رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه نرخ گواهی اوراق منتشره توسط دولت اثر منفی شدیدی را بر بازار سرمایه گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه آمریکا نسبت به تاثیر منفی فساد دولتی در اوکراین بر اثربخشی کمک‌های اقتصادی خود به اوکراین هشدار داد.
وزیر دادگستری سوئد گفت که هتک حرمت به قرآن کریم، وضعیت امنیتی کشورش را بدتر کرده و بر چهره آن تاثیر منفی گذاشته است.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
دکتر سورن امین زاده، متخصص چشم می‌گوید: روزه داری و کم آبی روی سلامت چشم تاثیر منفی ندارد و نهایتا می‌تواند کمی خشکی ایجاد کند که با استفاده از قطره‌های اشک مصنوعی قابل رفع است. اما مبتلایان به دیابت که بیماری شان به چشم هایشان سرایت کرده بدلیل افزایش عوارض ناشی از دیابت بدنبال روزه داری و تاثیر ثانویه آن بر چشم‌ها نباید روزه بگیرند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ما نباید تحت تأثیر توهمات القائی عناصر افراطی که سیاست موازنه مثبت در روابط بین‌الملل را نفی می‌کنند قرار بگیریم و عوارض بشدت منفی این سیاست غلط را به مردم تحمیل کنیم.
سرمربی تیم ملی جودوی ناشنوایان از تاثیر منفی عدم پرداخت پاداش‌ها بر روحیه ملی‌پوشان این رشته در آستانه اعزام به مسابقات اسیا و اقیانوسیه سخن گفت.
رییس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت درخصوص غلبه بر اضطراب کرونا ویروس، عنوان کرد: اضطراب می‌تواند روی سیستم ایمنی تأثیر منفی داشته و بدن را در برابر بیماری‌ها تضعیف کند.
امیرعبداللهیان، ضمن محکوم کردن این حادثه با اشاره به سوء استفاده دشمنان دو کشور از حادثه امروز تأکید کرد، نباید اجازه دهیم که این حادثه بر مناسبات دو کشور تأثیر منفی بگذارد.
وزیر خارجه ایران در تماس تلفنی با وزیر خارجه آذربایجان ضمن محکوم کردن حادثه پیش آمده در سفارت آذربایجان، گفت: نباید اجازه دهیم که این حادثه بر مناسبات دو کشور تأثیر منفی بگذارد.
سفیر جدید چین در اتحادیه اروپا در سخنانی گفت: درگیری‌ها در اوکراین بر روابط پکن با بروکسل تاثیر منفی گذاشته است.
«یکی از نتایج منفی شدن سرمایه‌گذاری، کاهش رشد اقتصادی در کشور است. علاوه بر این روی درآمد سرانه، اشتغال و... هم تاثیر می‌گذارند. یعنی عملا این روند منفی سرمایه‌گذاری، بر تمامی شاخص‌های اقتصاد خرد و کلان تاثیر می‌گذارد. وقتی می‌گویم بر اقتصاد خرد و سفره مردم تاثیر دارد به این معنی است که شما تصور کنید برخی واحد‌های تولید روغن خوراکی، تعطیل کنند؛ بنابراین میزان تولید و عرضه در بازار کاهش پیدا می‌کند و این منجر به ناترازی عرضه و تقاضا و به تبع آن باعث بالا رفتن قیمت روغن می‌شود؛ بنابراین اینجاست که تبعات منفی شدن سرمایه‌گذاری، وارد خانه‌های مردم می‌شود.»
میثم شکری ساز از تاثیر منفی کلاهبردارهای آموزشی می‌گوید
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آلمانی‌ها به دلیل اقدامات منفی حقوق بشری در دنیا رکوردهای منفی و سوابق زیادی دارند و صدور قطعنامه علیه ایران با سوابق آنان مطابقت ندارد.
تاثیر منفی داروهای ضد التهابی بر التهاب زانو
رافائل واران در واکنش به مصاحبه جنجالی رونالدو علیه اریک تن‌هاخ و باشگاه منچستریونایتد گفت که شرایط برای بازیکنان سخت شده و تاثیر آن روی تیم را منفی ارزیابی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری‌های ایران با غرب هشدار داد.
گزارشگر ویژه سازمان ملل درمورد تاثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهره‌مندی افراد از حقوق بشر، اخیرا گزارش خود را به طور رسمی درباره سفر به ایران منتشر کرد.
سامان توکلی، متخصص روان‌پزشک، به مسئله تقلیل یک امر اجتماعی به موضوع فردی روان‌شناسی در جامعه اشاره می‌کند و می‌گوید: رابطه بین سلامت روان و عوامل کلان اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رابطه پیچیده‌ای است؛ اما در واقع، چیزی که نیاز به توجه جدی دارد و لازم است همه جامعه و به‌ویژه سیاست‌گذاران و مسئولان هر کشوری به آن توجه داشته باشند، این است که نابهنجاری‌های اجتماعی-اقتصادی به سلامت روان آحاد جامعه صدماتی جدی می‌زند. فقر، بی‌کاری، شکاف اقتصادی و انواع تبعیض‌ها از‌جمله عواملی هستند که بر سلامت روان جامعه تأثیر منفی دارند.
تاثیر منفی آلودگی هوا بر اندام‌های در حال رشد جنین
رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیر و رئیس شورای عالی قضایی عراق در نشست مشترک خود تاکید کردند که تداوم ناآرامی سیاسی بر تلاش ها برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور تاثیر منفی می گذارد.
سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران گفت: کاراته همیشه بار کاروان ایران را به دوش می‌کشید اما این بار شرمنده مردم شدیم و نداشتن مسابقه تأثیر منفی خود را گذاشت.
تنها شش روز دیگر تا پایان معاملات سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و سپس بورس تا ۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود. سال آینده در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که دو تغییر مهم در بورس اتفاق خواهد افتاد. این دو تغییر بورسی چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ