مهدی تاج می‌گوید با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای فصل آینده بازی‌ها با VAR برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام برای حضور روی نیمکت استقلال در هفته دوم لیگ برتر باید در ایفمارک حاضر شود.
انتظار می‌رود سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، هفته آینده از بیمارستان مرخص شود.
شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرد استادیوم آزادی مشکلی برای میزبانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.
آخرین خبر از مصدومیت حسن یزدانی
همچنان یکی از سرنشینان سانحه‌ای که بازیکن 18 ساله ذوب‌آهن را به کام مرگ فرو برد، در بیمارستان بستری است.
گئورگی گولسیانی پس از تمدید با پرسپولیس خود را آماده بازگشت به ایران می‌کند.
مربی تیم ملی والیبال از ریجکت شدن قطعی‌اش برای سفر به آمریکا خبر داد و گفت هنوز تکلیف بهروز عطایی و دو بازیکن ملی‌پوش دیگر مشخص نیست.
فدراسیون فوتبال برای راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی در استادیوم های لیگ برتر منتظر مساعدت هیات دولت است.
پدر این سرباز مجروح شده گفت: این حادثه روز گذشته در حالی رخ داد که فرزندم در کنار مأموران نیروی انتظامی در حین انجام مأموریت بود.
با استخدام کریم بنزما، باشگاه الاتحاد عبدالرزاق حمدالله را در لیست خروجی خواهد داشت.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن شرایط باثباتی دارد و همچنان در کمای مصنوعی به سر می‌برد. پزشکان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان "ویرخن دل روسیو" سویل او را به دقت زیر نظر دارند.
قائم مقام باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد شروط جدید را مطرح کرده است.
در ارزیابی‌های روانی متهم، تشخیص بیماری روانی به دلیل تأثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می‌خواهد بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا خیر؟
خبر‌های مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
پس از آنکه مهدی طارمی مهاجم ایرانی در آخرین بازی پورتو نیمکت نشین شد و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت یکی از رسانه های پرتغال از آمادگی صد درصد این بازیکن خبر داد.
سرمربی فاینورد هلند درباره مصدومیت ستاره ایرانی اش صحبت کرد.
در پی سانحه سقوط یک فروند هلی کوپتر در ورزشگاه بافت یزد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دچار خونریزی مغزی شد.
آخرین خبر از مدافع بی‌هوش شده تراکتور در اصفهان
بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز به کار خواهد کرد که امروز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس فردا تاثیرگذار باشد. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
باشگاه استقلال به تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال پرداخت و اعلام کرد، مهدی قایدی مشکلی برای همراهی شاگردان ساپینتو ندارد.
آخرین خبر پر سر و صدایی که درباره گیاهخواری دیدیم همین چندی پیش در منهتن بود. فعالان حقوق حیوانات برای جلوگیری از کشتار حیوانات تظاهراتی در خیابان برگزار کردند و از مردم خواستند که برای جلوگیری از کشتار حیوانات گیاهخوار شوند؛ البته آنچه این تظاهرات را به‌صورت جهانی بازتاب داد تصویر مردی بود که در مخالفت با گیاهخواری با یک سیخ کباب وارد این جمعیت شده بود.
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.
بورس فردا پس از یک روز تعطیلی آغاز به کار خواهد کرد و در این دو روز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس فردا تاثیرگذار باشد. نابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
طبق اعلام «پورتو کانال» زانوی چپ طارمی دچار آسیب دیدگی جدی شده است و او اکنون در بخش بالینی به سر می‌برد تا زیر نظر پزشکان پورتو بهبودی خود را به دست بیاورد.
مهدی قایدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند که می‌خواهد به استقلال بیاید یا خیر؛ استقلال کماکان از این بازیکن استقبال می‌کند چون او فرزند و اعتبار باشگاه استقلال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ