگ سری آ مولداوی بازی می‌کند.
بهمن دارالشفایی از آزادی دو پسر عمویش، کاوه و یاشار دارالشفا، از زندان رجایی‌شهر کرج خبر داد.
کاوه رضایی محکوم و بازیکن تراکتور شد
جلسه فسخ کاوه و تراکتور درحضور نماینده استقلال!
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
کاوه رضایی در بازی دوستانه امروز تراکتور در ترکیب اصلی قرار گرفت.
کاوه رضایی فردا در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.
استقلال همان طور که آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر را برگزار کرد، برگزار کننده آخرین بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خواهد بود.
کاوه رضایی پس از پایان مصدومیت، آماده اولین بازی خود زیر نظر پاکو خمس می‌شود.
به کاوه و درستکار گفتم "این 86 کیلو را به اسپانیا نبرید"، یادشان رفته است من هم فنی بلدم، حتماً بعد از این بیشتر به مسائل فنی ورود می‌کنم.
احضار کاوه و درستکار به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی علل محرومیت سجاد غلامی از رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان، روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.
کاوش باستان‌شناختی فضاهای دستکند نوش‌آباد در شهرستان آران و بیدگل اصفهان با اهداف آسیب‌شناسی بخشی از ورودی شماره دو، متصل کردن فضاهای ورودی در حال انجام است.
آلومینیوم اراک در حالی در خانه با دو گل در برابر تراکتور شکست خورد که نمایش خوبی داشت.
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.
باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.
کاوه رضایی یحیی و چند پرسپولیسی را فالو کرد
سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمدمحبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.
کروز حامی طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده
حمایت وزارت گردشگری از هتلدارانی که تنها 3 درصد مسافران را  تحت پوشش دارند، باعث چشم پوشی از ظرفیت عظیم خانه مسافرها شده است. طبق گزارش‌های وزارت گردشگری 37درصد مسافران در مراکز اقامتی موقتی مانند کمپ‌ها، کانکس‌ها و چادر سفر خود را طی می‌کنند.
در مورد زمان واریز یارانه مرحله ۱۳۷ (تیرماه ۱۴۰۱) نیز دولت هنوز جزئیاتی را منتشر نکرده است. اما بررسی ما نشان می‌دهد که معمولا دولت بیستم هر ماه یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند. در این مرحله نیز احتمالا طی هفته آینده یارانه بگیران باید منتظر دریافت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ