گزارش‌های زیادی در رسانه‌های ایرانی منتشر شده که دولت ذخایر کالایی خود را در ماه‌های اخیر به‌میزان قابل توجهی افزایش داده و بخش مهمی از وابستگی میان‌مدت به واردات را رفع کرده؛ اما کارت اصلی ایران بر روی میز مربوط به تغییر سبد دارایی‌های خارجی بانک مرکزی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق اصناف ایران از چهار اشکال اساسی بر بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌های صنفی خبر داد.
عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ادامه پروژه‌های خود در حوزه فناوری‌های نوین، با همکاری مشترک قوه قضاییه، از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق) رونمایی کرد.
رئیس صندوق بین‌المللی پول گفت: این نشست شروع مجدد از سرگیری تعاملات بانک مرکزی ج.ا.ا با صندوق بین‌المللی پول میباشد و می‌تواند به ارائه تصویری مثبت از اقتصاد ایران بیانجامد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت صمت و بانک مرکزی سبب تسهیل تامین ارز در شبکه تامین و ایران خودرو شده، تصریح کرد: در حال حاضر تولید روال عادی داشته و چالشی در زمینه تامین و تغذیه خطوط تولید وجود ندارد.
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
رئیس کل بانک مرکزی روسیه قرار است به ایران سفر کند و مذاکراتی درباره توافق‌های پولی و بانکی با مقامات کشورمان انجام خواهد داد.
رئیس کل بانک مرکزی در دیدار هیئت تجاری و صنعتی عمان تأکید کرد: سیاست راهبردی بانک مرکزی ایران قطع رابطه با دلار در مبادلات ارزی و تجاری است و برای این راهبرد نیز دلایل متقنی داریم.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت:بانک مرکزی مجوز واردات با رمزارزها را صادر کرده است و منتظر تایید نهایی وزارت اقتصاد هستیم.
قاضی آمریکایی در حکمی بانک مرکزی ایران را به پرداخت۱.۶۸ میلیارد دلار غرامت به اعضای خانواده کشته شدگان بمب گذاری ۱۹۸۳ لبنان محکوم کرد.
فرزین گفت: با سفرانجام شده به امارات برای تسهیل مبادلات تجاری ایران و امارات و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می‌آید، وضع بازار ارز در سال جدید بهتر خواهد شد
مذاکرات فشرده تیم بانک مرکزی با کشورهای عربستان و امارات و هم افزایی عملیاتی دستگاه دیپلماسی با تیم اقتصادی دولت، نتایج مثبتی در ارتباطات بین بانکی و حصول نتایج ملموس ایفا کرده است
تحقق رشد اقتصادی ۳.۷ درصدی در نه‌ماهه سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی ۴.۴ درصدی سال‌ ۱۴۰۰، حکایت از روند رو به بهبود فعالیت‌های اقتصادی در کشور به رغم تداوم تحریم‌های اقتصادی دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد پاداش آسیایی پرسپولیس و استقلال اظهارنظر کرد.
سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور با موضوع "مسئولیت های حقوقی روسای شعب" در باغ موزه بانک مرکزی برگزار شد.
«آقای امیرعبدالهیان در جلسه امروز همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای گفت، مقامات عمانی اخیراً بارها تمایل خود را برای ایفای نقش میانجی‌گری بین ایران و آمریکا برای به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای بیان کرده است. در همین راستا پادشاه این کشور اعلام کرده است که در تلاش است تا با پیام‌هایی که میان مقامات ایران و آمریکا تبادل می‌کند، در آینده‌ای نزدیک و با خبری خوش به ایران سفر کند.»
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: در ۳ روز تعطیل اخیر ایران یا امروز که دبی تعطیل بود نرخ درهم را با نرخ سازی بالا می‌بردند!
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
محمدرضا فرزین رییس جدید بانک مرکزی برای دیدار با مقامات قطر به این کشور عربی سفر کرد.
مصطفی قمری وفا از دیدار قائم‌مقام بانک مرکزی با معاون وزیر دارایی و مقامات ارشد بانکی چین در تهران خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفدهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
طاهربن سالم العمری رییس کل بانک مرکزی عمان دقایقی دقایقی ‍یش با حضور در بانک مرکزی با صالح آبادی دیدار کرد.
رئیس بانک مرکزی عمان عصر امروز به تهران می‌آید.
وزیر اقتصاد گفت: تکلیف به دولت برای اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، با زایل کردن جذابیت‌ها و امتیازات این مناطق، فعالان اقتصادی را ناراضی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ