دانیال اسماعیلی‌فر که زننده اولین گل پرسپولیس مقابل نفت آبادان بود، در ادامه جشن گل خود حرکتی جنجالی رقم زد که اکنون باعث احضارش به کمیته انضباطی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، تاکید کرد که دلیل حرکت مضحکش در بازی با ختافه تصور حضورش در خارج از زمین بود.
کاپیتان تیم ملی زنان اسپانیا به دلیل اجرای حرکات موزون سنتی نیوزیلندی توسط بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.
باشگاه سانتاکلارا اعلام کرد که به دلیل ارسال فیش پرداختی جعلی برای محمد محبی دیگر حاضر به مذاکره با استقلال نیست.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
علی جنتی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درمورد کناره گیری اش از وزارت گفت: حرکتی که خودم و رئیس جمهور به آن اعتقاد داشتیم، مورد رضایت رهبری نبود؛ گفتم وقتی ولی فقیه از حرکت من رضایت ندارند، برای چه ادامه دهم؟
کامیونی که در جاده در حال حرکت بود، به طور ناگهانی از جاده منحرف شد و چپ کرد.
در ساعت ۷:۴۴ صبح امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ یکی از قطار‌های خط ۳ در ورودی شرقی ایستگاه راه‌آهن به دلیل نقص فنی متوقف شد.
باشگاه النصر اعلام کرد که ستاره پرتغالی بعد از بازی با الهلال به دلیل مصدومیت، کشاله ران خود را گرفت و منظور دیگری نداشت.
به نظر من آشتی ملی بسیار لازم است؛ حتی مسئولان به موضوع حبس خانگی پایان دهند، برای چه این موضوع ادامه پیدا کرده است و چه ضرورتی دارد؟ مسئولان حالت آشتی ایجاد کنند تا کشور رو به پیشرفت حرکت کند.
امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال، در مورد دلیل پخش سرود معروف باشگاه لیورپول قبل از شروع بازی امشب توضیح داد.
یوگا مدت هاست که به دلیل فواید کاهش استرس آن مورد توجه قرار گرفته است؛ و تحقیقات، در واقع، این ادعا را تأیید می‌کند.
مهدی قایدی می‌گوید دلیل تحول او در هفته‌های اخیر، سایر بازیکنان استقلال هستند.
کاسمیرو، هافبک باتجربه منچستریونایتد، در دیدار امشب مقابل کریستال پالاس به دلیل حرکت خطرناکش در هنگام درگیری با حریف از بازی اخراج شد.
مدیر روابط عمومی راه آهن گفت: به دلیل یخ زدگی و برودت هوا حرکت تعدادی از قطارهای تهران- مشهد لغو شد.
مدیر روابط عمومی راه آهن گفت: به دلیل یخ زدگی و برودت هوا حرکت تعدادی از قطارهای تهران- مشهد لغو شد.
ستاره خط حمله تیم فوتبال یوونتوس در شب باخت تیم ملی کشورش برابر صربستان دست به حرکتی جنجالی زد.
مصاحبه رودریگو با رونالدوی برزیلی به دلیل حرکت عجیب بازیکن جوان در فضای مجازی وایرال شده است.
رجب نورانی می‌گوید هاکی به دلیل مسائل مالی هر سال رو به عقب حرکت می‌کند و نیازمند توجه مسئولان ورزش کشور است.
سرپرست فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل نصب و سبک سازی سازه متروپل برخی دستگاه‌ها و جک‌های فولادی که ستون‌های ساختمان را تحت فشار قرار می‌دهند باعث حرکت‌هایی در این سازه شده است.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته در جریان بازی بارسا و اوساسونا از زمین اخراج شد و واکنشی جنجالی نیز به تصمیم داور داشت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکی از دلایل اصلی ناآرامی‌های اخیر جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور است و دولت و جوانان حرکت پرشتاب در مسیر دستیابی به فناوری های پیشرفته را ادامه خواهند داد.
وزیر کشور گفت: به دلیل حجم بالای جمعیت و گرمای هوا، ظرفیت پذیرش زائر جدید در مرزها وجود ندارد، لذا از تمام مردم عزیز درخواست داریم که فعلا به سمت مرزها حرکت نکنند تا در گرمای هوا و ازدحام دچار مشکل نشوند.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد فعلا به سمت مرز‌ها راه نیفتند چراکه گرما بسیار زیاد است و علاوه بر افراد سالمند، حتی جوانان هم به دلیل گرما دچار مشکل می‌شوند.
در نیمه دوم قرن بیستم، برخی از کارشناسان این فرضیه را مطرح کردند که این حرکات چشم ممکن است به دلیل دنبال‌کردن صحنه‌هایی در دنیای رویا باشد، اما راه‌های کمی برای آزمایش این فرضیه وجود داشت و آزمایش‌هایی که می‌شد انجام داد، نتایج متناقضی را به همراه داشت.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ