اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کروز به عنوان غرفه برتر هجدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودروی سال ۱۴۰۲ شناخته شد.
مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می‌گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت‌های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می‌کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب‌ها مصون نمی مانند.
جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست
موشک‌های قدیر و نصیر تولید شده در صنایع دفاعی وزارت دفاع تحویل نیروی دریایی سپاه شد.
موشک کروز ابومهدی قاتل ناوشکن های متخاصم مثل ناوهای ناوگان پنجم آمریکا خواهد بود؛ برای انهدام این ناوها از خلیج فارس موشک یاد شده می تواند از حوالی تهران شلیک شود.
موشک کروز ابومهدی با حضور وزیر دفاع، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و فرمانده نیروی دریایی سپاه به یگان‌های دریایی ارتش و سپاه الحاق شد.
لیونل مسی فردا (بامداد شنبه به وقت تهران) اولین بازی خود برای اینتر میامی را برابر کروز آسول انجام خواهد داد.
در «پارکورر برقی» همه چیز در مورد قدرت و سرعت نیست. همچنین راحتی و سازگاری سوار را در اولویت قرار می‌دهد. مجهز به دو حالت سواری است: «Flow» و «Surf» در حالی که Flow یک حالت کروز آرام را برای پیمایش در ترافیک شهری ارائه می‌دهد، Surf تجربه سواری پویاتری را فراتر از محدوده شهر ارائه می‌دهد. برای افراد ماجراجو، حالت اضافی «فلش» نوید یک سواری پر آدرنالین را می‌دهد.
مقامات غربی ارسال موشک‌های دوربرد کروز از انگلیس به اوکراین را تایید کردند.
این سناتور جمهوری‌خواه گفت، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا در «این نوع ترس‌آفرینی غیرمسئولانه» که در حال حاضر در معرض نمایش است، مشارکت نداشت و خاطرنشان کرد که اوباما آن موقع بایدن را برای مذاکره درباره توافق به کنگره فرستاد.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
آمادگی کروز برای تحقق شعار سال 1402/ ضرورت توجه به رشد تولید
ادر سخا مدیرعامل گروه صنایع تولیدی کروز با اشاره به شعار سال ١٤٠٢ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: رشد اشتغال و تولید در کنار توجه به داخلی سازی کیفی از برنامه‌های اصلی کروز است
نمایشگاه معارف جنگ و دستاوردهای هوانیروز ارتش با حضور سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افتتاح شد.
برای نخستین بار از موشک کروز بردبلند هواپایه تحت عنوان «عاصف» رونمایی شد.
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
شرکت کروز پنجاه و پنجمین شرکت برتر ایران در بیست و پنجمین ارزیابی پانصد شرکت برتر شد.
کروز با حساسیت، مطالبات صنفی کارگران خود را پیگیری می‌کند
جهت اقامت در هتل کشتی‌های کروزی که برای هواداران جام جهانی در نظر گرفته شده، باید شبی حداقل 6 میلیون تومان هزینه کنید.
جهت اقامت در هتل کشتی‌های کروزی که برای هواداران جام جهانی در نظر گرفته شده، باید شبی حداقل 6 میلیون تومان هزینه کنید.
شناور بزرگ ایران که طبق وعده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار بود از هفته آینده جابه‌جایی مسافران جام جهانی را در مسیر قطر آغاز کند که به گفته جدید خود او، امکان پهلوگیری این شناور در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شده است. اما چرا؟
ضرغامی حالا گفته که «این کشتی برای خدمت دادن به گردشگران آماده شده است، اما دولت قطر به دلایل مشکلات داخلی خودش امکان پهلو گرفتن کشتی و شناور‌های ایرانی را ندارد و مسؤولان قطری از به وجود آمدن این شرایط و اینکه نمی‌توانند گردشگر دریایی جذب کنند، عذرخواهی کردند.»
کروز در مصاحبه‌ای که ویدئوی آن را منتشر کرده می‌گوید: «احتمال اینکه رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه بعدی- که فکر می‌کنم در سال ۲۰۲۵ خواهد بود- هرگونه توافق احمقانه بایدن با ایران را پاره کند نزدیک به ۱۰۰ درصد است.»
در مورد زمان واریز یارانه مرحله ۱۳۷ (تیرماه ۱۴۰۱) نیز دولت هنوز جزئیاتی را منتشر نکرده است. اما بررسی ما نشان می‌دهد که معمولا دولت بیستم هر ماه یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند. در این مرحله نیز احتمالا طی هفته آینده یارانه بگیران باید منتظر دریافت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ