وزیر دارایی روسیه اعلام کرد که سهم ارز‌های ملی در مبادلات تجاری این کشور با چین به ۹۰ درصد رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق مطالعات انجام شده تقریباً ۱۰ درصد از افرادی که زندگی می‌کنند، دچار اگزمای دست هستند که این شرایط شیوع ندارد، اما علاوه بر خارش دست، باعث قرمز شدن پوست، خشکی و گاهی اوقات زخم شدن آن خواهد شد.
روزنامه نیویورک‌تایمز پنج‌شنبه‌شب با انتشار یک خبر طلایی همه را شوکه کرد؛ خبر مربوط به توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان بود و آزادسازی ۶میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی. این خبر تاکید می‌کرد که بر اساس این توافق ۵زندانی آمریکایی از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شده‌اند. این خبر تقریبا در زمانی منتشر شد که امیدها نسبت به تفاهم تهران و واشنگتن بسیار کمرنگ شده بود و برخی در تهران و پایتخت‌های غربی بر این مساله تاکید می‌کردند که شکایت حقوقی ایران از کره‌جنوبی، زندانی شدن ۲آمریکایی دیگر دریک ماه اخیر و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه، همه نشانه‌هایی از به بن‌بست خوردن مذاکرات است.
عضو کمیته فنی آبزیان گفت: بنا بر آمار سازمان شیلات ایران، حدود ۵ سال قبل آمار تولید کنسرو ماهی تقریباً ۵۰۰ میلیون قوطی در سال بود که با کاهش ۵۰ درصدی بازار تقاضا، تولید نیز دچار افت شده است.
در دو ماه می و ژوئن که تقریبا مصادف با میانه اردیبهشت ماه تا تیر ماه سال 1402 هجری شمسی است، روسیه حاضر به صادرات نفت با 9 دلار پایین تر به چین شده است این در حالی است که ایران نفت خود را با ۱۲ الی ۱۵ دلار تخفیف به ازای هر بشکه به چین صادر کرده است.
شما می‌توانید با تمیز کردن کفش‌ها و پاشنه آن‌ها شروع کنید. پس از انجام این مرحله، دو کیسه پلاستیکی با درب زیپ دار را در داخل کفش قرار داده و تقریباً یک چهارم حجم کیسه‌ها را با آب پر کنید.
تقریبا ۲۷ درصد از بزرگسالان دچار یبوست و علائم همراه با آن مانند نفخ و گاز معده می‌شوند. با افزایش سن یا کاهش فعالیت بدنی، احتمال بروز این مشکل بیشتر خواهد بود. مصرف بعضی از غذا‌ها به رفع یا کاهش مشکل یبوست کمک می‌کند، در حالی‌که بعضی دیگر آن را تشدید می‌کند.
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
تل‌آویو و باکو روابطی عمل‌گرایانه و محتاطانه ایجاد کرده‌اند و در چارچوب این رابطه، جمهوری‌آذربایجان به بازاری چندمیلیارد دلاری برای صنایع دفاعی اسرائیل تبدیل شده است. روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داده که از سال ۲۰۰۵ و به‌رغم تحریم‌های تسلیحاتی، تقریبا ۷۰ درصد زرادخانه تسلیحاتی آذربایجان توسط اسرائیل تامین شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: بعد از حمله سایبری در خردادماه سال جاری تقریبا همه سامانه‌های شهری تحت تاثیر قرار گرفت از جمله سامانه فروش بلیت مترو که همان زمان یک نسخه برای این سامانه پیچیدیم تا حداقل بهره برداری دچار اختلال نشود.
شکایت یک دلال از استقلال؛ تقریبا اندازه دستمزد یامگا!
پیشنهاد نجفی ارزش سهام باشگاه را تقریباً سه میلیارد دلار می‌کند. او جزو سهامداران باشگاه فنیکس‌سانز در بسکتبال NBA و سهامدار و نایب‌رئیس تیم مک‌لارن در فرمول یک است.
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است اگر همتای اسپانیایی‌اش به مربیگری ادامه دهد به سرنوشتی دچار خواهد شد که تقریباً همه مربیان فوتبال دنیا تجربه کرده‌اند. - اخبار ورزشی -
در موقعیت کنونی احتمال اینکه برنامه جامع اقدام‌مشترک یا هر نوع توافقی که منتج به تسهیل فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از صادرات نفت شود، امری تقریبا محقق‌نشدنی است. به‌طور کلی ناامیدی در این زمینه طی چند وقت اخیر باعث شد تا حدودی نرخ اسکناس آمریکایی تحت‌تاثیر قرار گیرد. با توجه به تشدید تقاضا و تشکیل موجی از خرید مشاهده می‌شود که سطوح حمایتی فعلی دلار در بازار آزاد تقریبا تثبیت ‌شده‌است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازار در حال کف‌سازی در ارقام شکل‌گرفته برای نرخ دلار است.
مقامات روسی اعلام کردند که شرکت‌های خارجی فناوری اطلاعات (IT) که بازار این کشور را به دنبال تحریم‌های غرب در سال جاری میلادی ترک کرده‌اند، تقریباً ۱۰ میلیارد دلار سود را از دست دادند.
امین عینک‌چی، بازرس اتحادیه داروخانه‌داران گفت: داروخانه‌ها تقریبا از موج ششم و هفتم انواع سرم‌ها را نداشتند. نباید کاری به صحبت‌های وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت داشته باشیم. حالا که هنوز پیک هشتم کرونا اوج نگرفته، کافی است سری به داروخانه‌ها بزنید، از دو ماه پیش سرم را نداشته‌اند و دچار مشکل بودند.
در سنگال گوسفند لادوم می‌تواند تا ده‌ها هزار دلار قیمت داشته باشد. قد این گوسفندان تا ۴ فوت (تقریباً ۱ متر و ۲۰ سانتی‌متر) رشد می‌کند و به عنوانِ حیوانات خانگی و نمادی از پایگاهِ اجتماعی دارای ارزش هستند.
رئیس انجمن دیابت ایران می‌گوید: در کشور خودمان نیز ۱۴.۵ درصد از افراد بزرگسال به دیابت مبتلا هستند که به صورت تقریبی حدود ۱۱ میلیون نفر می‌شوند که نیمی از آن‌ها از بیماری خود مطلع نیستند و زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که به یکی از عوارض دیابت دچار شده‌اند.
جمعی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و تولید یک محصول فناورانه به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار دلار در حوزه‌ بالادستی صنعت نفت و گاز شدند.
وزیر انرژی اوکراین امروز، اعلام کرد که حملات هوایی روسیه نزدیک به ۴۰ درصد از زیرساختار‌های انرژی اوکراین را هدف قرار داده و میلیارد‌ها دلار خسارت به آن‌ها وارد کرد.
قیمت دلار در روز گذشته حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد که از قله تاریخی خود که در ۱۱مهر به ثبت رسیده بود ۸۲۰ تومان کمتر بود و به قیمت تقریبی ۱۹ خرداد ماه بازگشت. مشاهدات از بازار نشان می‌دهد که اگرچه پتانسیل افزایشی بودن بازار وجود دارد، اما بازارساز با تزریق بیشتر ارز در حال کنترل قیمت دلار در بازار آزاد است. در این میان دو نگاه کلی در میان معامله‌گران وجود دارد.
طبق گفته منبع سعودی لیکس، رفتار بسیار بدی با محمد بن نایف صورت می‌گیرد و او از دیابت و فشار خون بالا رنج می‌برد؛ این درحالی است که وی در حبس هیچ دارویی دریافت نکرده و همین مسئله باعث شده است تا تقریبا ۲۲ کیلو وزن او کاهش یابد دچار افسردگی و اختلال روانی شود.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
بر اساس جدیدترین نرخ‌ها از بازار توافقی ارز، قیمت هر اسکناس دلار و یورو به دلیل نرخ برابری جهانی، تقریبا یکسان شده است. این در حالی است که یورو این روزها، با کاهش همراه بوده است.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن دارند و ۷۵ درصد مبتلایان به وبا مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال هستند و ۷۵ درصد مبتلایان مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ