براساس توافق صورت‌گرفته بین کپنهاگ و کی‌یف، دانمارک در خاک خود به سربازان اوکراینی آموزش نظامی می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
سعید عزت‌اللهی در لیست وایله برای هفته سوم هم حضور ندارد.
احمد خاتمی به برخی وقایع دنیای امروز اشاره و بیان کرد: پیروان همین شمر و اباسفیان‌ها هستند که امروز هم در سوئد و دانمارک و برخی نقاط دیگر اقدام به قرآن سوزی می‌کنند و پیروان همین افراد هستند که در کشور عزیزمان نیز به دنبال براندازی بودند، اما با عنایات خاصه سیدالشهدا (ع) ناکام ماندند.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان در ماه مارس ۲۰۲۳ به ترتیب به امارات متحده عربی (۱۸۱.۷۹)، قطر (۱۶۴.۸۶)، نروژ (۱۴۶.۱۵)، کویت (۱۳۶.۷۵) و دانمارک (۱۲۷.۱۳) تعلق دارد. همچنین رتبه یک تا پنج اینترنت پهن‌باند ثابت در جهان به ترتیب سنگاپور (۲۴۱.۳۵) شیلی (۲۲۳.۲۱)، امارات متحده عربی (۲۲۰.۶۱)، چین (۲۱۸.۸۰)، هنگ کنگ (۲۱۳.۱۴) تعلق دارد.
ثروت و دارایی ورزشکار المپیکی دانمارک از ثروت مسی و رونالدو روی هم بیش‌تر است تا او جزو خاص‌ترین ورزشکاران دنیا باشد.
این ماهی از بازماندگان دوران ماقبل تاریخ و عصر دایناسورهاست که زمانی در بیشتر آب‌های کره زمین زیست داشت اما در دوران کنونی و به صورت طبیعی تنها در دریای خزر زندگی می‌کند. به غیر از دریای خزر، در دریای سیاه، یونان، دانمارک و حتی چین هم حضور دارد.
سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، در آستانه دیدار با ناپولی می‌گوید روسونری آماده است مثل دو دیدار اخیر ناپولی را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.
کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم فرنگی کشورمان در دیدار دوم حریف دانمارکی خود را از پیش رو برداشت.
بازیکنان استرالیا صحبت های هم تیمی خود مبنی بر پیش افتادن تونس از فرانسه را باور نکرده بودند.
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
دو تیم فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۵ آذر در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف هم رفتند.
بازیکن دانمارکی که در یورو 2020 برای دقایقی جهان را در شوک فرو برده بود، نه تنها به زندگی برگشت بلکه در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان هم حاضر خواهد بود.
سوئد اعلام کرده که نتایج تحقیقات بر سر انفجار خطوط گاز نورداستریم را حتی با آلمان و دانمارک هم به اشتراک نخواهد گذاشت.
وقتی من با وایله قرارداد دارم، تیم‌ها باید به سراغ باشگاه دانمارکی‌ام می‌رفتند و تازه بعد از توافق سراغ من می‌آمدند. بازیکنی که تحت قرارداد است به تنهایی نمی‌تواند توافقی انجام بدهد و من هم سعی کردم به‌عنوان فوتبالیست حرفه‌ای پایبند این موضوع باشم.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد، به رقم خوردن روزهای بهتر برای این تیم امیدوار است.
پیتر اشمایکل، اسطوره دانمارکی منچستریونایتد با انتقاد از انتقال کاسمیرو می‌گوید از اینکه باشگاه چنین تصمیمی گرفت تعجب کرده است.
پیتر اشمایکل، اسطوره دانمارکی منچستریونایتد، با انتقاد از انتقال کاسمیرو می‌گوید از اینکه باشگاه چنین تصمیمی گرفت تعجب کرده است.
تاکنون دو دیدار فینالیسیما برگزار شده که نخستین بار فرانسه ۲ بر صفر اروگوئه را شکست داد. در دومین مسابقه هم، آرژانتین در سال ۱۹۹۳ با درخشش مارادونا و گوی‌گوچه‌آ، دانمارک را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ