چندی پیش در سال ۱۴۰۲ اداره حفاظت محیط‌زیست استان تهران به عنوان شاکی، پرونده‌ای را در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه با موضوع انجام اقداماتی در جهت تهدید علیه بهداشت عمومی به طرفیت شرکت تامین‌ماسه‌ریخته‌گری (کماسه) مطروح می‌نماید. حال قرار نهایی دادسرا چیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
اللهیار صیادمنش امشب مراسم ازدواج خود را برگزار می کند و در تورنمنت کافا نیز تیم ملی را همراهی نمی کند.
پالما با دو فوتسالیست ایرانی خود مقابل تیم خاین اسپانیا قرار می‌گیرد.
یکی دو روز گذشته یک بار دیگر زمزمه‌هایی از تقلب یا تخلف در برگزاری امتحانات آزمون نهایی شنیده شد، اتفاقی که به‌دلیل تاثیر نمرات آزمون در قبولی دانشگاه‌ها سبب‌ساز ظهور و بروز نگرانی میان دانش‌آموزان شده است.
داوید اوکرکه، مهاجم نیجریه‌ای کرمونزه، در بازی مقابل میلان خط دفاعی این تیم را با یک حرکت تکنیکی کاملا محو کرد و تک‌گل تیمش را به ثمر رساند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: قرار است برای نهایی کردن زمان و مکان دیدار با همتای عربستانی خود تا ۴۸ ساعت آینده به صورت تلفنی رایزنی و گفت و گو کنیم.
فدراسیون فوتبال تاکید کرد انتخاب سرمربی تیم ملی ایران در مرحله نهایی قرار دارد و پس از طی تشریفات اداری معرفی خواهد شد.
اثرات دراز مدت دارو‌های ضد چاقی باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرند. با این وجود، هیجان ایجاد شده پیرامون آن موجه است. دارو‌های جدید می‌توانند پایانی بر اپیدمی چاقی در جهان باشند.
نماینده اسکی آلپاین کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه ۵۹ مانش(دور) نخست فینال مارپیچ کوچک قهرمانی جهان جواز حضور در مانش(دور) دوم این مسابقات را به دست آورد.
نماینده اسکی آلپاین کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه ۵۹ مانش(دور) نخست فینال مارپیچ کوچک قهرمانی جهان جواز حضور در مانش(دور) دوم این مسابقات را به دست آورد.
نماینده اسکی آلپاین کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه ۵۹ مانش(دور) نخست فینال مارپیچ کوچک قهرمانی جهان جواز حضور در مانش(دور) دوم این مسابقات را به دست آورد.
در شرایطی که امروز قرار بود مربی اسپانیایی مدنظر مس کرمان با توجه به حضور در تهران، قرارداد خود را با این باشگاه به امضا برساند، توافق نهایی صورت نگرفت.
باشگاه منچستریونایتد با مهاجم بلند قد هلندی به توافق نهایی دست پیدا کرد و قرار است که قراردادش امروز بسته شود.
آیین نامه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاهی برای لیگ برتر فوتبال مورد تایید دپارتمان صعود مجوز حرفه‌ای آسیا قرار گرفت.
در حالی که قرار است نمرات امتحانات نهایی در پذیرش دانشگاه‌ها ۶۰ درصد موثر باشد؛ باز هم بروز تقلب گسترده در زمان برگزاری امتحانات، تکلیف هزاران داوطلب کنکور را در هاله ای از ابهام قرار داد.
طبق اعلام پژمان درستکار قرار است کامران قاسمپور در وزن 97 کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر قرار بگیرد.
توپی که قرار است در مرحله نیمه نهایی و همچنین دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی شد.
با مبنا قرار دادن اعداد و ارقام، احتمال رویارویی برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی، از هر تقابل دیگری بالاست.
رکورددار حضور در لیگ برتر کشتی می‌گوید قرار نبوده در مبارزه نیمه‌نهایی روی تشک برود و با پیک موتوری خودش را به سالن رسانده است.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تلاش می‌کنم در لیست نهایی جام جهانی قرار بگیرم.
طبق برنامه قرار است لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰ آبان اعلام شود.
در این رقابت ملایی با زمان ۷:۴۰.۹۱ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و به نیمه نهایی A و B صعود کرد. در این رقابت نماینده تونس و انگلیس دوم و سوم شدند.
کارلوس کی روش برای شروع تمرینات تیم ملی 24 بازیکن را به اردو فرخوانده است و قرار است این بازیکنان چهارشنبه ساعت 12 در هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی شوند.
تیم بسکتبال جوانان ایران با شکست برابر کره جنوبی از قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان بازماند.
یک مقام وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای نشریه وال استریت ژورنال مبنی بر احتمال آماده شدن متن نهایی توافق در وین گفت: هنوز در مرحله‌ای قرار نداریم که از نهایی شدن متن سخن بگوییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ