حراج شمش‌های طلا در خیابان وزرا به نوزدهمین مرحله رسید؛ روندی که تا به امروز با حراج ۲ هزار و ۶۳۶ کیلو طلا با حداقل عیار ۹۹۵ در هزار همراه بوده و قرار است بیستمین مرحله نیز به زودی برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته جعفری بر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده نهایی برای صدور مجوز یا عدم جواز سقط، قاضی ویژه کمیسیون است و پزشک قانونی و پزشک متخصص تنها ارائه‌دهنده توضیحات لازم در خصوص ناهنجاری جنینی یا بیماری مادر و میزان خطر جانی ناشی از این بیماری به قاضی هستند. قاضی با بررسی پرونده و توضیحات ارائه‌شده، برمبنای شرایط موجود و وجود یا عدم وجود حرج مادر (در موارد جنینی) یا خطر جانی مادر (در موارد مادری) رأی خود را صادر می‌کند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۴۹۷ هزار ویزیت برای حجاج ایرانی در عربستان ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۶۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
تعداد زائران ایرانی که تا پایان امروزاز عربستان خارج می شوند  از ۳۰ هزار نفر عبور می کند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۵۰۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: بیش از ۴۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده که از این تعداد، ۵۵۲۰ مورد سرم تراپی بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان خبر داد.
یک کیف دستی مینیاتوری که در نوک انگشت دست جا می‌شود در یک حراج آنلاین به قیمت بیش از ۶۳ هزار دلار فروخته شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان تا امروز خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۱۶ هزار مورد ویزیت حجاج ایرانی طی روز گذشته خبر داد
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۶ روز گذشته بیش از ۶۴ هزار و ۴۰۹ نسخه دارویی در درمانگاه‌ها و داروخانه بیمارستان‌ها در مکه و مدینه برای حجاج ایرانی صادر شده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۱۳ هزار و ۲۹۵ خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۸۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه تا پایان روز ۲۵ خرداد خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۴۴ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در ۱۹ روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به آغاز عملیات بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۲ بیش از ۴۰۰ قلم دارو مورد نیاز حجاج ایرانی به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش شد.
در حالی که عده‌ای در موضوع ممنوعیت واردات آیفون14، دولت را متهم به تنگ‌نظری می‌کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام طبق اصول اقتصادی و با در نظر گرفتن منافع عموم جامعه است؛ طبق آمار فقط ۵ درصد مردم توانایی خرید گوشی لوکس دارند اما در ۳ سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد دلار به خرید این گوشی‌ها اختصاص یافته است.
معاون فروش سازمان اموال تملیکی از عرضه بیش از ۳۶ میلیارد تومان کالا در نهمین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی خبر داد.
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
نصرالله جهانشاهی از کودکی با حاج قاسم همسایه بوده، او در بیش از 30 سال همراهی خاطرات زیادی از معاشرت با او دارد. منبع: مهر
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس گفت: مقاومت در کرانه باختری پیشرفت کرده است و بیش از هر زمان دیگری خواب را بر رژیم صهیونیستی حرام خواهد کرد.
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: در چهارمین حراج حضوری، ۱۱۹ پارت کالا به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان عرضه شد که بیش از ۱۶ میلیارد تومان به فروش رفت.
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ